حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K40S کنسل شده، اما اکنون ردمی K50 در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

سال گذشته، برند ردمی گوشی هوشمند Redmi K30S را به عنوان نسخه ری‌برند شیائومی Mi 10T در چین عرضه کرد. در ماه سپتامبر (اواخر شهریور)، شیائومی از دو گوشی 11T و 11T Pro برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. بنابراین انتظار می‌رفت که Xiaomi 11T نیز با تغییر نام به ردمی K40S وارد بازار چین شود. حتی شایعه شده بود که این گوشی از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. اما اکنون ردمی کی ۴۰ اس کنسل شده و Redmi K50 در دست توسعه است.

ردمی K40S به عنوان نسخه ری‌برند شده شیائومی 11T عرضه نخواهد شد

به گفته Mydrivers، مدیر کل برند ردمی اخیرا به طرفداران گفته است که Redmi K40S هرگز عرضه نخواهد شد. و این شرکت در حال آماده سازی خط تولید Redmi K50 است. حتی منبع معتبر دیگری به نام Digital Chat Station ادعا می‌کند که Redmi K40S در سایت‌های تاییدیه چینی ظاهر نشده است. و همین موضوع نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند در بازار چین عرضه نخواهد شد. او اضافه کرد که Redmi K40S به خوبی گوشی های هوشمند آینده شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ نبود. انتظار می‌رود یک گوشی مجهز به SD870 با نام تجاری شیائومی در آینده عرضه شود.

Xiaomi Mi 10T 5G

طرفداران ردمی در چین منتظر یک گوشی از سری Redmi K40 با اسنپدراگون ۸۸۸ بوده اند. اما اکنون بعید به نظر می‌رسد که این شرکت گوشی هوشمندی از سری ردمی کی ۴۰ را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برای بازار داخلی خود عرضه کند. به ادعای GizmoChina، این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی سری Xiaomi 12 و سری Redmi K50 است.

شیائومی Mi 11 5G به عنوان اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ در دسامبر سال گذشته (دی ۱۳۹۹) معرفی شد. از این رو، احتمالاً شیائومی ۱۲ با تراشه پرچمدار آینده کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ در دسامبر سال جاری (اواخر آذر یا اوایل دی ماه) معرفی خواهد شد. همچنین ممکن است سری Redmi K50 در حدود سال نو چینی، در فوریه ۲۰۲۲ (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) به طور رسمی رونمایی شود.

ردمی K50 شیائومی ممکن است با این طراحی معرفی شود

آیا سری Redmi K شیائومی و یا نسخه های ری‌برند شده آن، برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

حالا خیلی هم مهم نیست راستش!

همین گوشی رو با چندتا اسم دیگه حتما میده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی