حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس واچ نسخه هری پاتر رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

پس از معرفی و عرضه اولین نسل از ساعت هوشمند کمپانی وان پلاس در اوایل سال جاری؛ چندی پیش این شرکت تیزری را منتشر کرد که از معرفی نسخه مخصوص هری پاتر ساعت خود حکایت داشت. حال، در فاصله کمتر از یک هفته از انتشار تیزر، وان پلاس رسما ساعت هوشمند خود را با طرح هری پاتر رونمایی کرده که قرار است در تعداد محدود به بازار عرضه شود.

ساعت هوشمند وان پلاس واچ هری پاتر

OnePlus Watch هری پاتر با نسخه‌های محدود از محصولات رایج بیگانه نیست؛ به‌طوری‌که شامل تعدادی علامت حک‌شده به نشانه‌ی ادای احترام به هاگوارتز و انتقال حس شخصیت اصلی داستان یعنی هری پاتر می‌باشد. گذشته از برخی تغییرات در رابط کاربری و چند اصلاح سخت‌افزاری، این ساعت در بخش مشخصات دقیقا همان ساعتی است که در اوایل سال جاری معرفی شد.

این بدان معناست که بیش از 100 حالت ردیابی تمرین و تناسب‌اندام، اندازه‌گیری اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب، و موارد دیگر برای آن موجود است. همچنین تعدادی واچ فیس مچی با موضوع هاگوارتز نیز در دسترس هستند تا حس‌وحال دبیرستان مخصوص جادوگری را به شما بدهد. حتی یک انیمیشن هری پاتر در زمان روشن کردن ساعت به‌علاوه انیمیشن شارژ به سبک چوب جادوگری و ترفندهای مختلف دیگر برای افزایش حس ارائه شده، وجود دارد.

ساعت هوشمند وان پلاس واچ هری پاتر

ساعت هوشمند وان پلاس واچ هری پاتر

تعدادی تغییر شاسی و طراحی نیز برای کمک به تشخیص مدل هری پاتر از ساعت معمولی وان پلاس انجام شده است. یک بند چرمی وگان با لوگوی برجسته هاگوارتز با روکش مس و دوخت روی بند وجود دارد تا با زیبایی کلاسیک ساعت مطابقت داشته باشد.

این تغییرات حتی به جعبه دستگاه نیز رسیده است؛ به‌طوری‌که جعبه‌ای به سبک آجری دریافت کرده که دارای طرح ایستگاه قطار به‌یادماندنی Platform 9¾ با دیواری است که از هم جدا می‌شود و ساعت را نشان می‌دهد. درحالی‌که OnePlus Watch یک ساعت هوشمند عالی نیست، این نسخه محدود هری پاتر، ظاهری زیبا و خاص را به آن می‌دهد.

طرفداران سرسخت هاگوارتز ممکن است از شنیدن این خبر که OnePlus Watch Harry Potter edition تنها در هند به‌فروش می‌رسد، ناامید شوند. با این حال، قیمت این گجت پوشیدنی 19،999 روپیه (۲۶۵ دلار) بوده اما برای کسانی که مایل به پیش‌خرید هستند، با برچسب قیمتی 16،999 روپیه (۲۲۵ دلار) ارائه می‌شود.

نظر شما راجع‌به OnePlus Watch طرح هری پاتر چیست؟ آیا از طراحی و اجزای خاص استفاده شده در آن راضی هستید؟ درصورت عرضه جهانی، آیا مایل به تهیه آن می‌باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی