حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ شیائومی با نمایشگر ۹۰ هرتز AMOLED و بلندگوی دوگانه عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

کمپانی شیائومی درحال آماده شدن برای معرفی آخرین سری از گوشی‌های هوشمند اقتصادی خود از سری ردمی با نام Redmi Note 11S در هند است. طبق گزارش‌ها، این دستگاه در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه در این کشور معرفی خواهد شد. با این حال پیش از رونمایی رسمی از این گوشی، شیائومی درنظر دارد تا نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ را عرضه کند. انتظار می‌رود این شرکت در تاریخ ۶ بهمن چندین گوشی هوشمند را تحت این سری معرفی کند. در ادامه، شعبه نپال شیائومی برخی از جزئیات کلیدی Redmi Note 11 را تأیید کرده است.

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ شیائومی

پوستر تبلیغاتی که توسط شیائومی نپال به‌اشتراک گذاشته شده است، نمایشگر و ویژگی‌های صوتی گوشی هوشمند آینده ردمی را تأیید می‌کند. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و سایر جزئیات کلیدی Redmi Note 11 بیندازیم.

انتظار می‌رود نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ ازنظر مشخصات با نمونه‌ای که در چین عرضه شده است، متفاوت باشد. پست تیزر شیائومی نپال تأیید می‌کند که نوت ۱۱ دارای صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح +FHD خواهد بود. درحالی‌که با توجه به نسخه‌ی اصلی، چندان دور از ذهن نیز تلقی نمی‌شد، این شرکت اکنون با ارائه پشتیبانی از رفرش‌ریت 90 هرتز، نمایشگر دستگاه جدید خود را ارتقا می‌دهد.

این پوستر همچنین تأیید می‌کند که یک سوراخ در قسمت مرکز بالایی نمایشگر برای تعبیه‌ی دوربین سلفی دستگاه وجود دارد. علاوه‌بر این، این گوشی دارای بلندگوهای دوگانه نیز خواهد بود. طبق مشخصات فاش‌شده، نسخه جهانی دارای نمایشگر 6.43 اینچی بوده و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ شیائومی

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ شیائومی

گوشی هوشمند جدید Redmi همچنین دارای یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است. دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز برای وظایف عمق‌سنج و عکاسی ماکرو در این دستگاه تعبیه شده است.

درباره‌ی مشخصات داخلی گوشی، سری ردمی نوت ۱۱ با تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام عرضه خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه از 4G LTE پشتیبانی کرده اما درست همانند نسخه‌ی مخصوص چین، جایی برای شبکه 5G در آن پیدا نمی‌شود. همچنین این گوشی حداقل در دو گزینه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. مدل پایه دارای 4 گیگابایت حافظه رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده که گزینه ذخیره‌سازی بالاتر با حافظه 128 گیگابایتی دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پشتیبانی از درگاه microSD نیز در این دستگاه وجود خواهد داشت.

این گوشی MIUI 13 را بر روی اندروید 11 اجرا می‌کند. انتظار می‌رود شیائومی در روزهای آینده آپدیت اندروید 12 را برای دستگاه خود منتشر کند. همچنین این گوشی در ماه فوریه یا مارس 2022 با قیمتی رقابتی در هند عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی