حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تاریخ معرفی احتمالی ردمی K50 Gaming فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

هفته گذشته، شماره مدل گوشی های شیائومی ۱۲ و سری گوشی های ردمی K50 منتشر شدند. چند روز پس از آن، جزئیات بیشتری در مورد این دو سری از دستگاه های شیائومی فاش شد. اکنون با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات احتمالی شیائومی ردمی K50 Gaming بیاندازیم.

مشخصات ردمی K50 Gaming فاش شد: نمایشگر OLED و Dimensity 9000

شیائومی بر روی دو گوشی هوشمند آینده خود با نام‌ های رمز Matisse و Rubens کار می‌کند. این دستگاه ها به ترتیب دارای شماره مدل کوتاه L10 و L11A هستند. اطلاعات مربوط به این دو دستگاه در میان کد های MIUI و پایگاه داده IMEI یافت شده است. شیائومی ماتیس در سه نسخه برای مناطق چین، هند و گلوبال عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده IMEI، شماره مدل این سه نسخه 21121210C، 21121210G و 21121210I می‌باشد.

این تلفن هوشمند در چین، با نام تجاری Redmi فروخته می شود. در حالی که در بازارهای دیگر، با برند POCO به فروش خواهد رسید. از آنجایی که چهار رقم اول شماره مدل دستگاه‌های شیائومی سال و ماه معرفی آن‌ها را نشان می‌دهد، این گوشی ها احتمالا در دسامبر ۲۰۲۱ (اواخر آذر یا اوایل دی) رونمایی خواهند شد. با این حال، ممکن است شیائومی نتواند این دستگاه ها را در تاریخ معین شده معرفی و عرضه کند، زیرا نرم افزار این تلفن های هوشمند نیز هنوز در دست توسعه است.

اگر بخواهیم به مشخصات ردمی K50 Gaming بپردازیم، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 که اخیراً رونمایی شده است، قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود که صفحه نمایش این دستگاه از نوع OLED و با رفرش ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز باشد. همچنین این تلفن هوشمند از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش نیز برخوردار خواهد بود.

برای عکاسی و فیلم‌برداری، چهار دوربین در قاب پشتی قرار خواهند داشت. خوشبختانه گزارش GizmoChina، اطلاعات خوبی از جزئیات سنسور های به کار رفته در این گوشی در اختیار ما قرار داده است. ماژول دوربین های پشتی این دستگاه شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686، یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision OV13B10، دوربین تله ماکرو ۸ مگاپیکسلی OmniVision OV08856 و در نهایت یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M1 است.

همچنین نسخه ای از این گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ وجود خواهد داشت. در نهایت، انتظار می‌رود این گوشی با نام‌های Redmi K50 Gaming یا Redmi K50 Gaming Pro در چین و POCO F4 GT در سایر بازارها به کاربران معرفی شود.

نسخه چینی Redmi Note 10 Pro

منتظر دستگاهی به نام Redmi K50 Standard Edition باشید!

شیائومی Rubens در حال حاضر با شماره مدل 22041211AC در دست توسعه است. این گوشی هوشمند با برند ردمی در بازار چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه با نام Redmi K50 Gaming Standard Edition معرفی شود. دلیل این ادعا آن است که نسخه چینی Redmi Note 10 Pro 5G که با نام POCO X3 GT در بازارهای بین‌المللی به فروش می‌رسد، در ابتدا و در مرحله توسعه خود Redmi K40 Gaming Standard Edition نامیده می‌شد.

انتظار می‌رود شیائومی Rubens از تراشه معرفی نشده Dimensity 7000 استفاده کند. گفته می‌شود این تراشه نسخه ضعیف‌تری از Dimensity 9000 خواهد بود. شیائومی Matisse نیز با جدیدترین تراشه مدیاتک یعنی همان دیمنسیتی ۹۰۰۰ به دست کاربران خواهد رسید.

مشخصات شیائومی ردمی +K50 Pro فاش شد: لنز پریسکوپی و سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد شیائومی Rubens  در دست نیست. جز اینکه دارای دوربین سه گانه در قاب پشتی خواهد بود. ماژول موجود در قاب پشتی این گوشی هوشمند شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ است. طبق شماره مدل آن، این تلفن هوشمند قرار است در آوریل ۲۰۲۲ (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱) به طور رسمی معرفی شود.

با توجه به اطلاعات و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره ردمی K50 Gaming، نسخه پرو و نسخه استاندارد این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی