حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه نمایشگر های میکس فولد 2 از یک گوشی پرچمدار بیشتر است + قیمت احتمالی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در 20 مرداد ماه 1401، شیائومی از گوشی تاشو جدید خود، شیائومی میکس فولد 2، رونمایی خواهد کرد. اما در حقیقت این برند در این روز تنها نیست. در واقع دو شرکت بزرگ فناوری گوشی‌ های هوشمند تاشو خود را در این روز معرفی خواهند کرد که موتورولا و شیائومی هستند. به علاوه، سامسونگ نیز گوشی های تاشو خود را ساعاتی پیش معرفی کرده است. بنابراین، رقابت در این بخش شدیدتر و جذاب تر می‌شود. هر کدام از این برندها سخت تلاش کرده اند تا جایگاه برتر را در بخشی به خود اختصاص دهند.

تاریخ معرفی شیائومی Buds 4 Pro ،Pad 5 Pro ،Mix Fold 2 و Watch S1 Pro مشخص شد: 20 مرداد 1401

همانطور که حدس می زنید، سیاست قیمت گذاری نیز خیلی چیز ها را تعیین می کند. امروز، دانستیم که Moto Razr 2022 قیمتی معادل 888 دلار دارد. اما در مورد رقیب آن Xiaomi MIX Fold 2 چطور؟

به گفته یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو، دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو (با احتمال قوی، منظور او Samsung Galaxy Z Fold 4 و Xiaomi MIX Fold 2 بوده است) قیمت بسیار بالایی دارند. دلیل آن نیز صفحه نمایش هایی است که استفاده می کنند. به عنوان مثال، صفحه نمایش خارجی MIX Fold 2 دارای نسبت صفحه نمایش فوق العاده بالایی است. نسخه سفارشی شده این صفحه نمایش دو برابر گرانتر از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر معمولی است. پس این قیمت بالا شاید منطقی باشد. همچنین، صفحه نمایش داخلی Xiaomi MIX Fold 2 نیز از فناوری Pol-less استفاده می‌کند که به طور موثری مصرف انرژی صفحه را کاهش می دهد. اما همانطور که حدس می زنید، اینها تاثیر جدی روی قیمت نیز خواهد داشت.

ویژگی های شیائومی میکس فولد 2

ویژگی های شیائومی میکس فولد 2

قیمت شیائومی میکس فولد 2 چقدر خواهد بود؟

اگر تحلیلگران و محاسبات مختلف را باور داشته باشیم، کل هزینه صفحه نمایش Xiaomi MIX Fold 2 به 4000 یوان یا به عبارتی به 595 دلار رسیده است. بنابراین، اگر این اطلاعات دقیق باشد، ما با گران ترین صفحه نمایشی که یک شرکت در این صنعت برای گوشی تاشو خود تهیه کرده‌ است روبه‌رو هستیم.

جدای از این، نقش اصلی داستان ما از یک لولا فیبر کربن یکپارچه و یک فرآیند جدید بسیار نازک روی هم استفاده خواهد کرد. با توجه به لولای یکپارچه موسوم به قطره ای که توسط خود شیائومی توسعه یافته است، ضخامت آن در صورت باز شدن تنها 5.4 میلی متر خواهد بود. به طور کلی، نیز ضخامت آن در حالتی که تا می‌شود 11.4 میلی متر است و وزن کل دستگاه 262 گرم است. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم قیمت آن بسیار بالاتر از برچسب قیمتی 1487 دلاری نسل قبلی خواهد بود. در همین راستا اما شنیدیم که قیمت اولیه نسخه 12+256 گیگابایتی بین 10000 تا 10999 یوان یا به عبارتی حدود 1636 دلار است. اما این قیمت پایین ترین پیکربندی است. نسخه های 12+512 گیگابایتی و 12+1 ترابایتی نیز وجود خواهد داشت. هنوز کسی نمی‌داند که آنها چقدر قیمت خواهند داشت.

پیش از این، متوجه شدیم که وضوح صفحه نمایش خارجی شیائومی میکس فولد 2 به 2520 در 1080 پیکسل رسیده است، در حالی که نسبت آن 21:9 است. بنابراین، شیائومی به یک نسبت صفحه نمایش اصلی بازگشته است.

این گوشی همچنین دارای چند ویژگی برجسته در داخل خود خواهد بود. به عنوان مثال، شیائومی آن را با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌کند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن نیز با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه خواهد شد.

در نهایت، منبع می‌گوید یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX766 و پشتیبانی از OIS، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور آمنی ویژن ov13b و یک لنز تله فوتو 2 برابری در بخش دوربین این دستگاه وجود خواهد داشت. شایعات به همکاری لایکا نیز در بخش دوربین های این دستگاه اشاره دارند.

 

نظر شما راجع به ویژگی ها و قیمت احتمالی شیائومی میکس فولد 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری