حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک پوکو F4 در گیک‌بنچ دیده شد: احتمالاً همان ردمی K40S برای بازار جهانی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

امروز بنچمارک پوکو F4 قبل از عرضه در وب سایت بنچمارک Geekbench به همراه برخی از جزئیات کلیدی این گوشی ظاهر شده است. برای یادآوری، پوکو F4 و پوکو F4 پرو در اوایل این هفته توسط چندین وب سایت تایید شده بودند. از طرف دیگر اما افشای بنچمارک آنها بر روی پایگاه گیک‌بنچ نتایج دیگری نیز دربر دارد. نتایجی که نشان می‌دهند پوکو F4 می‌تواند همان ردمی K40S در بازار جهانی باشد.

این شرکت چینی تولید گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند پرچمدار جدید سری F خود برای بازار های جهانی است. احتمالاً پوکو تلفن های هوشمند سری پوکو F4 را اواخر سال 2022 عرضه خواهد کرد. اما متاسفانه، جزئیات مربوط به جدول زمانی دقیق عرضه سری پوکو F4 هنوز کمیاب است. با این حال، با توجه به اینکه مدل پایه پوکو F4 در وب سایت Geekbench دیده شده است، زمان بندی تولید و معرفی خانواده پوکو F4 می‌تواند در روز های آینده افشا شود. اما لیست Geekbench نشان می‌دهد که معرفی مدل پایه پوکو F4 می‌تواند نزدیک‌تر از چیزی که فکر می‌کنیم باشد.

این گوشی هوشمند قرار است به زودی در چندین منطقه از جمله اروپا عرضه شود. با این حال، جزئیات مربوط به معرفی پوکو F4 در هند در حال حاضر بسیار اندک است. با این وجود، این شرکت می تواند به زودی تاریخ عرضه گوشی های هوشمند سری F4 را اعلام کند. علاوه بر این، لیست Geekbench برخی از مشخصات پوکو F4 را روشن و کمی از اطلاعات حیاتی را فاش می‌کند. در این لیست می‌توان توانایی های سخت‌افزاری این گوشی هوشمند را با ردمی K40S تطبیق داد.

بنچمارک پوکو F4 در گیک‌بنچ دیده شد: احتمالاً همان ردمی K40S برای بازار جهانی

بنچمارک پوکو F4 در گیک‌بنچ

بنچمارک پوکو F4 در گیک‌بنچ مشاهده شد

در ابتدا، لیست گیک‌بنچ نشان می دهد که مدل پایه دارای شماره مدل 22021211RG است. جدای از آن، وجود تراشه اسنپدراگون 870 در بدنه این دستگاه را تایید می کند. حداکثر سرعت کلاک این پردازنده 3.19 گیگاهرتز است و همچنین این Cpu پردازنده گرافیکی Adreno 650 همراه می‌شود. علاوه بر این، این گوشی با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود و اندروید 12 را در میان رابط کاربری خود اجرا می‌کند. این رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود.

پوکو F4 همان ردمی K40S است

پوکو اف 4 احتمالاً ردمی K40S در بازار جهانی خواهد بود 

نکته قابل توجه اما این است که نمونه پوکو F4 که در وب سایت گیک‌بنچ مشاهده شده است، دارای نام رمز “munch” است. اصل ماجرا اینجاست که ردمی K40S نیز دارای همین نام رمز است. برای یادآوری، ردمی K40S را اولین بار در رویداد معرفی سری K50 که چند روز پیش در چین انجام شد، دیدید. بنابراین اگر Poco F4 همان ردمی K40S در بازار های جهانی باشد و این حدس و گمان صحت داشته باشد، این گوشی با صفحه نمایشی به اندازه 6.67 اینچی آمولد عرضه می‌شود که رزولوشن +Full HD و به‌روزرسانی تصویر 120 هرتزی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، این صفحه نمایش دارای روشنایی 1300 نیت و دارای گواهینامه +HDR10 است. برای تصویر برداری نیز این گوشی دارای سه دوربین در پشت بدنه خود خواهد بود. این ماژول سه‌گانه پشتی شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین این تلفن دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی است. در بخش شارژدهی نیز پوکو اف 4 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 67 واتی است.

به تقل از Gizchina، از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می‌توان به اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه و بلندگوی های استریو دوگانه اشاره کرد. در نهایت، وزن این گوشی نیز حدود 195 گرم خواهد بود.

 

مشخصات کامل ردمی K40S را می‌توانید در این خبر ببینید. نظر شما درباره این تصمیم پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری