حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از مشکل نمایشگر آیفون ۱۴ پرو آگاه است و آپدیت رفع مشکل ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، مشکلات

سه هفته پیش بود که درباره یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس برای شما نوشتیم. این مشکل شامل نوارهای رنگی افقی روی نمایشگر در هنگام روشن شدن می‌شد. در حالی که این مشکل هنوز برطرف نشده، گفته می شود که اپل از مشکل نمایشگر آیفون ۱۴ پرو آگاه است و آپدیت رفع مشکل ارائه خواهد شد.

مشکل نمایشگر آیفون ۱۴ پرو

تعداد فزاینده ای از کاربران آیفون ۱۴ پرو هنگام روشن کردن یا باز کردن قفل دستگاه خود، مشکل عجیبی در بخش نمایشگر را گزارش می دهند. خطوط افقی سبز و زرد روی صفحه ظاهر می‌شوند که بعداً در طول فرآیند روشن شدن ناپدید می‌شوند، بنابراین به طور کامل به تجربه کاربر آسیب نمی‌رسانند.

یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴

یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴

اکنون اپل این مشکل را پذیرفته و قول داده است که به زودی یک به روز رسانی نرم افزاری برای رفع آن منتشر خواهد کرد. می‌توانیم به عنوان بخشی از یک پچ کوچک  یا همراه با iOS 16.3 که در حال حاضر توسط اپل و اعضای برنامه بتا عمومی در حال آزمایش است، انتظار رفع مشکل را داشته باشیم.

قابل ذکر است که پاسخ اپل رسمی نیست و در یادداشت های داخلی توسط افراد آشنا به این موضوع مشاهده شده است. این مشکل اولین بار در ماه گذشته گزارش شد، بنابراین اپل نسبتاً سریع واکنش نشان می دهد. فقط امیدواریم که نسخه نرم افزار بعدی این مشکل را برطرف کند.

شما آیفون ۱۴ پرو یا پرو مکس دارید؟ این مشکل نمایشگر عجیب آیفون ۱۴ پرو را در دستگاه خود تجربه کرده اید؟

یک مشکل عجیب در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس: نوارهای رنگی افقی روی نمایشگر در هنگام روشن شدن

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)