حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد جدید کوالکام از ٩ تا ١١ آذر ١۴٠٠ برگزار می‌شود؛ معرفی Snapdragon 898؟

کوالکام یکی از کمپانی‌هایی است که هر ساله از نسل جدید تراشه‌های پرچمدار خود برای موبایل‌ها رونمایی می‌کند. بر اساس تأیید رسمی آمریکایی‌ها، رویداد جدید کوالکام در کم‌تر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد. احتمال دارد که تراشه پرچمدار جدید کوالکام، در همین حین رسماً معرفی شود.

رویداد جدید کوالکام از ٩ تا ١١ آذر با احتمال معرفی Snapdragon 898 برگزار می‌گردد!

تراشه اسنپدراگون ٨٩٨، نسل جدیدی از تراشه‌های پرچمدار کوالکام است که شایعات آن را بارها در ترنجی مرور کرده‌ایم.

 

تراشه Snapdragon 898 با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ و ٢٠ درصد بهبود عملکرد معرفی می‌شود

 

به گزارش EqualLeaks، کوالکام مانند روال سابق قصد دارد تا رویداد سالانه جدیدش را برگزار کند. اگر یکی از دنبال کنندگان این کمپانی طراحی و توسعه تراشه‌ها باشید، حتماً می‌دانید که کوالکام معمولاً در نیمه دوم هر سال میلادی نسل جدیدی از تراشه‌های پرچمدار خود پرده برداری می‌کند. بنابراین، کوالکام از نسل جدید تراشه‌های پرچمدارش تا به حال رونمایی نکرده است. تا این که در نهایت، تاریخ رونمایی رسمی تراشه جدید کوالکام توسط این برند مشخص شده است.

به تأیید کوالکام، رویداد جدید محصولات اسنپدراگون در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق برگزاری این رویداد جدید کوالکام، ۹ تا ١١ آذر ١۴٠٠ خواهد بود. از آن جایی که این رویداد متعلق به یک یا چند تراشه اسنپدراگون است، ما انتظار داریم که تراشه پرچمدار کوالکام نیز در این بین رونمایی شود. سال گذشته نیز کوالکام از اسنپدراگون ٨٨٨ در رویداد اواخر سال خود پرده برداشت. بنابراین، بی دلیل نیست اگر بگوییم رونمایی از تراشه Snapdragon 898 در این رویداد، تقریباً قطعی به نظر می‌رسد!

هرچند که ما در مورد نام این تراشه، مطمئن نیستیم. اما با استناد به افشاگران معتبر، دو نام Snapdragon 898 و Snapdragon 895، محتمل‌تر از دیگر گزینه‌ها هستند. سال گذشته، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ٨٨٨، گوشی Xiaomi Mi 11 بود. پس از آن، مدل‌های دیگری از شیائومی، اوپو، وان پلاس، سامسونگ، میزو، ایسوس و حتی هواوی نیز به این تراشه تجهیز شدند. در نهایت، اگر به دنبال مشخصات و جزئیات بیشتری از تراشه پرچمدار جدید کوالکام هستید، می‌توانید در مورد مشخصات آن که پیش‌تر در ترنجی صحبت کردیم، بخوانید!

 

فرکانس هسته های اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام در واقعیت دیده شد

 

بر اساس گفته‌ها، این تراشه پرچمدار جدید کوالکام، مجهز به هسته‌های Cortex-X2 در کنار Cortex-A710 و Cortex-A510 با حداکثر فرکانس کاری ٣ گیگاهرتزی خواهد بود. گفتنی است که این تراشه برای اولین بار به سری ٧ پردازنده گرافیکی Adreno تجهیز می‌شود. بنابراین، احتمالاً نام پردازنده گرافیکی آن، Adreno 730 خواهد بود. این تراشه، قرار است با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ تولید شود. همچنین انتظار می‌رود که شاهد بهبودهای چشمگیری در زمینه تولید و مدیریت حرارت باشیم.

نظر شما در مورد برگزاری یک رویداد جدید از سوی کوالکام چيست؟ انتظارات شما از اسنپدراگون ٨٩٨ در چه حدی هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

الان بهترین موقع گفتن این حرف هست واقعا خیلی ناراحتم که بعد از ورود کامل ترنجی به تلگرام دیگه دیدگاهی یا بحثی تو سایت نیست وهمش تو تلگرام انجام میشه و اون شوق و ذوق دیگه از بین رفته تعداد دیدگاه ها دیگه داره تو داغ ترین شرایط میشه ۴یا۵ تا و تو خبر های معمولی میشه 0
هی…

ali karimi

سلام، آها پس بگو بقول شما دیگه خبری نبست واسه این بود

mr.veyani

من نظرم رو همیشه میگم و برام مهم نیست که به حسابت بیاد یا نه 😆

ali karimi

سلام، بی صبرانه منتظر رونمایی چیپست پرچمدار کوالکوم 898 یا 895 هستم، بیینم ایندفعه گرماش چطوریه، ولی نمیدونم چرا سرعت هسته ها کمه بجز کورتکس x2 که سرعتش خوبه و بلای 3گیگاهرتز هستش، کورتکسهای a710 و a510 سرعتشون کمه الخصوص a510 که زیر1.8 گیگاهرتز هستش

ممد بمولا

آینده خوبی براش متصور نیستم
صرفا یکم از 888 بهتره و اون چیزی که باید باشه نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️