حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت MIX Fold 2 شیائومی تقریبا کمترین حد ممکن برای یک گوشی هوشمند است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

ضخامت گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از موضوعات مورد بحث کاربران بوده و در گذشته شرکت‌ها بین باتری بزرگ‌تر و ضخامت بیشتر یا ضخامت کمتر و خوش دست بودن دستگاه یکی را انتخاب می‌کردند. اکنون مدیر عامل شیائومی گفته که ضخامت MIX Fold 2 شیائومی تقریبا کمترین حد ممکن برای یک گوشی هوشمند است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ضخامت MIX Fold 2 شیائومی تقریبا کمترین حد ممکن برای یک گوشی هوشمند است

اوایل امروز، لو ویبینگ (Lu Weibing)، رئیس گروه شیائومی در چین و مدیر کل برند ردمی، گفت که بزرگ‌ترین ارتقاء شیائومی MIX Fold 2، در طراحی فوق‌العاده نازک آن است و ضخامت بدنه پس از باز شدن حدود ۵.۴ میلی متر و ضخامت در حالت تا شده تنها ۱۱.۲ میلی متر است. این دستگاه حتی با قرار گرفتن در یک قاب محافظ، ضخامتی معادل ۱۳.۲ میلی متر خواهد داشت که این رقم در Xiaomi MIX Fold 2 قابل مقایسه با پرچمداران استاندارد رده بالا است.

ضخامت MIX Fold 2 شیائومی

این گوشی هوشمند بسیار نازک است زیرا از یک لولای کوچک و بسیار پیشرفته در ساخت آن استفاده شده است و همچنین از طریق فرآیندی دقیق و یکپارچه جوش خورده و تعداد قطعات شفت چرخان آن نیز تا حد زیادی کاهش یافته است. در همین زمان، یک مکانیزم زنجیره دامپلینگ مینیاتوری سفارشی و انواع مواد با تکنولوژی بالا در در این محصول استفاده خواهد شد. برای کاهش وزن ۳۵ درصدی شفت تک چرخشی در مقایسه با میانگین محصولات این صنعت، چنین تصمیمی اتخاذ شده است. همچنین با این کار ضخامت حدود ۲۵ درصد کاهش می‌یابد. بدین ترتیب Xiaomi MIX Fold 2 دارای کمترین ضخامت ممکن برای یک گوشی‌ هوشمند است.

لی جون، بنیانگذار شیائومی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه شیائومی، گفت که ضخامت Xiaomi MIX Fold 2 تقریبا در حد و اندازه مجاز برای یک گوشی هوشمند است. از نظر مشخصات، Xiaomi MIX Fold 2 دارای صفحه نمایش داخلی ۸.۰۲ اینچی با وضوح +2K است. اندازه صفحه نمایش خارجی احتمالا ۶.۵۶ اینچ و نسبت صفحه نمایش آن نیز ۲۱:۹ است.

ضخامت MIX Fold 2 شیائومی

به گفته خبرگزاری GizChina، در ساخت این محصول از شیشه انعطاف پذیر فوق نازک UTG که تنها ۰.۰۳ میلی‌متر ضخامت دارد، استفاده شده است و استحکام آن ۲.۲۵ برابر بیشتر از گذشته است که تقریبا چنین مقاومتی در هیچ محصول مشابهی وجود ندارد. این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم LPDDR5 و حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.1 است که استانداردهای اصلی یک پرچمدار را برآورده می‌کند.

همچنین این دستگاه دارای سیستم خنک کننده بزرگ، باتری داخلی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی است. علاوه بر این، این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX7666 سونی، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز زوم ۲ برابری است. این گوشی هوشمند از تاریخ ۱۶ آگوست در تمامی فروشگاه‌های اصلی چین برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند بسیار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۴ است که قیمت آن از ۱۳۳۵ تا ۱۸۰۰ دلار است. نظر شما کاربران ترنجی درباره ضخامت MIX Fold 2 شیائومی چیست؟ آیا ضخامت بسیار کم این گوشی هوشمند نکته مهمی در بحث بازاریابی آن محسوب می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان