حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی و عرضه گلکسی S21 FE و گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارشات اخیر ادعا می‌کنند که سامسونگ از Galaxy S21 Fan Edition در نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES که قرار است بین ۵ تا ۸ ژانویه (۱۵ تا ۱۸ دی ماه) در لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار شود، رونمایی خواهد کرد. اکنون، افشای اطلاعاتی جدیدی توسط Jon Prosser، که پیش از این نیز اطلاعات قابل اعتمادی را منتشر کرده بود، تاریخ دقیق معرفی و عرضه گلکسی S21 FE را مشخص کرده است.

گلکسی S21 FE چهاردهم دی ماه معرفی خواهد شد

طبق گفته‌های Prosser، سامسونگ رویداد Unpacked را برای معرفی S21 FE در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی) برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که فروش آن نیز از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) بدون هیچ دوره پیش‌سفارشی آغاز شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت فلگشیپ کیلر جدید سامسونگ وجود ندارد.

مطابق با گزارش GizmoChina و به نقل از Jon Prossee سری گلکسی S22 در ساعت ۱۰ صبح ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن ماه) معرفی خواهد شد. پیش فروش سری S22 احتمالاً در همان روز آغاز می شود. سری S22 از ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای خرید در دسترس خواهد بود.

Galaxy S20 FE

شایعات پیرامون نسخه فن ادیشن گلکسی اس ۲۱ سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED مجهز شده است که وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. بسته به بازار، این تلفن هوشمند می‌تواند با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین احتمالا گلکسی S21 FE با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

سامسونگ Galaxy S21 FE از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است. متاسفانه در این گزارش اشاره ای به نوع دقیق سنسور های استفاده شده در S21 FE نشده بود. باتری این دستگاه بالارده سامسونگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت و از فست شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ انتظار فروش بالایی را از گلکسی S21 FE خود ندارد

آیا پس از معرفی گلکسی S21 FE و عرضه در بازار کشورمان، حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب خداروشکر مثل اینکه ایندفعه واقعا رونمایی میشه اس21fe, مشخصاتش مثل سریع اس20fe خوبه،البته یه چندموردی گفته نشده، مثل زوم اپتیکال داره یانه، گواهینامهIP68 و شارژبیسیم و معکوس، چیپستم که برای من یکی فرقی نداره888اسنپ باشه یا2100اگزینوس، چون هردوتا ساخت خود سامسونگه و معماری ساختشم یجوره بجز سرعت هسته هاش، در آخر فقط میمونه قیمت که خیلی مهمه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی