حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 30 Ultra نام جهانی Edge X خواهد بود + مشخصات

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

دیروز با هم در ترنجی خواندیم که پرچمدار آتی Motorola با نام Edge X ارایه خواهد شد. خب آن تیزر برای رونمایی بازار چین است و امروز می شنویم که موتورولا Edge 30 Ultra نام جهانی Edge X خواهد بود. در کنار این موضوع ما بخشی از مشخصات قابل توجه این دستگاه را هم داریم. مثلا می توانیم که موتورولا اج ۳۰ اولترا با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و شارژر ۶۸ وات ارایه خواهد شد.

موتورولا Edge 30 Ultra با اندروید ۱۲ پیش فرض

در حالی که تاریخ معرفی اج ۳۰ اولترا موتورولا برای حوالی دی ماه عنوان شده است، مشخصات کامل آن به همراه مد عددی XT-2201 و کد داخلی آن که “Rogue” است (اسم رمز خارجی “HiPhi” بود) را نیز ارایه کرده اند.

طبق این گزارش، موتورولا Edge 30 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزلوشن FullHD+ از نوع OLED است. این نمایشگر همچنین دارای رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و گواهی HDR10+ خواهد بود. این گوشی هوشمند از اندروید ۱۲ پیش فرض بهره خواهد برد و دو به روز رسانی سیستم عامل را در سراسر جهان دریافت می کند.

کوالکام

کوالکام

موتورولا اج ۳۰ اولترا به تراشه SM8450 کوالکام مجهز می شود که گمان می رود اسنپدراگون ۸۹۸ باشد. این تراشه هنوز رسما معرفی نشده و احتمالا ۹ آذر شاهد معرفی آن باشیم. این دستگاه با 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 جفت می شود و شما دو انتخاب 128 و 256 گیگابایت را برای حافظه داخلی خواهید داشت. هر دو مدل با حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 ارایه می شوند. اگرچه دستگاه هیچ اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی نخواهد داشت.

بخش دوربین Edge 30 Ultra از چهار دوربین تشکیل شده است، یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی در جلو، با سیستم دوربین سه گانه در پشت که شامل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی (OV50A)، 50 مگاپیکسلی فوق عریض (Samsung JN1) و 2 مگاپیکسلی عمق سنج (OV02B1B) است. دوربین اصلی مجهز به OIS است و دوربین سلفی به شما امکان می دهد ویدیوهای 4K ضبط کنید.

سوخت کل پکیج، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از طریق یک پورت USB-C (به صورت دقیق نسخه 3.1 نسل ۱) تا توان ۶۸ وات شارژ می شود. منبع می گوید که آداپتور ۶۸ واتی که همراه دستگاه درون جعبه ارایه می شود، باتری را در کمتر از ۱۵ دقیقه از صفر به ۵۰ درصد می رساند. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل برابر ۳۵ دقیقه خواهد بود با این حال، Edge 30 Ultra از شارژ بی سیم یا شارژ معکوس بهره نخواهد برد.

موتورولا Edge 30 Ultra بدنه پلاستیکی دارد و دارای گواهی IP52 است. این گوشی دارای دکمه اختصاصی دستیار گوگل در اروپا خواهد بود اما جک هدفون 3.5 میلی متری را در هیچ بازاری نخواهد داشت.

بقیه مشخصات لو رفته موتورولا اج ۳۰ اولترا شامل بلندگوهای استریو، WLAN 6، Sub-6 5G و بلوتوث 5.2 است. انتظار می رود موتورولا اج 30 اولترا ماه آینده به عنوان Moto Edge X در چین به صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اگر بخواهد “پرچمدار” باشد نباید بگوییم که بدنه پلاستیکی و غیبت دوربین تله یا زوم خیلی توی ذوق است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)