حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ثبت فروش 80000 گوشی Redmi K50 Gaming شیائومی تنها درعرض چند دقیقه!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

پس از انتظارات فراوان، شیائومی گوشی هوشمند Redmi K50 Gaming را روز چهارشنبه هفته گذشته رسما معرفی کرد. قسمت جالب ماجرا اینجاست که این شرکت به‌جای ارائه مدل‌های استاندارد و یا پرو، درابتدا نسخه مخصوص بازی این سری را رونمایی کرده است. این مورد کمی عجیب بود، بیشتر به این دلیل که Redmi K40 Gaming Edition درحقیقت آخرین نسخه‌ای از این سری بود که معرفی شد. گذشته از این‌ها، نسخه گیمینگ K50 ردمی همچنین نسبت به نسل‌های پیشین خود، ارتقاء قابل‌توجهی را به‌همراه داشته است. به‌عنوان‌مثال، چیپست مدیاتک نسل گذشته این گوشی اکنون جای خود را به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام داده است. همچنین سیستم خنک‌کننده و سایر جنبه‌های این گوشی هوشمند نیز از مشخصات قابل‌قبولی برخوردارند. درهمین‌راستا، اخیرا طبق یک آمار منتشرشده جدید، فروش ابتدایی Redmi K50 Gaming از 80000 دستگاه نیز گذشته که عملکرد درخشان آن را نشان می‌دهد.

فروش بالای Redmi K50 Gaming

طبق گزارش رسمی شیائومی در Weibo، گوشی Redmi K50 درحال‌حاضر بیش از 280 میلیون یوان (45 میلیون دلار) درآمد را نصیب این شرکت کرده است. این گوشی همچنین در اولین فروش خود بیش از 70000 دستگاه فروخته است. با درنظر گرفتن درآمد، اگر همه کاربران نسخه بالاتر این دستگاه را با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند که به‌نظر می‌رسد گران‌ترین نسخه نیز می‌باشد، بیش از 70000 واحد Redmi K50 Gaming فروخته شده است. بااین‌حال، با درنظر گرفتن ترکیب متعادل‌تر که در اینجا نیز منطقی‌تر است، این گوشی احتمالاً در اولین فروش خود نزدیک به 80000 دستگاه فروخته است. این اعداد کاملا گویای موفقیت شیائومی در فروش این گوشی گیمینگ می‌باشد.

فروش بالای ردمی Redmi K50 Gaming

فروش بالای Redmi K50 Gaming

Redmi K50 Gaming زبان طراحی نسل قبلی خود را حفظ کرده، اما همچنان تغییرات ظریفی را با خود به‌همراه دارد. مشخصات داخلی این گوشی اما، چشمگیرترین بخش آن است. به‌عنوان‌مثال، تراشه مورداستفاده در این دستگاه مخصوص بازی، Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام با یک هسته Cortex-X2، سه هسته ARM Cortex-A710 و چهار هسته ARM Cortex-510 و پردازنده گرافیکی Adreno 730 می‌باشد. این تلفن همچنین دارای یک محفظه VC بزرگ برای اطمینان از حداکثر عملکرد و فشار کمتر حتی در مدت‌زمان طولانی پرداختن به بازی‌های مختلف است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، رفرش‌ریت 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز اشاره کرد. این گوشی انرژی خود را از باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 120 واتی تأمین می‌کند.

Redmi K50 Gaming دارای دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.7 و PDAF است. همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض با دیافراگم f/2.2 و زاویه‌دید 120 درجه نیز درکنار لنز اصلی تعبیه شده. در آخر، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی ترکیب دوربین این گوشی را کامل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو، شولدر تریگر و اسکنر اثرانگشت جانبی اشاره کرد. این گوشی همچنین اندروید 12 و MIUI 13 را مستقیماً اجرا می‌کند.

همان‌طور که از قبل می‌دانیم، شیائومی درنظر دارد تا گوشی‌های بیشتری از سری جدید خود با نام‌های احتمالی Redmi K50 ،K50 Pro و +K50 Pro را به‌زودی معرفی کند.

دیدگاه شما پیرامون آمار فروش بالا و موفقیت درخشان گوشی Redmi K50 Gaming چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا خیلیه 80هزار تو یک دقیقه، گفتنش راحته، ولی واقعا خیلیه،اگه یکروزم بگه بازم میگم خیلیه چه برسه 1دقیقه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی