حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 11T Pro و شیائومی 11T رسماً معرفی شدند: در هم آمیختن پسرفت و پیشرفت!

نوشته

2 سال قبل | 62 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی برای رونمایی از سری جدید گوشی‌های قاتل پرچمدار خود بازگشته است. این گوشی‌ها، در مراسم امروز شیائومی که به صورت جهانی برگزار می‌شود، رونمایی شده‌اند. صحبت ما، در مورد سری شیائومی 11T است. شیائومی 11T Pro و شیائومی 11T امروز بالأخره رسماً معرفی شدند. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این دو گوشی تازه وارد داریم.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی 11T Pro و شیائومی 11T

در مورد مراسم رسمی شیائومی برای ٢۴ شهریور در ترنجی گفته بودیم. این مراسم، قرار بود پذیرای محصولات جدیدی برای بازار جهانی باشد. شاخص‌ترین محصولات این مراسم، سری Xiaomi 11T هستند.

حال، ما در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به مشخصات و جزئیات رسمی اعلام شده از این سری داشته باشیم. شیائومی امروز دو عضو را در سری 11T خود رونمایی کرده است. این اعضا، Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro هستند. اما دو قاتل پرچمدار جدید شیائومی، دقیقاً از چه مشخصات و ویژگی‌هایی بهره مند هستند؟

خب، در همان ابتدا شیائومی به سراغ بخش طراحی رفت. ظاهراً نسل جدید سری T شیائومی، نسبت به قبل ١۴ گرم سبک‌تر شده است. از سوی دیگر، بیرون زدگی دوربین ۴۴ درصد کم‌تر از قبل است. البته توجه داشته باشید که فریم و بدنه این گوشی، از جنس پلاستیک هستند. در نتیجه، ما شاهد یک پسرفت در این بخش هستیم. در قاب جلویی، شیائومی از حفره نمایشگر مرکزی استفاده کرده است. نمایشگر سری Xiaomi 11T، قطر ۶.۶٧ اینچی و پنلی از نوع AMOLED دارد. نسل قبل، مجهز به پنل IPS LCD بود. نمایشگر سری Xiaomi 11T، دارای رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ۴٨٠ هرتزی است. قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ در این نمایشگر موجود می‌باشد. وضوح آن، +Full HD است.

پس از این موارد، نوبت به سیستم دوربین این سری رده بالا می‌رسد. مشخصات دوربین اصلی دو گوشی Xiaomi 11T Pro و Xiaomi 11T مشابه یکدیگر است. این دوربین، از سنسورهای ۵+٨+١٠٨ مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور اصلی، ساخت سامسونگ است. سنسور ٨ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی فوق عریض با زاویه دید ١٢٠ درجه‌‌ای است. نکته قابل توجهی که در بخش فیلم برداری وجود دارد، فقدان قابلیت فیلم برداری 8K در Xiaomi 11T است. این در حالی است که نسل قبل، از چنین قابلیتی برخوردار بود. تنها نسخه پرو می‌تواند فیلم‌های 8K و +HDR10 را ضبط کند. در کل، شیائومی در بخش فیلم برداری نسخه پرو بیش‌تر تمرکز کرده است. قابلیت‌هایی مانند Audio Zoom و پردازش تصویر پیشرفته‌تر نیز در آن موجود هستند.

در ادامه، نوبت به بخش تراشه می‌رسد. شیائومی در نسخه پرو از Snapdragon 888 استفاده کرده است. این تراشه، با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده است. نسخه استاندارد هم از تراشه جدید Dimensity 1200 Ultra بهره گرفته است. Dimensity 1200 Ultra، قدرتمندترین تراشه مدیاتک است. حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی این تراشه، به ٣ گیگاهرتز افزایش یافته است. لیتوگرافی این تراشه، ۶ نانومتری TSMC است. خب، ما تا به این جا مشخصات نسبتاً جذابی را شاهد بودیم. اما شیائومی چه چیزهای دیگری را تدارک دیده است؟

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

چینی‌ها از گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت از نمایشگر سری Xiaomi 11T استفاده کرده‌اند. نمایشگر این گوشی‌ها، موفق به کسب نمره +A از DisplayMate شده است. شیائومی اسپیکر استریو را در این سری به کار گرفته است. عملکرد و صدای این اسپیکر، توسط Harman Kardon کالیبره شده است. البته این فناوری و Dolby Vision Atmos تنها در نسخه پرو وجود دارند.

اسپیکر شیائومی 11T Pro

خبر جذاب دیگری که وجود دارد، مربوط به بخش شارژر است. سری Mi 10T، از شارژر ٣٣ واتی استفاده می‌کردند. اما شیائومی نسل جدید سری T خود را به شارژرهای سریع‌تری تجهیز کرده است. نسخه استاندارد، دارای شارژر ۶٧ واتی است. نسخه پرو نیز از شارژر ١٢٠ واتی برخوردار است. تمام این‌ها، سبب جذاب‌تر شدن سری Xiaomi 11T می‌شود. ظرفیت باتری هر دو گوشی، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. شیائومی می‌گوید این شارژر در شیائومی 11T Pro، ضرری برای باتری ندارد. فناوری‌های مربوطه نیز می‌توانند سبب بهینه سازی عملکرد این شارژر در طولانی مدت شود.

نکته مهمی که در مورد این سری وجود دارد، پشتیبانی طولانی مدت‌تر آن‌ها است. شیائومی قصد دارد تا ٣ آپدیت اساسی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را برای این سری ارائه دهد. در نتیجه، شیائومی بیش از پیش در پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌های خود تمرکز کرده است. شیائومی 11T Pro، دارای حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ است. ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در گران‌ترین نسخه آن وجود دارد. در نهایت، نوبت به قیمت این سری می‌رسد. گوشی‌های سری شیائومی 11T، با این قیمت به فروش می‌رسند:

شیائومی 11T

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ۴٩٩ یورو

نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ۵۴٩ یورو

شیائومی 11T Pro

-نسخه ۸/١٢٨ گیگابایتی: ۶۴٩ یورو

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ۶٩٩ یورو

-نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٧۴٩ یورو

نظر شما در مورد سری Xiaomi 11T چیست؟ ارزش خرید این سری چطور است؟ شما کدام نسخه را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
62 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشخصات چیست:
نسخه معمولی: دایمن ۱۲۰۰ اولترا
پرو: اسنپ ۸۸۸
دوربین نسخه پرو: ۱۰۸ مگاپیکسل
فعلا که تا اینجا مشخصات عالیه
بدنه هم که به احتمال قوی فدای شارژر ۱۲۰ واتی شده
فقط مونده قیمتشون….

Mahdi

نسخه ۱۲ ۲۵۶ ۷۵۰ یورو

S AH

Ip?

S AH

بالاخره دیدگاهم بدون نیاز به تای.ید اومد!

m.b

یه گوشی از ردمیه…

AL1K1NG

مثل اینکه ip 53 داره

m.b

اگر ip داشت و فریم فلزی بود بهش میگفتم پرچمدار دفن کن اما این مشخصات و قیمت یه پرچمدار کش معمولی مثل 10t هست… از نسخه سبز ریلمی gt جدید که داره میاد خیلی خوشم اومد… دقیقاً همون سبز مغز پسته‌ای هست که دوست دارم… در طراحی هم شاهد رویداد خاصی نبودیم… شروع سری k و t اینطور نبود…

m.b

“اگر ip داشت”
منظور 68

UnderTaker

نسخه استاندارد قیمتش برابر با نسل قبله، نسخه‌ Pro هم قیمتش مشابه با Mi 11i توی اروپا

و اما ارتقاهایی که نسبت به Mi 11i داره.

نمایشگر بهتر : شکستن 14 رکورد توی دیسپلی‌میت – تاچ 480 هرتز
محافظت شده با گوریلا گلس ویکتوس
باتری 5000 و 120W
صفر تا صد 17 دقیقه
اسپیکرهای هارمن
دریافت سه نسخه اندروید

UnderTaker

مشخص نیست بدنه از پلاستیکه یا شیشه.
چون جی‌اس‌ام‌آرنا نوشته Rear Glass Back
یعنی بدنه از جنس شیشه

comment image

ولی فریم دستگاه با توجه به توضیحات جی‌اس‌ام‌آرنا، ظاهرا ترکیبی از فلز و پلاستیکه. احتمالا مشابه چیزی که توی Poco X3 دیدیم.

comment image

Yas

سلام حال شما…
جدیدا قدیمیاااا 😍😘🥰
خداییش نسخه پرو با این قیمتش دیگه نههه نمی‌ارزه
متاسفانه با این قیمت ارز و دلار و….
باید تو حسرت پرچمدار کش‌ها هم بمونیم ای خدا😣😣
نسخه پایه پرو حدود 20 تومن میشه !!!

Mahdi

ارزش نداره این گوشی ها ، ۱۲۰ وات و ۵۰۰۰ میلی امپر ۱۰۰ درصد به باتری صدمه میزنه

Mahdi85

خود شیا ثابت کرده نمیزنه مقالش هم تو ترنجی بود طی ۸۰۰ چرخه شارژر طی ۲ سال میشه ۸۰ درصد که طبیعیه

AL1K1NG

مهدی البته دوتا باتریه که داره با 60 وات شارژ میشه مشابه با بلک شارک 4 اگه اشتباه نکنم

Mahdi

اینطوری بهتر میشه ، ولی در کل اصلا از این گوشیا خوشم نیومد ، طراحی ردمی نوت ۱۰ ازا ینا بهتره ، جنس پلاستیک واسه این قیمت ، دوربین هم که پسرفت نباشه پیشرفت هم نیست

ali.reza.9821

شیائومی هر چقدر سخت افزارش قوی باشه اینقدر نرم افزاری داغون و پر باگ و ایراده که در عمل کارایی پایینتری از هم رده هاش ارائه میده

m.b

خودت داری؟ اگر نداری لطفا بذار کسایی که دارن قضاوت کنن…

AL1K1NG

comment image
نمونه عکس 108 مگاپیکسلی خام این گوشی بدون دستکاری نرم افزار دوربین شیا و کم حجم شده
comment image
نمونه عکس 12 مگاپیکسلی این گوشی تو حالت پیشفرض (یعنی پردازش شیا روش اعمال شده)

نتیجه اخلاقی:شیا جان پردازش نکن سنگین تری😂😂😂
paint ویندوز از نرم افزار دوربین شیا بهتر عمل میکنه🤦‍♂️

AL1K1NG

comment image
12 با پردازش
comment image
108 بی پردازش

AŁɪ

خوب بود خوشم اومد از نسخه استاندارد بخاطر چیپش 🔥♥️

AL1K1NG

جنس بدنه: پسرفت
دوربین: پسرفت (ois نداره🤦‍♂️همون ترکیب دوربین mi 11i و redmi note 10 pro)(محض اطلاع Mi 10T Pro از Mi 10 ست آپ دوربین بهتری داشت و با Mi 11 برابره🤷‍♂️)
باتری: پسرفت(Mi 11i با 10 درصد باتری کمتر نیم درصد بهتر بوده عملکرد باتریش دیگه Mi 10T Pro بماند!)
بلندگو: بدون تغییر محسوس در بلندی صدا (یحتمل هارمن کاردن کارداشته سپرده دسته عباس خجسته فر تیون بلندگو هارو🤷‍♂️)(نسبت به Mi 11i که پسرفت بوده)
بازم خوبه شارژر و پردازنده (بخاری😂) و صفحه بهبود داشته وگرنه بیشتر به Xiaomi 9.83T Pro میخورد تا 11T Pro !!!
#پرچمدار_دفن_کن_واقعی

پ.ن:این پرچمدار هارو قلقلک هم نمیده چه برسه به کشتن و دفن کردن!!!
واسه بهبود سرعت شارژ از سر و ته گوشی زده عملا🤦‍♂️

AL1K1NG

راستی رفرش ریت هم نسبت به پارسال کمتر شده🤷‍♂️

parsa shirzad

من توضیحات این گوشی هارو در اینستاگرام دیدم قیمت شون خیلی پایین تر از این چیزیه که اینجا نوشته شده و یک سری مشخصات دیگرهم ذکر نشده میتونید به پیج محمد شکوری در اینستاگرام سر بزنید shakori

AŁɪ

می یازده آی رو به نسخه پرو ترجیح میدم .

AL1K1NG

والا من خانواده می 10 تی رو به اینا ترجیح میدم (نسخه پرو الان دیگه بی معنی گرونه نمیصرفه(Mi 10T Pro)(آخه واسه ی دوربین 6 تومن فرق واقعا!!) وگرنه از نظر پکیج و قیمت الان Mi 10T ازهمشون بهتره)

AŁɪ

می ده تی که سلطان بلامنازع بالارده هاست هم پایدارترین و بهترین چیپست حال حاظر موبایل رو در اختیار داره هم صفحه نمایش ۱۴۴ دیوانه کننده داره ، هم دوربین و باتری لایف خوبی داره .
______________________
من دو ماه پیش گوشی از دستم از طبقه یک افتاد ( با صفحه ) بطور معجزه آسایی صفحش بدون گلس نشکست ولی یکم حاله افتاد ، هر گوشی دیگه ای تو این رنج بود باید حداقل ترک میخورد ، الان یکم اون حاله بیشتر شده میترسم تو حالت صفحه روشن هم دیده بشه برا همون شاید این سلطان رو عوضش کردم 😥🥺

AL1K1NG

یک طبقه سقوط آزاد؟! علی جان ،ری دی!!من گوشیو لای پر قو میزارم😅😅خیلی خشن دوست داریا!!!
ولی چیزی که جالب بود همین تانک بودن می 10 تی/پروعه
خیلی جاها توی تجربه کاربر ها دیدم که از مقاومتش گفتن
چیزی که خیلی ها شاید ندونن فکر میکنن گوریلا گلس مثلا 5 از ویکتوس ضعیف تره و یا هر گوریلا گلس ویکتوسی با هم برابره
نه اینجوری نیس خیلی مهمه که لایه این شیشه چقدر باشه
و تلاش کورنینگ به اینه که بتونه با لایه نازکتر مقاومت نسل قبل رو بده
پس لزوما دلیل نمیشه که اگه گوریلا گلس ویکتوس هست این گوشی بتونه مقاومت نسخه پارسال رو بده🤞

AL1K1NG

من اگه تو کف دوربین نبودم یا اف3 برمیداشتم(البته اف3 خیلی موارد داره از داغ کردن تا بدنه پلاستیکی) یا می10 تی ولی چون دوربین برام اولویت بود دیگه رفتم می 10 تی پرو و اوف😍خیلی خفنه دوربینش فقط حیف نرم افزار شیا روشه😂😂😂

AŁɪ

خخخخ نه داشتم از بالا نقطه کور نمای ساختمون رو عکس می‌گرفتم که بله 😥😂😅

mia

برادر من اف 3 بدنه آلومینیومی و قاب پشتی شیشه ایی داره پلاستیک چیه من می ده تی پرو دارم بچه برادرم اف 3 گوشی عملا داغ نمیکنه حتی از می ده تی هم بهتر عمل می‌کنه نمی‌دونم این موبایل های که شما میگید کدوم سیاره هستن

AL1K1NG

خدا وکیلی میخواید حق بگید قبلش وضو بگیرید حیف و میل نشه
comment image
این عکس پوکو اف۳
خوشحالم میکنی خط آنتن رو روی قاب/شاسی گوشی نشونم بدی🤔(وجود خط آنتن ینی بدنه فلزی)

AL1K1NG

قاب و شاسی رو اشتباه گفتم کلمه فریم رو یادم نمیومد
روی فریم گوشی خط آنتن رو نشون بده

AŁɪ

تست استرس 11t pro چقدر افتضاح بود 😐

Mahdi

چرا فریم پلاستکیه🤕🤕

ali karimi

سلام،نمیشه گفت گوشیهای بدی هستن، خوبن، عالی ولی اینکه لقب قاتل پرچمدار روش بزارن درست نیستش،فقط چیپست و فست شارژش قاتل پرچمدار حساب میشه، از یک طرف هم قیمت نسخه پروش به نظر خودم زیاده بازم دوستانی که بیشتر اطلاع دارن بهتر میدونن،درکل بگیری قیمتش بهش نمیخوره، موفق باشید

Mahdi

این می۱۱ ای قیمت گذاری کرده🙂 یه دونه نسخه بیش تر داره که رم۱۲ حافظه ۲۵۶ هست

m.b

قیمت برای اروپاست…

Mahdi

اخر پلاستیکه یا شیشه😕😕
gsmarena تو بررسی نوشته فریم الومینویم پشت شیشه😕نفمیدیم جنس پشت فریم چیه🙂

mia

بنده به عنوان کسی که می 10 تی پرو دارم به جرات میگم سری 11 تی پرو یه سرو گردن بالاتر هست
*
تو تمام بخش ها ارتقا رو میبینم
بدنه پلاستیکی موردی بی اهمیت که با هر متریالی باشه زیر قاب می‌ره حتی رنگ هم ذره ایی اهمیت نداره مگر بدون قاب استفاده کنی
*
صفحه نمایش بهتر محافظ صفحه مقاوم تر چیپست بهتر شارژر سریع تر و بدون خطر (که البته عده ایی با وجود تضمین شیائومی که خطری موبایل رو تهدید نمیکنه اصرار دارن که موبایل رو خراب می‌کنه ظاهرا آشنا دارن تو شرکت شیائومی ، مقصر ادمین های اینستاگرام هستن برای تولید محتوا به هر قیمتی ذهن ها رو درگیر میکنن با مطالب غیر واقعی)
*
پشتیبانی نرم افزاری سه ساله و چهار ساله که الحق سورپرایز شدم و این مورد قیمت رو منطقی کرد بلاخره شیائومی به خودش اومد تو این مورد برای من خیلی مهم بود
*
تو بخش دوربین هم مطمئن باشید خروجی های با کیفیت تری رو تو عمل بهتون تحویل میده مخصوصا تو نور کم یعنی نوردهی لنز بیشتر شده چیپست قوی تر هم صددرصد روی خروجی ها تاثیر داره اعداد رو توجه نکنید که شبیه قبل هست رسما اعداد بی اهمیت هست
*
بعضی دوستان نظرات هدف دار میزارن کاملا مشخصه از نظر قیمت چون موبایل رو دور از دسترس میبینن انگار برای دلداری به خودشون نظر میدن یا قصد دیگه ایی دارن
حتی اطلاعات غلط میدن مثلا دوستی گفته اف 3 بدنه پلاستیکی داره در حالی که بدنه آلومینیومی و پشت شیشه ایی داره اینجاست که آدم شک می‌کنه
قیمت موبایل هم امیدوارم دلار کمی مدارا کنه ریزش کنه مردم ما لایق بهترین ها هستن بتونن این موبایل رو که حس قشنگی رو بهشون میده داشته باشن
ممنون
***

AL1K1NG

اکانت فیک کی میتونه باشه یعنی؟😂

AŁɪ

نمی‌خواستم بگم ، ولی اکانت جهت دار و فیک رو مشاهده میکنم .😐

m.b

اینکه از mi 10t pro بهتره شکی توش نیست اما اینکه از 9t pro نمیتونه بهتر باشه هم شکی توش نیست…
9t pro با اختلاف بهترین در این سری بوده… کسایی که از نزدیک با هر دو کار کرده باشن میفهمن من چی میگم…
10t pro هیجا تک نبود… نه تو چیپست تک بود نه صفحه نمایش که آمولد 120 قطعاً از ips 144 بهتره(اونایی که خیلی خوره هستن میدونن 144 اینجا فقط یه عدد روی کاغذه… با سند و مدرک از دو افشاگر بارها ثابت کردم این ادعای جنجالی رو)
نه شارژر تک بود نه باتری نه پشتیبانی نه دوربین نه جنس بدنه…
ولی لااقل 11t pro تو پکیج شارژ و باتری واقعاً تکه…
اما 9t pro تو طراحی پشتی و جلویی و قیمت تک بود…
بنابراین برای من2به 1 به 0 نتیجه اینشکلیه:
9t pro>11t pro>10t pro

AL1K1NG

همینکه میگی ۱۴۴ یه عدد رو کاغذ هست برای LCD صحت حرفات رو تایید میکنه😂😂😂👌
#پرچمدار_دفن_کن_واقعی

m.b

دیدی هرچقدر که میرقصی تا به چشم بیای اصلاً کاربر حسابت نمیکنم که انقدر حرصت گرفت آخر سر ریپ زدی؟
نه گرامی نه… تا زمانی که برای خودت شخصیت قائل نشدی کاربرا هم برات قائل نیستن…
از نیما و بقیه میتونی بپرسی قبلاً با دو عکس مختلف از آیس یونیورس و از DCS (اول از DCS و بعد به صورت کاملتر هم از آیس یونیورس) که بارها تاکید کردن حساسیت عملیاتی به دلیل ماهیت این صفحات فرق داره به همه نشون دادم سرعت این صفحات رو…توانایی خاموش و روشن کردن آنی یک پیکسل یه چیزه و یک صفحه یک چیز دیگه…
لطفاً یا انقدر بزرگ شو که تو خبر معرفی MI 10U و MI 11 U و MI 11T به عنوان یه ترول برای جفنگیات و تخریبیات بی ارزش از غار بیرون نیای یا انقدر کوچیک میمونی که ارزش اینکه من برم دنبال اون دو عکس بگردم هم نداشته باشی و بهت بگم از نیما و کاربرا بپرس تا شاید اونا برات ارزش قائل شدن اون عکس‌ها رو بازارسال کردن. شاید!
مدت هاست که کسایی رو که نمیخوان بیدار شن به زور بیدار نمیکنم…بلکه حرف خودمو میزنم و به اندازه کافی خدارو صدهزار مرتبه شکر برا کاربرا ارزش قائلم و اونا هم برا من که حرفم بدون منبع هم بالاخواه داره چه برسه به دو عکسی که چند بار فرستادم و نیازی به تکرار نداره… همونطور که گفتم با مسخره بازی که ناشی از دنیای کوچیک نوجوونیته خودتونو خیلی وقته له و مشمئز کردی(البته که نوجوون میشناسم تو این سایت یه بار هم خودشو مسخره دست اینو اون نکرده)… بنابراین مطمئن نیستم اما شاید کسی برات ارزش قائل شد عکس حساسیت پاسخگویی عملیاتی صفحات مختلف رو که قبلاً چند بار فرستادم و یه پس زمینه بنفش و آبی با لیستی از رفرش های مختلف داره و همه دیدن برات فرستاد…
اما علی‌ای‌حال تنها رویکردم اینه که که اگر نمیتونی متحول شی لااقل شبیه علی تا حدی با تغییر اینکه هر کسی که گفت ماست سفیده از سر حرص و عقدت نسبت بهش سریع بیای بگی نه سیاهه رو بذاری کنار… خصوصاً اگر اون شخص کسی باشه که با بزرگتر از تو بحث علمی و مداوم داشته باشه و گنده تر از دهنت باشه و تو عدد پاسخگویی هم براش نباشی چون فقط خودتو میری زیر سوال… اینم کمی فراتر از آشناییت و برادرانه… 😊
ببخش اینطور حرف زدم… چون با همه ترول ها(ترول به معنی فردیه که فقط میخواد با شیرین کاری دیده شه به هر زوری و اونم حساب کنن و میتونی بفهمی چقدر شبیه شدی به معنای ترول) اینطور حرف میزنم…
چرا میگم ببخش؟ چون تو یه فرقی با ترولای عادی داری… اینکه خودت تصمیم گرفتی ترول باشی پس خودتم هر روزی بخوای میتونی دست از سوگلی هر مجلس بودن و از سر عقده نقل و نبات پرت کردن تو پست های مختلف برداری…
اما چیزی که من از کمی روانشناسی بلدم میگه تجربه و پختگی با یه تلنگر یه شبه و با توصیه این و اون بدست نمیاد… بنابراین زمان لازمه تا پخته‌شی و رفتارات عمیق‌تر شه و شاید بهتره جای راهنمایی ول شی شاید خودت بهتر از همه خود واقعیتو پیدا کردی…
تا اون روز برات آرزوی موفقیت دارم…
✖️

m.b

برای کاربرا:
Lcd 144 هرتز در بهره کشی(یعنی موقع استفاده) از آمولد 120 هرتز کند تره… یعنی شما موقع کار کردن باعث این موضوع میشید… در واقع اگر درست یادم باشه Lcd 240 هرتز تازه میشه آمولد 120 هرتز و آمولد 90 هرتز با lcd 120 هرتز برابری میکنه…
قبلاً منابع رو فرستادم و به طور مفصل چندین بار به چندین نفر گفتم اینو… جنجالیه اما ثابت شدست…

AL1K1NG

تموم شد؟خیلی تاثیر گذار بود🥤🧋
پ.ن:جای اینکه شونصد خط بنویسی و از در دیزی و دم خر بگی میرفتی اون عکسی که فرستادی و منم دیدمش رو دوتا سرچ میکردی بفهمی منظورش چیه🙂👌

AL1K1NG

دیگه از باد معده رد شده
طوفان معدس😂🤦

نیما عرفانی

برای اینکه شاید ابهامات برطرف بشه البته شاید. از این ستون به اون ستون فرجه!
به لحاظ ارزش گذاری این نسل و نسل قبل؛
دو منبع GSMArena و techradar واقف بر تجربه ی کاربری نزدیک تو بررسی هایی که از می ۱۰ تی پرو و می ۱۱ تی پرو داشتن ، با وجود ارتقاءهای نسل جدید اما هردو بالإتفاق به می ۱۰ تی پرو امتیاز نهایی بالاتری دادن…‌‌
comment image
نظر خودمو بخوام بگم؛ راستش با نسل قبلی بیشتر هایپ شدم. نمایشگر این نسل رو ما در گذشته ای نه چندان دور تو سری k40 ردمی و ریبرنداش از سری mi شیائومی دیده بودیم پس چیز جدیدی محسوب نمیشه‌ اما پنل IPS LCD نسل قبلی، اون زمان واقعاً یه چیز متفاوت و حتی میشه گفت خاص بود و در کنار واو پارامترهایی نظیر ظرفیت باتری ۵۰۰۰mAh ، ترکیب و تنظیم دوربین های درخور توجه و قابل قبول ، اسپیکر استریو و قیمت گذاری عالی تر از همیشه ،ولی این صفحه نمایشش بود که تبدیل به اصلی ترین نقطه عطفش شده بود…
comment image
جالب تر از همه اینکه ؛ پارسال تو همون برهه ای که می ۱۰ اولترا و ردمی کی ۳۰ اولترا برای بازار چین معرفی شده بودن و کلی هم با روح و روان و احساسات طرفدارا بازی کردن یهو شیا با سری می ۱۰ تی اومد سرو صدایی به پا کرد که حتی ردمی k20 پرو(mi 9t pro) و حتی k20 pro premium edition تو اون جو ایجاد شده محو شدن ، شیائومی به نوعی و به بهترین شکل ممکن عطش کاربرای گلوبال رو خوابوند که ارزش سری می ۱۰ تی بیش از پیش نمایان بشه اما حداقل از نظر من امسال سری می ۱۱ تی نتونست اونطور که باید و شاید از زیر سایه ی میکس ۴ محدود به بازار چین بیاد بیرون و گلوبال نبودنش رو توجیه کنه اونم در حالی که تو متریال فریم( در حد شک و تردید) و پکیج دوربین های اصلی و جانبی اولتراواید و سلفی شاهد عقبگردهای ریز و درشتی نسبت به می ۱۰ تی پرو هستیم… چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ هم با وجود شایستگی هایی که داره ولی کماکان از ضعف Overheating issues رنج میبره و اسنپ ۸۶۵ پارسال؛ تو پایداری ، مصرف انرژی و کنترل دما عملکرد بهتر و رضـایـت بخش تری داشته…
اسپیکر تیون شده توسط Harman kardon با چیزی که روی می ۱۱ دیدیم فکر نکنم تو تجربه ی شنیداری تفاوت محسوس و فاحشی با نسل قبل کرده باشه مگر تو یسری کالیبراسیون های تخصصی…
اصلی ترین و غیر قابل انتظارترین واو پارامتر اینسری فقط مربوط به شارژر ۱۲۰ وات اونم سوار بر باتری ۵۰۰۰ میلی آمپره مدل پروعه که به هیچ عنوان تصورشم نمی‌کردم میکس ۴ رو با اختلاف زمانی کم بزنه کنار!!!
الله اکبر این همه جلال الله اکبر این همه شکوه🙄🤲
اوه عذر میخوام اشتباه شد🤦‍♂️😏
به هر حال اون میکسه و شخصیت و ابهتش متمایز از بقیه تولیدات شیائومیه دیگه!
❌انسجام #واقعی 🙂
فایند ایکس ۲,۳ پرو و نوت ۲۰ اولترا و اس ۲۱ اولترا که ابرو انداختن بالا و چشمک ریزی میزنن😉
می ۱۱ اولترا و ۱۱ پرو هم که میگن منزوی شدن و افسردگی مزمن گرفتن🥴
خب برگردیم به ادامه‌ی داستان ؛ در هر صورت این حرکت(۱۲۰w/5000mAh) رو به طور خیلی جدی برای میکس ۴ متصور شده بودم که عه🤔… بله🚶
*****
✅☑️ و اما راجع به رفرش ریت علی جان؛
قبلاً فرستادم و صرفاً جهت اطلاع دوباره و تجدید خاطره . این نظر بلاگر و یوتیوب مطرح و سرشناس( Marques Brownlee/MKBHD) که نیازی به معرفی نداره، در رابطه با تفاوت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و ۱۴۴ هرتز روی تمام نمایشگرها علی الخصوص OLED ها …

https://toranji.ir/?p=1114179/#comment-280528

این توی مقایسه ی فقط OLED ها بود ، دیگه LCD و OLED که فبها…

comment image

comment image

✔️ بازم میگم همه ی اینا باعث نمیشه از ارزش های صفحه نمایش سری می ۱۰ تی به عنوان بهترین و کم نظیر ترین نمونه ی IPS کاسته شه، به ویژه که توی مرجع Dxomark هم بالاترین امتیاز بین نمایشگرهای IPS رو گرفته اما واقعیت اکتسابی در مورد خودِ رفرش ریت چیزیه که برات فرستادم.
*****
☑️✅ در انتها می‌خوام جلوتر از بلاگرهای دیگه یه پیش‌بینی کنم از ظرفیت باتری و توان شارژ بی‌سیم و سیمی سری ۱۲ و میکس ۵ شیائومی.
به نظرم با نگاه به سابقه و راهبرد شیائومی میشه اینطور برداشت کرد که نسخه ی پایه سری ۱۲ حداقل ۴۵۰۰ و حداکثر ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت داشته باشه و توان شارژ سیمی و بیسیم رو از می ۱۱ پرو و اولترا به ارث بگیره یعنی ماکزیمم خروجی ۶۷w برای هردو فرآیند شارژ سیمی و بیسیم… مدل میانی و high end(پرو و اولترا) سری ۱۲ هم محتمل ترینش همون ظرفیت ۵۰۰۰ mAh فعلیه و صد البته شارژر سیمی ۱۲۰w(بهبود یافته تر از می ۱۱ تی پرو) و بیسیم جدید ۸۰w… و در نهایت میکس ۵ ای که انتظار می‌ره اواخر ۳ ماههٔ دوم یا اوایل ۳ ماههٔ سوم ۲۰۲۲ معرفی بشه ؛ با ظرفیت باتری ۴۵۰۰ الی ۴۷۰۰mAh و شارژ بیسیم بهبود یافته ی ۶۷w و دستاورد جدید توان شارژ سیمی ۲۰۰w شیائومی میاد…

ببخشید که طولانی شد♥️🎼

نیما عرفانی

یه اصلاح در مورد این قسمت؛
“نسخه ی پایه سری ۱۲ حداقل ۴۵۰۰ و حداکثر ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت داشته باشه و توان شارژ سیمی و بیسیم رو از می ۱۱ پرو و اولترا به ارث بگیره یعنی ماکزیمم خروجی ۶۷w برای هردو فرآیند شارژ سیمی و بیسیم”
و یا ممکنه ۶۷w سیمی به همراه نسخه ی بهبود یافته ی همون ۵۰w بیسیم می ۱۱ باشه…

نیما عرفانی

پیرو کامنت قبلی
فرضیه ی سوم؛
آداپتور شارژ سیمی مجدد همون ۶۷w ثابت بمونه منتها توان شارژ بیسیم شیائومی ۱۲ جای خودشه به ۵۵w سیمی می ۱۱ بده…

نیما عرفانی

همین قضیه ۵۵w علاوه بر اون ۶۷w در قبال بیسیم میکس ۵ هم صادقه…

همه این بخش هارو باید ضمیمهٔ کامنت اول میکردم که پراکنده نشه اما خب بعدش به ذهنم رسید که بگم😅🙂

نیما عرفانی

تا کسی نگفته اینم خودم اصلاح کنم؛
تو کامنت اول بارها از این دو گوشی با عنوان سری می ۱۱ تی یاد کردم که از اونجایی که در جریان بودم پیشوند mi حذف شده اما از روی حواس پرتی می ۱۱ تی/پرو گفتم. بابت اشتباه نه چندان تأثیر گذارم عذر میخوام🙏.

ali aem

سلام
آقا چرا بهشون میگین قاتل پرچمدار؟
اینا پرچمدارای شرکتن .

AŁɪ

با نظرات و طنزیات این پست روحم جان به جان آفرین تسلیم کرد ، مخصوصا آخریا 😐😂
comment image

Faez

بازم میگم شیا چارتا گوشی درست درمون بفرست نه صدتا گوشی مزخرف که هر ماه براش باگ جدید میاد

Mahdi85

آپدیت میو آی ۱۲.۵ میشه گفت اصلا باگ نداره میتونم بدونم شما شیا داری یا نه

Faez

جان؟
من ندارم
از کسایی که آپدیت کردن پرسیدم اینو گفتن :
باگ

AŁɪ

چقدر جالبه که نظرات اساتید و کارشناسان در مورد تفاوت lcd و oled رو در مورد مقوله رفرش ریت می‌شنوی و میخوای باور کنی که امولد سرعت و حس بهتری از ال سی دی داره ولی میای امولد رو میزاری رو ۱۲۰ و ال سی دی رو میزاری رو ۱۴۴ و بازم میگی واقعیت همیشه واقعیته 😅😐 اینقدر درگیر حاشیه نشیم ناموسا هر چقدر چرت و پرت گفتیم بسه، تا کی میخوای اینقدر یه دنده باشی خدا می‌دونه.

نیما عرفانی

ای جان🙂

AŁɪ

والا 😂

moosavi

حذف لرزه‌گیر اپتیکال (OIS) در دوربین 11T Pro نقطه ضعف این بخش محسوب میشه، درصورتی که گوشی 10T Pro این مورد وجود داشت.

ممد بمولا

نسبت به سری می9تی و می10تی فاجعه س
دوربین پسرفت
چیپست پسرفت
باتری پسرفت
جنس بدنه پسرفت
صفحه پسرفت
تقریبا هیچ چیز خاصی نداره این سری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️