حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوراخ نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در گزارش جداگانه‌ای تأیید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق آخرین گزارش منتشرشده توسط وب‌سایت کره‌ای The Elec، انتظار می‌رود مدل‌های رده‌بالای آیفون ۱۴ پرو که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند، دارای سوراخ نمایشگر باشند. انتظار می‌رود آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی دارای صفحه‌نمایش ارتقایافته بوده که ناچ مورداستفاده در مدل‌های فعلی آیفون را با خود به‌همراه نخواهند داشت.

سوراخ نمایشگر سری آیفون ۱۴ پرو

تعبیه سوراخ نمایشگر به‌جای ناچ صفحه به اپل این امکان را می‌دهد که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را استفاده کرده و درعین‌حال فضایی را برای دوربین سلفی نیز باقی بگذارد. دقیقا مانند طرحی که دستگاه‌های اندرویدی چند سالی است که از آن استفاده می‌کنند. همچنین اگر اپل به استفاده از این طراحی ترغیب شود، سخت‌افزار Face ID می‌بایست به زیر نمایشگر منتقل شود.

دو آیفون غیر پرو دیگر که اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی دارند، همچنان ناچ صفحه را مانند مدل‌های فعلی حفظ خواهند کرد و اپل طراحی سوراخ نمایشگر را برای آیفون‌های گران‌تر خود محدود می‌کند. همچنین طبق گزارشات پیشین، شرکت مستقر در کوپرتینو در سال 2022، مدل 5.4 اینچی «آیفون‌ مینی» را کنار گذاشته و به‌جای آن، چهار سری آیفون در اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی عرضه می‌کند.

آیفون ۱۴ پرو با سوراخ نمایشگر

آیفون ۱۴ پرو با سوراخ نمایشگر

Elec بیان می‌کند که اپل همچنین نمایشگرهای LTPO OLED را برای مدل‌های آیفون 14 پرو تأمین خواهد کرد تا امکان ارائه رفرش‌ریت 120 هرتزی ProMotion را برای آنان فراهم کند؛ فناوری‌ای که امسال در سری آیفون 13 پرو استفاده شده است. همچنین درحال‌حاضر، سامسونگ مسئولیت تأمین پنل‌های OLED که اپل برای مدل‌های آیفون 13 پرو خود استفاده می‌کند را برعهده داشته اما اپل می‌تواند در سال 2022 برخی از نمایشگرها را از LG Display و یا حتی کمپانی چینی BOE تهیه کند.

پیش از این بارها شایعه شده است که یک نمایشگر سوراخ‌دار برای آیفون‌های آتی اپل محتمل است و مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته، بارها ادعا است که برخی از مدل‌های آیفون 14 پرو احتمالاً از این فناوری بهره می‌برند.

درنهایت دیدگاه شما پیرامون احتمال استفاده از طراحی سوراخ نمایشگر در مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ اپل در سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی