حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K50 شیائومی ممکن است با این طراحی معرفی شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، رندر، شایعات

چندین ماه از رونمایی سری Redmi K40 گذشته است. این گوشی‌ها، توانسته‌اند کاربران زیادی را برای ردمی جذب کنند. اما کم کم زمان ارائه جانشین سری Redmi K40 در حال فرا رسیدن است. حال، رندری منتشر شده است که طراحی احتمالی ردمی K50 را نشان می‌دهد.

ممکن است ردمی K50 با طراحی جدیدی روانه بازار شود

ما پیش از این در مورد اطلاعات و مشخصات فنی لو رفته از سری Redmi K50 صحبت کرده بودیم.

 

سری Redmi K50 شیائومی دارای سه عضو با مشخصاتی پیشرفته‌تر خواهد بود

 

به نقل از GizChina، شیائومی قصد دارد تا جلوتر از رقبای خود باشد. با خارج شدن هواوی از بین ۵ برند پر فروش موبایل، جایگاه‌های زیادی برای پیشرفت و رشد کمپانی‌های مختلف فراهم شد. شیائومی، یکی از کمپانی‌هایی بود که بهترین استفاده را از این موقعیت کرد تا به قله برسد. قبلاً در ترنجی گفته بودیم که شیائومی در نظر دارد تا طی سال‌های آینده و به صورت پیوسته، تبدیل به برترین برند در بخش فروش گوشی‌های هوشمند بشود. این امر، ملزم به ارائه گوشی‌های جدیدی با کیفیت بالا به همراه ارزش خرید مناسب است. سری Redmi K50، یکی از جدیدترین تلاش‌های شیائومی برای رسیدن به چنین جایگاهی است. اما در کل، تحقق اهداف شیائومی نیازمند زمان هستند.

 

کمپانی شیائومی برنامه جدی برای صدرنشینی طولانی مدت در بازار موبایل دارد!

 

امروز، رندرهایی از گوشی ردمی K50 منتشر شده است. این رندرها، رسمی نیستند و توسط یک طراح غیر رسمی به نمایش در آمده‌اند. بنابراین، نمی‌توان آن‌ها را کاملاً موثّق و نهایی تلقی کرد. طراحی Redmi K50، به وضوح در رندرهای مذکور قابل مشاهده است. احتمال می‌رود که ردمی تا پایان سال، سری Redmi K50 خود را با سه عضو مختلف معرفی کند. اما اجازه بدهید تا نگاهی اجمالی به رندرهای منتشر شده از Redmi K50 داشته باشیم.

ابتدا از قاب جلویی این گوشی رونمایی نشده آغاز می‌کنیم. مهم‌ترین نکته‌ای که در این بخش به چشم می‌خورد، کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر استفاده از شیشه دو لبه خمیده برای نمایشگر است. نکته دیگر، این است که حفره نمایشگر به سمت چپ بالای نمایشگر انتقال یافته است. در کل، طراحی قاب جلویی Redmi K50 که در این رندرها نمایش داده شده است، ما را به یاد گوشی Mi 11 Ultra می‌اندازد. باز هم می‌گوییم که این رندر، ممکن است کاملاً درست نباشد.

بر اساس این رندر از ردمی K50، حسگر تشخیص اثرانگشت مانند نسل قبل بر روی فریم قرار نگرفته است. بنابراین، می‌توان گفت که این حسگر درون نمایشگر واقع شده است. ردمی در نسل گذشته، از یک ماژول مستطیلی شکل استفاده کرده بود. اما این بار، چینی‌ها تصمیم به استفاده از یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل گرفته‌اند. این ماژول دایره‌ای شکل، میزبان دوربین اصلی سه گانه و فلش LED است. همچنین به نظر می‌رسد که برای اولین بار در این سری، شاهد استفاده از ویژگی فوکوس لیزری باشیم.

با استناد به این رندر، طراحی گوشی Redmi K50 نسبت به قبل بسیار تغییر یافته‌تر خواهد بود. ما تا به حال چنین طراحی را در گوشی‌های ردمی کم‌تر دیده بودیم.

ماژول دایره‌ای شکل، در گوشی Redmi K30 Pro موجود بود. حال، ممکن است ردمی مجدداً به سراغ چنین طراحی برود. همچنین چینش این دوربین، به صورت مثلثی شکل است. بر اساس شایعات فاش شده، گوشی Redmi K50 مجهز به نمایشگر AMOLED E5 با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، اسنپدراگون ٨٨٨ و شارژر ۶٧ واتی خواهد بود. دوربین اصلی آن نیز احتمالاً ۴٨ مگاپیکسلی باقی خواهد ماند. دو گوشی Redmi K50 Pro و Redmi K50 Pro Plus نیز در کنار آن با پیشرفت‌های دیگری در همین بخش‌ها ارائه خواهند شد.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید که این طراحی جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️