حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی K40s با Snapdragon 870 و قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

به نظر می رسد که با معرفی خانواده ردمی K50 دیگر نیازی به Redmi K40s نباشد نه؟ اگر قیمت خوبی برای آن انتخاب کنند چطور؟ امروز شیائومی ردمی K40s با Snapdragon 870 و قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شده است که می تواند رده قیمتی خیلی جذابی برای آن باشد.

شیائومی ردمی K40s

ردمی کی ۴۰ اس با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز ارایه می شود که پنل آن AMOLED E4 سامسونگ است. تاچ سمپل ریت ۳۶۰ هرتز به همراه دالبی ویژن نیز اینجا هستند. پوشش شیشه مقاوم گوریلا گلس ۵ از این مجموعه محافظت می کند. درباره متغیر بودن رفرش ریت پنل صحبتی نشده است. همانطور که می بینید، حاشیه های نمایشگر کم بوده و دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر قرار دارد.

از نمایشگر که بگذریم به قاب پشتی با طراحی منحصر به فرد و زیبا می رسیم. درباره طراحی اگر بخواهیم صحبت کنیم باید به لبه های تیز اشاره کنیم که شبیه به طراحی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۴ است. با این حال قاب دوربین منحصر به فرد و به نظر من زیباست، نظر شما چیست؟

رنگ های مشکی، خاکستری، سبز ترنجی طور (!) و آبی گرادیانتی نیز اینجا هستند.

Redmi K40s

Redmi K40s

در قاب دوربین اما چه می گذرد؟ دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر برای عکاسی و فیلم برداری در خدمت شماست. این دوربین به همراه یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی احتمالا ماکرو (یا عمق سنج) در قاب دایره ای کلی دوربین که درون جزیره مستطیلی است، دیده می شوند.

Redmi K40s

Redmi K40s

همانطور که می بینید زیر یک فلاش ۳ گانه عبارت دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و OIS دیده می شود. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بوده و می تواند یک گزینه خوب برای عکاسی سلفی محسوب شود.

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و شارژر ۶۷ وات مواردی است که از اکثر موبایل های جدید شیائومی (یا ردمی و پوکو) انتظار داریم و اینجا در ردمی K40s دوباره حاضر است. حسگر اثرانگشت روی لبه قاب دستگاه قرار دارد. موتور ویبره محور X برای محصول جدید ردمی انتخاب شده است. بلندگوی دوگانه با فناوری دالبی اتمس برای صدای بهتر اینجا وجود دارد و فرستنده مادون قرمز هم طبق رسم شیائومی روی لبه بالا دیده می شود.

سیستم عامل اندروید ۱۲ و MIUI 13 برای این دستگاه انتخاب شده تا دستگاه به روزی باشد. حافظه داخلی UFS 3.1 در انتخاب های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم LPDDR5 در انتخاب های ۶، ۸ و یا ۱۲ گیگابایتی موجود است.

تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ با سطح وسیع خنک کننده VC در اندازه ۳۱۱۲ میلی متر مربع برای تجربه بازی خنک تعبیه شده است. ضخامت کلی ۷.۷ میلی متری و وزن ۱۹۵ گرمی سبب می شود Redmi K40s دستگاه جذابی برای خرید باشد.

ردمی K40s در یک نگاه

ردمی K40s در یک نگاه

قیمت ردمی K40s

ردمی با قیمت گذاری تهاجمی در بازار چین برای K40s تلاش دارد تا سهم خوبی از بازار را کسب کند. قیمت های زیر برای ۴ مدل این گوشی ارایه شده است:

  1. ۱- مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی : معادل ۲۸۴ دلار
  2. ۲- مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی : معادل ۳۱۵ دلار
  3. ۳- مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی : معادل ۳۴۷ دلار
  4. ۴- مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی : معادل ۳۷۷ دلار

نظر شما درباره ردمی کی ۴۰ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

همون poco f3 با لباس جدید ..قاب پشت پلاستیکی جنسش ؟ شیامویی زحمت میکشه… احتمالا مشکلات کم شدن نور صفحه نمایش و هاله رنگی هم داره مثل f3… مشکلات سنسور مجاورت و آنتن دهی هم زیاد شده مثل mi11t .. شیامویی احد کرده از هر مدلی 20تا ریبرند بزنه ..الان سری نوت 11 با حساب پوکو 20مدل معرفی کرده..امسال هم که هم قیمت بالا برده و هم کیفیت کمتر شده..با این وضعیت و رقبای خیلی بزرگ مثل ریلمی مشکل بتونه با این وضعیت آپدیت و مشکلات جایگاه خودش نگه داره

ali karimi

سلام، واقعا قیمت خوبی داره، ولی خب زیاد با پوکوf3 فرقی نداره، البته این گوشی فکر کنم صفحه نمایشش بهتره و دوربین اصلی هم لرزشگیر داره، بقیه موارد که بیشتر شبیهF3پوکو هستش، ماشاله یکی سامسونگ تو سری A بیش از حد گوشی زده و شلوغ کرده یکی هم شیا، فقط میخوان بازار رو پر از گوشی کنن، دوم اینکه اینطوری خرایدار بنده خدا گیج میشه از این همه گوشیش

masoud torab

نمیشه گفت همون f3 هستش چون صفحه نمایش بهتر شده همینطور تاچ ۳۶۰ هرتزی قطعا مشکلات اف ۳ هم نداره و اینکه دوربین مجهز به ois شده که میتونه خوب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)