حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امسال صرفاً منتظر شیائومی میکس فولد 2 باشید زیرا میکس 5 تولید نمی‌شود

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی پس از عرضه خانواده شیائومی 12، اکنون چند گوشی پرچمدار دیگر از جمله نسخه جدید شیائومی میکس فولد را در خط تولید خود قرار داده است. در واقع شیائومی 12 اولترا که شایعات بسیاری از آن افشا شده است و سپس جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی یعنی میکس فولد جدید وجود دارد، اگرچه یک منبع آگاه اکنون می‌گوید که یکی از مدل های شایعه شده در این دسته امسال حذف خواهد شد. در واقع شایعات فراوانی پیرامون شیائومی میکس 5 مطرح بوده است که با پست جدید آیس یونیورس مبنی بر عدم عرضه این گوشی در سال جاری، همگی این شایعات باطل شدند. با ترنجی در بررسی جدیدترین اخبار راجع به برنامه عرضه تولیدات شیائومی در سال جاری همراه باشید.

 

سری شیائومی MIX برای پاسخگویی به نیازات علاقه‌مندان فناوری های نو طراحی و تولید شده است و به همین دلیل فناوری آزمایشی و پیشرفته را ارائه می‌کند. این خانواده در حال حاضر شامل دو عضو، یک گوشی با طراحی معمولی‌تر در قالب میکس 4 و سری پیشرفته تر و تاشو که تحت نام میکس فولد شناخته شده، ارائه می‌شود. آخرین مدل از مدل خانواده گوشی های پرچمدار سنتی میکس و در قالب گوشی های هوشمند، شیائومی MIX 4 است که در سال 2021 صرفا در چین معرفی و عرضه شد. اما متأسفانه اکنون افشاگر مطرح و معتبر چینی، Ice Universe، فاش کرد که جانشین این گوشی برخلاف بسیاری از گزارش‌ ها و شایعات قبلی، امسال عرضه نخواهد شد.

آیس یونیورس می‌گوید امسال خبری از شیائومی میکس 5 نیست و صرفا شیائومی میکس فولد 2 به بازار عرضه خواهد شد

آیس یونیورس می‌گوید امسال خبری از شیائومی میکس 5 نیست و صرفا شیائومی میکس فولد 2 به بازار عرضه خواهد شد

شیائومی میکس فولد 2 تنها گوشی تاشو با لولای 360 درجه در جهان

شیائومی به جای این دستگاه تنها بر روی Xiaomi MIX FOLD 2 تمرکز خواهد کرد که طبق اطلاعات فاش شده که در ترنجی برای شما از آنها نوشتیم، شیائومی میکس فولد 2 اولین گوشی تاشو در جهان با لولای 360 درجه خواهد بود. به این معنی که دستگاه تنها دستگاهی است که همزمان می‌تواند در هر دو جهت تا شود.

همچنین گزارش شده است که  شیائومی میکس فولد 2 با شماره مدل 22061218C در ماه ژوئن سال جاری عرضه خواهد شد. نام رمز این دستگاه نیز zizhan است و گفته می‌شود که تنها در چین در دسترس خواهد بود. متأسفانه اخیراً تولیدات خانواده میکس به این گونه محدود به چین بوده‌اند. این گوشی تاشو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده و از صفحه نمایش داخلی LTPO با رزولوشن 2.5K و با نرخ تازه سازی بالا استفاده می‌کند.

به نقل از منبع، انتظار می‌رود در این دستگاه نسبت تصویر بهتری برای صفحه‌ نمایش خارجی همراه با چین‌ خوردگی بهبود یافته و کمتر در محل تاشدن دیده شود. به نظر می‌رسد گوشی‌ های تاشو بدون چروک بزرگترین چالش برای سازندگان گوشی‌ های هوشمند در سال جاری باشند. بنابراین ما باید بزودی بیشتر گوشی های تاشو را با نمایشگر های داخلی با کمترین هاله از رد تاشدگی ببینیم.

 

باید بدانید که فعلا نمیتوان کامل به این خبر استناد کامل کرد اما بهتر است بدانید که آیس یونیورس افشاگر مطرح و معتبریست. نظر شما راجع به خبر عدم عرضه شیائومی میکس 5 در سال جاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یا خدا 😱😱😱😱 دیمنسیتی ۸۱۰۰ از روی همه پردازنده ها رد شد و به هیچ کدوم رحم نکرد حتی دیمن۹۰۰۰ و حتی m1 و a15 اپل ، اونم تو تست گنشین ایمپکت ، من که جدا خوشم اومد عالی بود

Mahdi

comment image

Mahdi

مصرف دیمنسیتی ۹۰۰۰ هم بخاطر هسته های سری ایکس خیلی بهتر از اسنپدراگون جدیده نیست برتریش فقط همون تولید tsmc هست ، باید یه فکری به حالش بکنن سازنده ها ، چیزی که بعد دیمنسیتی ۸۱۰۰ تو عکس خودنمایی میکنه بهینه بودن فوق‌العاده خوب ای۱۵ بایونیک هست

AŁɪ

این در مقایسه با گوشی های سامسونگ هست که کاملا قفل نرم افزاری دارن و فرکانسشون پایین تره و گرنه مصرف اسنپ ۸ نسل یک تقریبا ۱۱ تا ۱۲ هست .در ضمن این تست فکر نکنم آنچنان معتبر باشه چون آیفون ۱۳ پرو مکس توش استفاده نشده ، و برای m1 هم حداقل آیپد پرو ۲۰۲۱ .

Mahdi

فکر کنم ندیدی نوشته قفل نرم افزاری روشن و خاموش

Mahdi

در ضمن ای۱۵ معمولی که رو اس‌ای استفاده شده دوم شده اونم با رزولوشن اچ دی ، اگه ای۱۵ روی پرومکس که کمی قویتره رو هم اندازه میگرفت به خاطر رزولوشن بالاتر همین به دست می اومد

Mahdi

رو اس۲۲الترا که قفل نرم افزاریش روشنه می بینی که ۳۲ فریم میده و مصرفش هم ۴.۷ واته و در حالتی که اون قفل رو خاموش کرده مصرفش ۷ واته

AŁɪ

اون قفل نیست راندمانش بر حسب وات هست ، اون یکی میانگین انرژی هست .

Mahdi

ببین جلوی گوشی رو میگم نوشته gos می بینی که off و on زده

AŁɪ

شاید. رو گوشی های سامسونگ اینجوره شایدم معتبر نباشه چون انگار. کلا قفل فعاله امکان ندارع این مقدار مصرف چون روی چینی ها مصرف شون نزدیک ۱۲ /۱۱ بود اف پی اس بیشتری هم میداد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری