حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری Redmi K50 مشخص شد: به همراه معرفی نسخه‌ای خاص در 27 بهمن ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ردمی

امروز یک روز پرکار برای ردمی بود. صبح امروز این شرکت پوستری را از طریق حساب کاربری ویبو خود منتشر کرد تا تأیید کند که یک رویداد رونمایی را در 27 بهمن ماه 1400 برای رونمایی از سری Redmi K50 برگزار خواهد کرد. پوستر منتشر شده توسط این برند، اولین نگاه به یکی از گوشی‌ های سری ردمی K50 را ارائه می‌دهد و این دستگاه همان Redmi K50 Gaming Edition خواهد بود.

 

 

این گوشی هوشمند نشان داده شده در پوستر، با یک ماژول دوربین سه گانه در پشت بدنه دیده می شود و به نظر می رسد این ماژول دوربین با نورپردازی RGB ارائه شده است. علاوه بر این، این دستگاه همچنین دارای دکمه های ماشه‌‌ای مکانیکی است که نشان می دهد دستگاهی متمرکز بر بازی خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، سری ردمی K50 شامل چهار عضو با نام های K50، K50 Pro، K50 Pro Plus و K50 Gaming Edition می‌شود. همچنین گزارش ها ادعا کرده اند که این گوشی های هوشمند از دایمنستی 8000 ،  اسنپدراگون 870، دایمنستی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برند. از سوی ردمی هیچ تایید رسمی مبنی بر رونمایی همزمان هر چهار مدل در رویداد رونمایی آتی وجود ندارد‌؛ بنابراین طبق شایعات گفته می‌شود که برخی از اعضای این سری در آینده دورتر عرضه خواهند شد.

از همین رو، در پی تبلیغات سری گوشی های هوشمند خانواده ردمی K50، امروز ردمی رسماً اعلام کرد که Redmi K50 Gaming Edition به عنوان اولین دستگاه از خط تولید ردمی K50 در 27 بهمن ماه 1400 معرفی و عرضه خواهد شد. اکنون مشخص شده است که گوشی هوشمند K50 Gaming نیز با نسخه ویژه خود عرضه خواهد شد.

Redmi K50 Gaming Edition

ویژگی های منحصر به فرد Redmi K50 Gaming

پس از اعلام تاریخ عرضه ردمی K50 گیمینگ در اوایل امروز و افشای طراحی آن، ردمی از طریق مجموعه‌ای از پست‌ها به تعريف از گوشی گیمینگ خود ادامه داد و جدیدترین تیزر در مورد گام های برداشته شده در سرعت خواندن و نوشتن صحبت می کند، و این ویژگی ها چشمگیر به نظر می رسند.

ردمی K50 نسخه گیمینگ با موتور خواندن و نوشتن “IO Turbo” که انحصاری و خود توسعه یافته ردمی است، ارائه می شود که با نوعی بازسازی معماری خواندن و نوشتن فایل طراحی شده است که خواندن و نوشتن تک رشته ای سنتی و قدیمی را به چند رشته ای تبدیل می‌کند و معایب روش های قدیمی را برطرف خواهد کرد. ردمی ادعا می‌کند که این کار سرعت خروج از فشرده‌سازی را تا دو برابر و سرعت کپی اطلاعات را تا چهار برابر حالت معمول افزایش می‌دهد. در طرف دیگر اما ردمی K50 گیمینگ با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 ارائه شده است. این دستگاه همچنین مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 و از فناوری رندر با وضوح متغیر VRS پشتیبانی می کند.

نکته جالب دیگری که امروز فاش شد این بود که ردمی K50 گیمینگ با 5 ارتقاء برای افزايش بازدهی کل سیستم حرارتی ارائه می شود تا کارایی بخش کنترل گرما را تا حد زیادی بهبود بخشد. اینها شامل طراحی خود گوشی هوشمند، بخش رسانش حرارتی تراشه، بخش انتقال حرارتی VC و نهایتاً بخش انتشار حرارتی گرافیتی است.

نسخه مرسدس Redmi K50

ردمی K50 گیمینگ یک نسخه خاص مرسدس AMG نیز خواهد داشت

این اولین بار نیست که شیائومی با مرسدس همکاری می‌کند. آنها در گذشته در تولیداتی مثل اسکوتر برقی شیائومی همراهی داشته‌اند‌؛ اما امروز خبر می‌رسد که نسخه‌ای خاص از K50 Gaming با نام مرسدس AMG با رنگ‌آمیزی متفاوت نسبت به مدل‌ های پایه عرضه می‌شود و از رنگ‌بندی نمادین خودرو های فرمول یک مرسدس بهره می‌برد. این نسخه شامل یک بدنه پشتی خاکستری رنگ با طرح های مثلثی مشکی در دو طرف میانی پنل پشتی است. دو ضلع مثلث ها با رنگ فیروزه ای پوشانده می شوند و نوار RGB ادغام شده در ماژول دوربین نیز با رنگ فیروزه ای می درخشد. این تلفن همچنین دارای دو نوار  خاکستری رنگ تیره خواهد بود که به صورت عمودی در مرکز بدنه پشتی قرار گرفته‌اند و برند مرسدس AMG Petronas F1 Team همراه با نشان نمادین مرسدس در گوشه سمت راست بالا وجود دارد.

مشخصات Redmi K50 Gaming

تاکنون شایعات حاکی  از آن است که Redmi K50 Gaming Edition دارای ابعاد 162 در 76.8 در 8.45 میلی متر و وزن 210 گرم خواهد بود. این دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد +QHD است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. برای عکس های سلفی، ممکن است یک دوربین 16 مگاپیکسلی داشته باشد و به نظر می رسد پشت آن به یک ماژول دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی مجهز باشد. این دستگاه همچنین با یک اسکنر اثر انگشت کناری عرضه خواهد شد.

به نقل از منبع، پرچمدار گیمینگ ردمی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 و دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند و ممکن است دارای ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از UWB، موتور ویبره خطی محور x و بلندگوهای دوگانه JBL باشد. گفته می‌شود که قیمت ردمی K50 Gaming از 3499 یوان (550 دلار آمریکا) شروع و همچنین قیمت نسخه پایه نیز احتمالاً 314 دلار آمریکا خواهد بود.

مشخصات و قیمت سری ردمی K50 مشخص شد: چهار نسخه و شروع از 314 دلار

منتظر معرفی سری ردمی K50 هستید؟ با توجه به قیمت های نسخه چین، ارزش خرید این سری را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

به شدت منتظرشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری