حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Honor 60 در پوستر رسمی آنر به نمایش گذاشته شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر روز به روز با پیشرفت بیشتری مواجه می‌شود. این موضوع، بازتاب دهنده تلاش قابل توجه چینی‌ها برای بازگشت به اوج است. آنر به زودی از سری Honor 60 خود رونمایی خواهد کرد. در همید فاصله، طراحی Honor 60 به صورت رسمی از سوی آنر به نمایش در آمده است!

طراحی Honor 60 در پوستر رسمی آنر این کمپانی نمایش داده شد

دیروز بود که گفتیم تاریخ معرفی آنر ۶٠، دهم آذر امسال است.

 

تاریخ رونمایی سری Honor 60 رسماً مشخص شد: ١٠ آذر ١۴٠٠

 

بر اساس گزارش Myfixguide، آنر تأیید کرده است که در چه تاریخی از سری Honor 60 رونمایی می‌کند و به همین ترتیب، چینی‌ها در حال آماده سازی تدارکات برگزاری رویداد جدید خود هستند. حال تا فرا رسیدن روز موعد، آنر در حال افشای برخی از مشخصات و نمای گوشی جدید خود است.

امروز صبح، جدیدترین پوستر منتسب به سری Honor 60 منتشر شد. در این پوستر، آنر ۶٠ به طور رسمی نمایش داده شده است. این گوشی، در دستان یک بازیگر چینی به عنوان سفیر جدید آنر دیده می‌شود. اما این پوستر، دقیقاً چه چیزهایی را به ما نشان می‌دهد؟

همان طور که مشاهده می‌کنید، آنر ۶٠ مانند نسل قبل، از طراحی ماژول دوربین بیضوی با دو حلقه بهره می‌برد. اما با دقت به لنزهای این این دوربین، می‌توان متوجه تغییرات محسوسی شد. این پوستر، جزئیات زیادی از طراحی Honor 60 نشان می‌دهد. در تعداد دوربین نیز تغییراتی صورت گرفته است. تعداد دوربین‌های پشتی این گوشی، به سه عدد کاهش یافته است. دو دوربین، در حلقه‌ها قرار گرفتند و دوربین سوم نیز در میان آن‌ها جای خوش کرده است. فلش LED دوگانه هم در بیرون از کادر دوربین قرار گرفته است. پیش از این، شعار تبلیغاتی سری Honor 60 نیز فاش شده بود. بر اساس این شعار تبلیغاتی، آنر قصد دارد تا مانند نسل قبل، بر روی قابلیت‌های فیلم برداری و Vlog تمرکز کند. بنابراین، این سری دوربین محور خواهد بود.

علاوه بر این، آنر پیش‌تر تیزری منتشر کرد که رنگ جذابی با جلوه ستاره‌ای از این سری را نشان می‌داد. بر اساس شایعات، این سری ممکن است از جلوه رنگ بندی الماسی برای زیبایی هرچه بیشتر استفاده کند. همان طور که در پوستر نیز می‌بینید، رنگ بندی این نسل متفاوت از قبل است.

بنابراین، آنر مانند همیشه قصد دارد تا به طراحی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد. بنابراین، سری آنر ۶٠ ممکن است زیباترین نسل از گوشی‌های آنر باشد که تاکنون پا به عرصه وجود گذاشته است!

نظر شما در مورد طراحی Honor 60 چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این سری گوشی‌ها هستید؟ رویکرد آنر مورد پسند شما واقع شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️