حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۴ پرو طلایی: کادوی لیونل مسی به هم تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شاید بیشتر از فرد دیگری در تیم ملی این کشور، برای لیونل مسی اهمیت داشت. این آخرین فرصت وی برای تکمیل افتخاراتش بود و چه زیبا که این فرصت به موفقیت تبدیل شد. شاید در همین راستا، لیونل مسی تصمیم به اهدای کادوی خیلی خاص به هم تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین گرفته و این کادوی خاص چیزی نیست جز یک آیفون ۱۴ پرو طلایی به هر کدام از آن‌ها که ارزشی معادی ۲۶۵ میلیون تومان دارد.

آیفون ۱۴ پرو طلایی

قهرمانی ۲۰۲۲ آرژانتین در جام جهانی پس از آخرین قهرمانی آن‌ها در سال ۱۹۸۶ رقم خورد. به همین مناسبت لیونل مسی تصمیم گرفت به شکلی جذاب از هم تیمی‌ها و کادرفنی تیم‌ش تجلیل کند. او ۳۵ عدد آیفون ۱۴ پرو طلایی را به آنها هدیه داد.

هر دستگاه با نام شخص، شماره پیراهن، لوگو اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA – Asociacion del Futbol Argentino) و لوگو شریک تولیدکننده (iDesign Gold) به صورت سفارشی ساخته شده است.

هدیه لینونل مسی به هم تیمی هایش در تیم ملی آرژانتین

هدیه لینونل مسی به هم تیمی هایش در تیم ملی آرژانتین

موسس شرکت تولیدکننده این آیفون‌های سفارشی با لیونل مسی عکس گرفت و یک استوری اینستاگرام منتشر کرد. وی به این صورت اعلام کرد که هر دستگاه در یک جعبه فانتزی با گواهی اصالت عرضه می‌شود. نگین این جعبه، آیفون 14 پرو با قاب پشتی طلای 24 عیار است.

این گوشی با برداشتن پنل اصلی و قرار دادن قاب طلایی به جای آن ساخته شده است. دقیقا اعلام نشده که مسی این آیفون ۱۴ پرو طلاپوش را با چه حافظه داخلی تهیه کرده اما زمانی که برنده ۷ توپ طلا و ۲ توپ طلای جام جهانی یک آیفون طلایی به شما هدیه می دهد، این موضوع اهمیتی ندارد.

چنین هدیه ای واقعاً گران بها است، چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی. بد نیست بدانید که یک آیفون 14 پرو ۱ ترابایتی سفارشی توسط iDesign Gold حدود 4000 پوند (حدودا معادل ۴۸۰۰ دلار یا ۲۶۵ میلیون تومان) قیمت دارد، یعنی لیونل مسی 140،000 پوند (تقریبا معادی ۹ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان) برای این هدیه به یاد ماندنی خرج کرده است.

در اینجا گالری تصاویر هدیه ویژه لیونل مسی را می‌توانید ببینید:

نظر شما درباره این هدیه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

واقعا زیباست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)