حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Xiaomi 11T حوالی آبان تا آذر، تحت سری Redmi K40S وارد چین می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی تا این جا، یک سال شلوغ و پر از هیجان را پشت سر گذاشته است. زیر مجموعه‌های آن نیز چنین وضعیتی را تجربه کرده‌اند. اما به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد گوشی‌های تازه وارد خود را با نامی دیگر روانه بازار چین کند. حال، ظاهراً شیائومی قصد ری برند کردن سری Xiaomi 11T را برای این بازار دارد!

سری Xiaomi 11T به زودی تحت سری Redmi K40S برای بازار چین از راه خواهد رسید

سری گوشی‌‌های شیائومی ١١ تی حدود دو هفته پیش رونمایی شدند. هر دو دستگاه، اولین گوشی‌های شیائومی هستند که بدون پیشوند Mi روانه بازار جهانی می‌شوند.

 

شیائومی 11T Pro و شیائومی 11T رسماً معرفی شدند: در هم آمیختن پسرفت و پیشرفت!

 

بر اساس گزارش Gizmochina، شیائومی به تازگی از گوشی‌های رده بالای خود رونمایی کرده است. به همین صورت، به نظر می‌رسد که چینی‌ها قصد داشته باشند تا گوشی‌های جدید خود را تحت یکی از زیر مجموعه‌های خود، روانه بازار کشوری مادری‌شان کنند! گفته می‌شود که این گوشی‌ها، در چین عضوی از سری Redmi K40S خواهند بود.

با توجه به این که سال گذشته شیائومی Mi 10T برای بازار جهانی معرفی شد و پس از آن با نام Redmi K30S به دست مشتریان چینی رسید، ما از این خبر متعجب نشده‌ایم. از همین رو، اخباری نیز وجود داشتند که حاکی از ری-برند سری Xiaomi 11T تحت سری Redmi K در چین بودند. گفته می‌شود که گوشی Redmi K40S برای دریافت تأییدیه، به TENAA در چین ارسال شده است. اما این سری، تنها متشکل از یک عضو نیست. هر سه عضو این خانواده، دارای سرعت شارژ متفاوت هستند. این سرعت‌های شارژ، ٣٣، ۶٧ و ١٢٠ واتی هستند.

از آن جایی که گوشی‌های سری شیائومی ١١ تی دارای شارژرهای ۶٧ و ١٢٠ واتی هستند، می‌توانیم احتمال بدهیم که دستگاه سوم با شارژر ٣٣ واتی، یک دستگاه کاملاً متفاوت جدید خواهد بود. شاید این دستگاه، بعداً با نام Xiaomi 11T Lite 5G به دست مشتریان شیائومی در بازار جهانی برسد! گزارشات جدید، حاکی از این هستند که یکی از اعضای سری Redmi K40S، دارای تراشه Snapdragon 870 است. اما شیائومی ١١ تی و ١١ تی پرو، به ترتیب مجهز به تراشه‌های Dimensity 1200 و Snapdragon 888 Plus هستند.

بنابراین، ممکن است که شیائومی در بازار چین، شیائومی ١١ تی را با تراشه‌ای متفاوت عرضه کند. یا در عوض، شیائومی 11T Lite 5G به این تراشه تجهیز شود. منبعی که از عرضه این سری تحت سری Redmi K40S در جین سخن به میان آورده است، ادعا می‌کند که شیائومی می‌خواهد گوشی‌های جدید خود در چین را حین جشنواره Double Eleven عرضه کند. بنابراین، حوالی آبان یا آذر امسال باید منتظر این دستگاه‌ها باشیم.

نظر شما در مورد این اتفاق برای سری Xiaomi 11T چیست؟ آیا شما این اتفاق را مثبت می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

اووففف صفحه 240 هرتزی واقعی🤣🤣🤞

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️