حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فرکانس هسته های اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام در واقعیت دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، کوالکام

اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام باید به زودی روی پرچمدارهای ۲۰۲۲ دیده شود. مشخصا تولیدکنندگانی که چنین محصولاتی دارند، در حال حاضر مشغول تست های نهایی نسخه های پیش تولید آن هستند. امروز فرکانس هسته های اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام در واقعیت دیده شده است. این تصویر از یک گوشی مجهز به Snapdragon 898 گرفته شده و به نظر می رسد که بتوان به آن اعتماد کرد.

اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام

جایی آن بیرون ها یک گوشی مجهز به تراشه پرچمدار آتی کوالکام با اسم رمز SM8450 را دارد. تراشه ای با نام احتمالی اسنپدراگون 898 که به عنوان جانشین 888 شناخته می شود (توجه داشته باشید که اسنپدارگون 895 هم نامیده شده است). در تصویری که داریم، برنامه Device Info HW روی صفحه نمایش داده می شود و پیکربندی تراشه پرچمدار جدید را تأیید می کند.

اسنپدراگون ۸۹۸

اسنپدراگون ۸۹۸

هسته اصلی که باید بر اساس Cortex-X2 باشد، با فرکانس 3.0 گیگاهرتز کار می کند. در مرحله بعدی سه هسته میانی مبتنی بر Cortex-A710 با کلاک 2.5 گیگاهرتز و در نهایت چهار هسته بهینه مشتق شده از Cortex-A510 با فرکانس 1.79 گیگاهرتز قرار دارند. این دقیقاً با نشت های اخیر مطابقت دارد.

در حالی که بیشتر تراشه‌های پرچم‌دار نسل بعدی از ساختار CPU مشابهی استفاده می‌کنند، پردازنده گرافیکی می تواند ویژگی منحصر به فرد اسنپدراگون 898 باشد. Adreno 660 با بهبودهایی از فرآیند جدید ۴ نانومتری سامسونگ ترکیب خواهد شد و طبق برخی شایعات تا ۲۰ درصد پیشرفت عملکرد دارد.

در اینجا لیست نشده است، اما این چیپست باید به یک مودم X65 5G نیز مجهز باشد که حداکثر سرعت تئوری دانلود آن 10 گیگابیت در ثانیه است.

خوب، اما در مورد گوشی در عکس چطور؟ به یاد داریم که یک گوشی vivo با اسنپدراگون 898 در بنچمارک Geekbench دیده شده بود، بنابراین این یکی از گزینه‌ها است. با این حال، برخی فکر می کنند که این شیائومی ۱۲ است. عکس هایی از شیائومی 12 وجود دارد، اما تشخیص این که آیا این گوشی همان گوشی است یا نه، دقیقاً آسان نیست.

نظر شما درباره مشخصات تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ احتمالی چیست؟ فکر می کنید در مقابل اگزینوس ۲۲۰۰ و اپل A15 حرفی برای گفتن داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیر اسنپدراگون حرفی برای گفتن نداره ، فقط عمل میکنه
شوخی 😂😂😂

ali karimi

سلام، سرعت هسته های a710 و 510 کم نیستش، بخصوص a510,سرعت 1.79 کمه، دیگه کم کمش باید1. 8 میبود،شاید بخاطر تولید گرما اینکارو کرده، نمیدونم تأثیر داره یا نه، حالا باید دید درآینده چی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)