حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات نمایشگر ردمی K50 منتشر شد: امتیاز +A و دستیابی به 15 رکورد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

در حال حاضر تقریبا بیشتر مشخصات کلی ردمی K50 Gaming Edition مشخص شده است اما قبل از معرفی، تیم ردمی مشغول افشای جزئیات این مشخصات و ویژگی‌ های منحصر به فرد این دستگاه است. جدیدترین اخبار امروز تقریباً تمام مشخصات نمایشگر ردمی K50 گیمینگ را نشان می دهد. مدیر عامل ردمی، لو ویبینگ، می‌گوید که دستگاه آنها توانسته است گواهی +A را از لابراتوار دیسپلی میت دریافت کرده و همچنین 15 رکورد کیفیت را به طور همزمان به دست بیاورد. برای یک دستگاه احتمالاً اقتصادی این یک دستاورد خوب محسوب می‌شود؛ پس بیایید در ترنجی به بررسی دستاورد جدید ردمی بپردازیم.

مدیران ردمی، اول از همه، می‌گویند که Redmi K50 Gaming Edition دارای صفحه نمایش 120 هرتزی با نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز است اما این دستگاه از نوردهی با فرکانس بالای 1920 هرتز PWM پشتیبانی می‌کند تا استرس روی چشم‌ ها را در طول زمان بازی های طولانی‌ کاهش دهد. تیم ردمی می گوید که در مقایسه با 480 هرتز معمولی استفاده شده در سایر دستگاه‌ها، فرکانس نور در این دستگاه سه برابر بیشتر است که به حفظ دقت رنگ در نور کم کمک می کند.

Redmi همچنین تمام دستاورد های نمایشگر ردمی K50 گیمینگ را فهرست کرده است و ما آنها را در زیر برای شما آورده ایم:

– بالاترین کنتراست

– حداقل بازتاب نور صفحه نمایش

– حداقل تغییر روشنایی هنگام تغییر زاویه دید

– بزرگترین طیف رنگی پیش‌فرض صفحه نمایش

– دقت رنگ سفید بهینه

– بهترین دقت رنگ مطلق

– بالاترین روشنایی تمام صفحه در گوشی های هوشمند اولد

"جزئیات

تاچ 480 هرتزی نیز توسط قابلیتی موسوم به Super Resolution Touch بهبود یافته است، که ادعا می شود “تقسیم بندی صفحه لمسی را از 2400 در 1080 به عدد فوق‌العاده 24000 در 10800 افزایش می دهد”. و این موضوع اجازه می دهد تا حرکات دقت بیشتری را در جزئیات کوچک داشته باشند، به ویژه در بازی های سبک تیراندازی.

به نقل از منبع، ردمی همچنین ادعا می کند که صفحه نمایش Redmi K50 Gaming Edition از یک صفحه رنگی اولیه استفاده می کند که امکان دقت رنگ حرفه ای را برای کاربران فراهم می کند.

آخرین موضوع درباره صفحه نمایش ردمی K50 Gaming Edition به محافظت از نمایشگر برمی‌گردد، تمام این فناوری های نمایشگر نیاز به یک محافظت خوب دارند. جایی که Gorilla Glass Victus وظيفه خود را به خوبی بلد است و با بهبود قابل توجهی در مقاومت در برابر سقوط و خراش، از نمایشگر این دستگاه به خوبی محافظت می‌‌کند.

تاریخ رونمایی سری Redmi K50 مشخص شد: به همراه معرفی نسخه‌ای خاص در 27 بهمن ماه 1400

تنها چند روز به رونمایی از سری ردمی K50 باقی مانده است و تیم ردمی هر روز مشخصات دقیق تری از این خانواده اقتصادی منتشر می‌کنند. پس اگر منتظر اخبار این خانواده هستيد، در روز های آینده نیز با ترنجی همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری