حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی Tab S8 پلاس با Snapdragon 898 در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، تبلت، سامسونگ، شایعات

سامسونگ یکی از تولید کنندگان اصلی تبلت‌ها در جهان است. تبلت‌های این برند کره‌ای، تحت سری Galaxy Tab عرضه می‌شوند. اکنون، تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی Tab S8 Plus با تراشه پرچمدار کوالکام در گیک بنچ دیده شده است. در ادامه، جزئیات بیشتری را بررسی خواهیم کرد.

امتیاز GeekBench سامسونگ گلکسی Tab S8 پلاس با Snapdragon 898

ما چندی پیش به گلکسی تب اس ٨ و طراحی تکراری‌اش سلام کردیم!

 

رندر Galaxy Tab S8 و Tab S8 Ultra سامسونگ منتشر شد: به مانند نسل قبل!

 

حال Gizmochina گزارش می‌دهد که سامسونگ در حال توسعه تبلت‌های سری Galaxy Tab S8 خود است. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، این خانواده از سه عضو با نام‌های گلکسی تب اس ٨، تب اس ٨ پلاس و تب اس ٨ اولترا تشکیل می‌شود. گفته می‌شود که این تبلت‌ها، تماماً با تراشه Snapdragon 898 روانه بازار می‌شوند. امروز نیز یک تبلت جدید از سامسونگ با مدل نامبر SM-X808U در گیک بنچ ۵ ظاهر شده است. این تبلت، احتمالاً از Snapdragon 898 قدرت می‌گیرد و نام اصلی آن، Galaxy Tab S8 Plus است.

شایان ذکر است که این مدل متعلق به آمریکا خواهد بود و از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. قدرت بخش این مجموعه، پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس تک هسته ٣ گیگاهرتزی بوده است. سه هسته دیگر با فرکانس ٢.۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف با فرکانس ١.٧٩ گیگاهرتزی هم در آن حضور دارند. در نسخه تست شده این تبلت، ٨ گیگابایت حافظه رم موجود بوده است. سیستم عامل اندروید ١٢ نیز بر روی آن نصب شده است.

در تست‌های بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازات ١,٢١١ و ٣,١٩٣ به این تبلت اعطا شده است. این امتیاز به دلیل نهایی نبودن این تبلت، ممکن است کم‌تر از حد نهایی باشد. فعلاً جزئیات زیادی از تاریخ عرضه دقیق این سری تبلت در دسترس نیست. اما مشخصاتی از آن درز کرده است.

بر اساس شایعات، گلکسی تب اس ٨ پلاس احتمالاً با نمایشگر ١٢.۴ اینچی از نوع OLED، تراشه Snapdragon 898 و شاید تراشه Exynos 2200 در برخی مناطق و دو نسخه ١٢٨ و ٢۵۶ گیگابایتی به دست مشتریان می‌رسد. از دیگر مشخصات این تبلت، می‌توان به باتری ١٠,٠٩٠ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی، وجود نسخه‌های ۵ جی، LTE و وای فای اشاره کرد. تاریخ عرضه این سری، سه ماهه اول سال ٢٠٢٢ است.

نظر شما در مورد این امتیاز چیست؟ مشخصات احتمالی Galaxy Tab S8 Plus را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️