حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی موفق به فروش نیم میلیون Redmi Note 11 در مدت یک ساعت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

سری ردمی نوت در چند سال اخیر همیشه جزو پر فروش ترین گوشی های شیائومی بوده است. و این شرکت همیشه توجه خاصی به این سری از میان رده های خود دارد. کمتر از یک هفته پیش، این شرکت از جدیدترین گوشی های ردمی نوت با نام سری Redmi Note 11 رونمایی کرد. و طبق انتظار استقبال خوبی از این گوشی های هوشمند شد. شیائومی موفق به فروش ۵۰۰,۰۰۰ هزار عدد Redmi Note 11 در مدت یک ساعت شده است.

سری Redmi Note 11 شیائومی فروش خوبی را تجربه می‌کند

شیائومی هفته گذشته سری ردمی نوت ۱۱ خود را معرفی کرد و جای تعجب نیست که اولین فروش آن‌ها مورد توجه زیادی قرار گرفته است. طبق گزارش منابع رسمی، شیائومی موفق به فروش نیم میلیون Redmi Note 11 در مدت یک ساعت شده است. این میزان فروش شامل ردمی نوت ۱۱ و همچنین پیش‌سفارش‌هایی برای ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس است.

مطابق با گزارش GSMArena، شاید مهمترین علت استقبال کاربران از سری ردمی نوت شیائومی ارائه مشخصات مطلوب در کنار قیمت اقتصادی نسبت به سایر رقبا باشد. قیمت Redmi Note 11 از ۱۱۹۹ یوان (حدود ۱۸۵ دلار) شروع می‌شود و دارای چیپست Dimensity 810، فست شارژ ۳۳ واتی و نمایشگر LCD بزرگ ۶.۶ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. نسخه های پرو همان‌طور که از نامشان پیداست مشخصات سخت افزاری قوی‌تری را در اختیار کاربر قرار خواهند داد. تراشه قدرتمندتر Dimensity 920، چهار دوربین و توان های شارژ سریع‌تر (نسخه پرو ۶۷ وات و نسخه پرو پلاس ۱۲۰ وات) از جمله این تفاوت ها هستند.

سری ردمی نوت ۱۱ به زودی برای سایر بازار های خارج از چین نیز عرضه می‌شود

 

شیائومی یا برند Redmi اعلام نکرده اند که چه زمانی فروش بعدی انجام می شود، اما انتظار داریم پیش فروش های بیشتری در نزدیکی جشنواره ۱۱.۱۱ چین صورت بگیرد.

با توجه به میزان فروش بالای Redmi Note 11، آیا این سری از گوشی های ردمی برای شما نیز جذاب است؟ آیا در هنگام ورود این گوشی ها به بازار کشورمان تمایل به خرید آن ها دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی