حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی K50 گواهی TENAA را دریافت کرد، زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

شیائومی در روز گذشته از جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود با نام های شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ ایکس رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که برند زیر مجموعه شیائومی، یعنی ردمی نیز در حال آماده شدن برای معرفی سری ردمی K50 است. اگر گوشی های هوشمند مذکور هم اکنون وارد بازار شوند ممکن است بر فروش پرچمداران شرکت مادر تاثیر سوء داشته باشند. بنابراین باید در ژانویه یا فوریه ۲۰۲۲ منتظر معرفی سری Redmi K50 باشیم.

ردمی K50 گیمینگ در دو نسخه با دوربین های اصلی ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

سری ردمی K50 هم اکنون موفق به دریافت گواهینامه TENAA شده اند. بنابراین انتظار می‌رود که زمان زیادی تا رونمایی این سری از گوشی های هوشمند نمانده باشد. احتمالا یک تا نهایتاً دو ماه دیگر سری ردمی کی ۵۰ معرفی خواهند شد تا هم طرفداران ردمی بیش از حد منتظر نمانند و هم آنکه بر فروش سری شیائومی ۱۲ تاثیر گذار نباشد. یک گوشی جدید از ردمی با شماره مدل 21121210C تاییدیه TENAA را دریافت کرده است. متأسفانه، لیست TENAA هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این تلفن هوشمند در اختیار ما قرار نمی‌دهد. همین مدل قبلاً در پایگاه داده سایت صدور گواهینامه CMIIT مشاهده شده بود.

تاییدیه TENAA ردمی کی ۵۰ گیمینگ

شایعات پیرامون مدل 21121210C ادعا کرده اند که این گوشی در حقیقت همان Redmi K50 Gaming است. حدس زده می‌شود که این دستگاه با صفحه نمایش اولد ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی عرضه شود. با توجه به آنکه با محصول رده بالایی نیز روبرو هستیم استفاده از Gorilla Glass Victus دور از انتظار نیست. همچنین ردمی کی ۵۰ گیمینگ ادیشن مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی از پانچ هولی برای قرارگیری دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. سری ردمی K50 در بخش نرم افزار کاملاً به روز بوده و با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران خواهد رسید.

مشخصات تراشه Dimensity 9000

مطابق با گزارش GizmoChina، ردمی کی ۵۰ گیمینگ به تراشه مدیاتک Dimensity 9000 مجهز خواهد بود. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی آن رزولوشنی ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX 686 بهره مند است. همچنین یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی، تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در ماژول دوربین این گوشی وجود خواهد داشت. البته برخی گزارشات مدعی هستند که نسخه گران قیمت تری از این دستگاه وجود خواهد داشت که به جای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 بهره می‌برد.

سری ردمی K50 اواخر زمستان و در چهار مدل از راه خواهد رسید

گزارش ها های گذشته همچنین نشان می‌دهند که نسخه گلوبال و هند این دستگاه با نام POCO F4 GT  معرفی خواهد شد. نظر شما درباره پرچمداران آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی