حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی ردمی +K50 Pro فاش شد: لنز پریسکوپی و سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، شیائومی

معرفی جدیدترین سری از خانواده ردمی شیائومی با نام Redmi K50 هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و اطلاعات کمی در مورد آن‌ها موجود است. با این حال، به‌گفته یک افشاگر مشهور در Weibo، ما برخی از مشخصات کلیدی یکی از اعضای درجه‌یک این خانواده با نام شیائومی ردمی +K50 Pro را در اختیار داریم که گفته می‌شود با مشخصات پیشرفته عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی ردمی +K50 Pro

به‌نظر می‌رسد که شیائومی بار دیگر درحال آماده‌سازی نسخه پیشرفته‌تر +Pro برای سری جدید K50 خود بوده که اخیرا، مشخصات اصلی آن نیز فاش شده است. طبق اطلاعات لو رفته، می‌توان انتظار داشت که چیپست قدرتمند و معرفی نشده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸، قدرت این گوشی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی نیز، انرژي آن را تأمین کند. همچنین شایعه شده است که صفحه‌نمایش این گوشی دارای یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی بوده که از اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات شیائومی ردمی +K50 Pro

مشخصات شیائومی ردمی +K50 Pro

در قاب پشتی و برای دوربین‌های اصلی، باید منتظر استفاده از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی باشید که یک لنز تله فوتو پریسکوپی برای زوم اپتیکال و یک لنز اولتراواید نیز، ترکیب دوربین را کامل می‌کند. اگر این مشخصات دقیق بوده و صحت داشته باشند، ردمی +K50 Pro یک پرچمدار تمام‌عیار خواهد بود و نه‌فقط یک قاتل پرچمدار.

با این حال، با توجه به استفاده از تراشه پرچمدار Snapdragon 898، این‌گونه می‌توان تصور کرد که +K50 Pro به‌زودی معرفی نشده و برای تعطیلات امسال عرضه نخواهد شد؛ چراکه کوالکام معمولاً تراشه‌های پرچمدار خود را در پایان هر سال معرفی کرده و اولین دستگاه‌هایی که از این پردازنده استفاده می‌کنند، در ابتدای سال آینده آن عرضه می‌شوند. بنابراین به‌راحتی می‌توان تصور کرد که +Redmi K50 Pro در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد.

ردمی K50 Pro شیائومی به تراشه Snapdragon 898 با دوربین 108MP و شارژر ۱۲۰ وات مجهز می شود؟

نظر شما راجع‌به مشخصات شیائومی +Redmi K50 Pro شامل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای لنز اصلی دوربین و همچنین لنز پریسکوپی زوم آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

Poco x3 gt حافظه ۲۵۶ گیگ ۸۹۰۰ ، یکی بود می‌گفت از پوکو ایکس3پرو ارزونتره 😐😐

AŁɪ

8500 تکنولایف هست تا ۷۷۰۰/۷۸۰۰ اگه بیاد ارزش خرید زیادی داره البته صد در صد بهتر از ایکس تری جی‌تی هست مخصوصا دوربینش .
ایکس تری ‌پرو هم ۶۷۰۰ هست ۲۵۶ گیگش.

AŁɪ

بهتر از ایکس تری پرو *

Mohammadreza

سری دوم تو ایران افت قیمت وحشتناکی دارن باید سه تا چهار ماه بعد از زمانی که وارد بازار شدن بخریشون.

Mohammadreza

سری دوم= سری پوکو
لعنت به تصحیح خودکار 😑😑

mehpsa

کاشکی پولش رو داشتم و تو دستم میگرفتمش

mehpsa

هر چند محصولات بی بی کا رو بیشتر میپسندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی