حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری Honor 60 رسماً مشخص شد: ١٠ آذر ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار

کمپانی آنر به زودی از نسل جدید گوشی‌های راه بالای خود پرده برداری می‌کند. این گوشی‌ها، قرار است پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های مختلف، از جمله دوربین داشته باشند. بر اساس جدیدترین اعلامیه منتشر شده از سوی آنر، تاریخ رونمایی سری Honor 60 به صورت رسمی مشخص شده است. اما این سری، دقیقاً چه زمانی و به چه شکل رونمایی می‌شود؟

تاریخ رسمی رونمایی سری Honor 60

چند روز پیش گفتیم که تاریخی برای رونمایی سری آنر ۶٠ اعلام شده است. اما در واقع، این تاریخ برای انتشار اعلامیه جدید آنر در راستای رونمایی سری Honor 60 بوده است. در نهایت، روز موعد فرا رسید و امروز، تاریخ رونمایی رسمی سری Honor 60 مشخص شده است.

 

تاریخ رونمایی احتمالی سری Honor 60 مشخص شد: ١ آذر ١۴٠٠

 

به گزارش EqualLeaks، حساب‌های رسمی آنر در شبکه‌های مجازی چینی، پوستر جدیدی از سری Honor 60 منتشر کرده‌اند. بر اساس این پوستر، تاریخ رونمایی گوشی‌های خانواده Honor 60 رسماً مشخص شده است. تاریخی که در این پوستر مقرر شده است، به روز ١ دسامبر ٢٠٢١ (١٠ آذر ١۴٠٠) اشاره دارد. بنابراین، تنها ٩ روز تا معرفی رسمی سری Honor 60 فاصله داریم.

اولین نکته این پوستر، ادامه همان نام گذاری دو رقمی با فاصله ١٠ واحدی است. همچنین گوشی‌های سری Honor 60 از اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد. در همین حین، یک تصویر دیگر که منتسب به این خانواده است، انتشار یافته است. تصویر دوم، نمایی از قاب پشتی یکی از گوشی‌های سری Honor 60 را نمایش می‌دهد. ظاهراً قاب پشتی این گوشی، دارای لبه‌های خمیده است. همچنین شیشه آن، جلوه‌های درونی زیبا و جدیدی دارد. ما حدس می‌زنیم که در سری Honor 60، چینی‌ها از تراشه‌های جدیدتر و قدرتمندتر کوالکام بهره گیری کنند.

تاریخ رونمایی سری Honor 60

انتظار می‌رود که آنر در این نسل، مانند قبل از سه گوشی مختلف رونمایی کند. نام این گوشی‌ها، آنر ۶٠، آنر ۶٠ پرو و Honor 60 SE خواهد بود. جزئیات عرضه جهانی این گوشی‌ها، فعلاً در دسترس نیست. همچنین به طور کامل خبری از مشخصات رسمی آن نداریم. اما در روزهای آتی، تصاویر و پوسترهای جدیدی از این خانواده به دستمان می‌رسد. از طرف دیگر، رندرها و طراحی نهایی سه گوشی نام برده، احتمالاً تا چند روز در فضای مجازی منتشر می‌شود. به همین صورت، باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها اعلام شود.

نظر شما در مورد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آنر چیست؟ آیا فکر می‌کنید که آنر بتواند دوباره به جایگاه قیلی خود بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

ممکنه اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس در این سری مورد استفاده قرار بگیره و حتی ۸۷۰…
یه اقدام غافل گیر کننده از آنر هم بعید نیست رخ بده ؛ به کارگیری دایمنسیتی ۷۰۰۰ معرفی نشده در یکی از اعضای این سری🤔

mehpsa

,شرکت honor باید بیاد و امتیاز تراشه های های سیلیکون رو بخره ، انصافا حیف های سیلیکون هست که بخاطر تحریم ها نابود بشه ، اگه لابی های اپل تو کاخ سفید باعث تحریم هوآوی نمیشدن امروز حداقل فناوری گوشی ها دو سال جلوتر بود، اپل میدونست با وجود ه‍وآوی شانسی برای بقا ندارد و شروع به بازی کثیف خودش کرد، اما با این کارش فقط تونست این اتفاق رو به تاخیر بندازه همون طور که الان چبپست های سامسونگ و مدیاتک و کوالکوم حرف اول رو سال آینده خواهند زد و از لحاظ دوربین و نمایشگر و دوربین پیروسکوپی و زیر نمایشگر و شارژر معکوس و باطری و کارایی دوربین و صدا و تصویر و گوشی تاشو و …دیگه حرفی برای اپل نمونده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️