حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی MIX Fold 2 باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی هوشمند تاشو تاکنون خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

افشاگر معروف Ice Universe شیائومی Mix Fold 2 را در ظاهر و بدون افشای ارقام دقیق یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشیهای هوشمند تاشو بازار می‌داند. تعداد گوشی های هوشمند تاشو در بازار به طور مداوم در حال افزایش است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. بنابراین شیائومی نیز باید محصول جدید خود را با ویژگی های رقابتی معرفی کند. البته متاسفانه این افشاگر مشخص نکرد که این گوشی تاشو هوشمند به طور دقیق چقدر وزن خواهد داشت و ضخامت آن چقدر خواهد بود. ما در مورد نسل دوم از خانواده شیائومی میکس فولد که حضور پررنگی در شایعات اخیر داشته است، در ترنجی صحبت می‌کنیم.

انتظار می‌رود که میکس فولد 2 دارای یک صفحه نمایش حدود 8 اینچی انعطاف‌پذیر و یک صفحه نمایش 6.5 اینچی خارجی باشد. شایعه می‌شود که هر دوی این نمایشگر ها از نرخ رفرش بالا پشتیبانی می‌کنند. اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نیز به عنوان یک پلتفرم سخت افزاری برای این گوشی هوشمند خواهد بود. این پردازنده اول هفته آینده معرفی خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات، گوشی هوشمند تاشوی جدید شیائومی، میکس فولد 2 همزمان با پرچمدار دوربین محور این شرکت، شیائومی 12 اولترا عرضه خواهد شد. احتمالا هر دوی این گوشی ها باید در ماه آینده و احتمالا در یک رویداد معرفی و عرضه شوند.

شیائومی MIX Fold 2 باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی هوشمند تاشو تاکنون خواهد بود

Xiaomi Mix Fold 2: باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی هوشمند تاشو

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در مورد شیائومی Mix Fold 2 می‌دانیم. ورای این مشخصات تنها می‌توان حدس زد که این گوشی هوشمند تا 16 گیگابایت رم LPDDR5، حافظه داخلی تا 512 گیگابایت از نوع UFS 3.1، باتری با ظرفیت حداقل 4500 میلی آمپر ساعت، و یک شارژر بسیار سریع سیمی را دریافت خواهد کرد. همچنین از دوربین های سه‌گانه پشتی استفاده می‌کند.

یکی دیگر از افراد شناخته شده در حوزه افشای اطلاعات، Digital Chat Station، نیز فاش کرد که Xiaomi Mix Fold 2 از نظر طراحی شبیه به Xiaomi 12 Ultra است. بنابراین در پشت دستگاه، یک ماژول دوربین اصلی مستطیلی با مساحت بزرگ را دریافت می‌کند.

شیائومی Mix Fold 2 دارای شماره مدل 22061218C است. همانطور که گفتیم صفحه نمایش اصلی این دستگاه‌ تاشو حدود 8 اینچ است که کمی کوچکتر از iPad mini (8.3 اینچ) محسوب می‌شود. همچنین صفحه نمایش بیرونی نیز دارای قطر 6.5 اینچ خواهد بود.

در مقایسه با نسل پیشین، شیائومی میکس فولد 2، صفحه نمایشی تاشو بدون هیچ گونه چین و چروک خواهد داشت. در عین حال، هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی آن نیز از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می‌کنند. اما گوشی هوشمند تاشو قبلی شیائومی دارای صفحه نمایش 60 هرتز بود.

منبع می‌گوید شیائومی احتمالاً باید پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را به عنوان تراشه این  دستگاه انتخاب کند. این تراشه مطابق با فناوری و فرآیند تولید 4 نانومتری TSMC خواهد بود. بنابراین وعده ها حاکی از مصرف انرژی کمتر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید، شیائومی Mix Fold یک تراشه اختصاصی با نام Surging C1 و یک لنز مایع را به بازار معرفی کرد. بنابراین انتظار وجود چنین نوآوری های کوچک و بزرگ جدید در شیائومی MIX Fold 2 نیز بعید نیست.

 

منتظر معرفی این دستگاه تاشو هستید؟ به نظر شما این بار شیائومی می‌تواند بدون در نظر گرفتن قیمت و به صورت همه‌جانبه رقبای تاشو خود را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری