حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر موتورولا Edge X منتشر شد: احتمال استفاده از Snapdragon 898

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

تعداد قابل توجهی از پرچمدارهای اندرویدی سال ۲۰۲۲ به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ شرکت کوالکام مجهز خواهند بود. مشخصا پرچمدار موتورولا هم از این قاعده مستثنی نیست. از آن جا که Motorola در سری Edge هم گوشی پرچمدار دارد هم میان رده، مشخص نیست که گوشی موتورولا اج ایکس از کدام دسته خواهد بود اما خیلی حدسی روی پرچمدار بودنش صحبت می کنیم. امروز تیزر موتورولا Edge X منتشر شد، دستگاهی که احتمال استفاده از Snapdragon 898 را دارد.

موتورولا Edge X

موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود است. این شرکت سری Edge 20 خود را در هند و در سایر بازارها با Edge 20 Pro مجهز به Snapdragon 870 عرضه کرده است. پرچمدار بعدی موتورولا با نام Edge X معرفی خواهد شد.

این شرکت رسما از عرضه Edge X در چین خبر داده است. تیزر جدید چیز زیادی در مورد گوشی هوشمند آینده موتورولا فاش نمی کند. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه با پردازنده پرچمدار بعدی کوالکام عرضه خواهد شد.

تیزر رسمی موتورولا برای Edge X

تیزر رسمی موتورولا برای Edge X

موتورولا عرضه پرچمدار بعدی خود به نام Edge X را تایید کرده است. این دستگاه اواخر امسال در چین عرضه خواهد شد. چن جین، مدیر کل بخش تجارت تلفن همراه لنوو چین، تیزری از معرفی گوشی هوشمند موتورولا به اشتراک گذاشت. برای کسانی که نمی دانند، موتورولا در سال ۲۰۱۴ توسط لنوو از گوگل خریداری شد.

بر اساس گزارش GizmoChina، این مدیر ارشد هیچ مشخصاتی را فاش نکرد اما ادعا کرد که این گوشی عملکرد قدرتمندی را ارائه خواهد کرد. حدس زده می‌شود که Edge X می‌تواند دارای تراشه اسنپدراگون 898 باشد که طبق شایعات در اجلاس Qualcomm در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد.

احتمال استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ به جای اسنپدراگون ۸۹۸

البته این احتمال هم وجود دارد که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 888 عرضه شود زیرا تنها پردازنده پرچمدار سال 2021 است که در مجموعه موتورولا وجود ندارد. گفته می شود که G200 که با نام رمز یوکان شناخته می شود، می تواند دارای SD888 باشد. در روزهای آینده انتظار شفافیت بیشتری در این زمینه را داریم.

ما هیچ جزئیات دیگری از پرچمدار آینده موتورولا نداریم. با این حال، انتظار یک صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، رم ۸ گیگابایتی یا ۱۲ گیگابایتی، باتری حدود ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات یا ۳۳ وات و غیره بعید نخواهد بود.

این گوشی همچنین می‌تواند دارای یک دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت باشد. اینها فقط حدس و گمان هستند و به شما توصیه می کنیم برای جزئیات بیشتر منتظر اعلام رسمی باشید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتورولا بالاخره بتواند پرچمدار شایسته ای ارایه کند یا در زمره شرکت هایی چون نوکیا باقی خواهد ماند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)