حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۴ مکس جایگزین آیفون ۱۴ مینی خواهد شد، با مدل مینی خداحافظی کنید

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

اخیراً شایعاتی مبنی بر طراحی متفاوت سری های جدید آیفون منتشر شده است. پس از انتشار این خبر، اطلاعاتی وجود داشت که نشان می‌داد iPhone 12 mini سال گذشته در مقایسه با مدل iPhone 12 Pro Max فروش چندانی نداشته است. بنابراین ادعا می‌شود که اپل قصد دارد این مدل را در چهاردهمین سری آیفون کنار بگذارد. اکنون جان پروسر اطلاعات جدیدی را از آیفون ۱۴ مکس و دیگر آیفون های سری چهارده، منتشر کرده است.

آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی جایگزین مدل مینی خواهد شد

به گفته پروسر، آیفون های سال آینده چهار مدل مختلف خواهند داشت، اما باید منتظر تغییراتی در اسامی آنان و حذف مدل «مینی» باشیم. او می‌گوید تمام آیفون های نسل آینده، از طراحی جدیدی برخوردارند. پروسر پیش از عرضه آیفون ۱۳، رندرهای خلاقانه سری ۱۴ را به اشتراک گذاشته بود. این فاش کننده اطلاعات اکنون معتقد است که حذف مدل مینی اصلا دور از انتظار نیست و با توجه به فروش کمتر از انتظار آن، حذف مدل مذکور در سری آینده آیفون های اپل محقق خواهد شد.

iPhone 13 mini

مطابق با گزارش GizmoChina گفته می‌شود که اپل آیفون ۱۴ مکس را با صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی به بازار عرضه می‌کند و صفحه نمایش این مدل با iPhone 14 Pro Max یکسان است. دو گوشی دیگر یعنی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴، از صفحه نمایش کوچک‌تر ۶.۱ اینچی بهره مندند. بر اساس این گزارش نیز خبری از مدل مینی در سال آینده نخواهد بود.

دلیل اصلی حذف مدل مینی از سال آینده، فروش کمتر از انتظار آیفون ۱۲ مینی است. و در نقطه مقابل، ادعا می‌شود که آیفون ۱۲ پرو مکس به دلیل صفحه نمایش بزرگش، از سایر مدل ها فروش بیشتری داشته است. با این اوصاف، اپل با در نظر گرفتن آمار و ارقام و گزارشات موجود تصمیم گرفته است تا یک مدل با صفحه نمایش بزرگ و بدون پسوند Pro عرضه کند.

توقف تولید آیفون ۱۲ مینی اپل به علت فروش کمتر از حد انتظار

در صورت عرضه آیفون ۱۴ مکس، آیا آن را محصول موفقی می‌دانید؟ آیا شما صفحه نمایش های بزرگ را ترجیح می‌دهید یا صفحه نمایش های کوچک را؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

آیفون ۱۴ مکس بنظرم جایگزین آیفون۱۳ هست و آیفون ۱۴ جایگزین آیفون ۱۳ مینی

mehpsa

آش اونقدر شور و گرون بود که صدای آشپز هم در اومد

mehpsa

تازه سنسور هاش رو حذف کرده بودن

Faez

تا فعلا که از بقیه پرچمدارا ارزون تره قیمت اصلیش نه قیمتی که دلالا میفروشن
…🤐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی