حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی Note 11S و Note 11 4G به صورت جهانی رسماً معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، ردمی

رویداد امروز ردمی، مربوط به رونمایی از محصولات جدید این کمپانی مخصوص بازار جهانی بود. سری ردمی Note 11 بازار جهانی، اعضای بیشتری نسبت به خانواده چینی این نسل دارد. ردمی Note 11S و ردمی Note 11 4G، امروز رسماً معرفی شدند؛ این دو گوشی ارزان‌تر، مجهز به ویژگی‌های به روزی هستند.

همه چیز در مورد رونمایی رسمی از Note 11S

ردمی پیش‌تر ردمی نوت ١١ ۵ جی را در چین معرفی کرده بود.

 

ردمی نوت ١١ با نمایشگر ٩٠ هرتز و Dimensity 810 معرفی شد: شروع از ١٨٧ دلار

 

در ادامه برگزاری رویداد رسمی ردمی در باب معرفی سری Redmi Note 11 به صورت جهانی، دو گوشی دیگر نیز معرفی شدند. باید بگوییم که این دو گوشی، در واقع ارزان‌ترین محصولات سری Redmi Note 11 در بازار جهانی هستند. به همین ترتیب، نام دو گوشی ارزان‌تر ردمی، نوت ١١ اس و نوت ١١ ۴ جی است. هر دو دستگاه، به زودی به دست مشتریان خواهند رسید. اجازه بدهید تا از جزئیات معرفی Note 11S شروع کنیم.

ردمی Note 11S، نسبت به نسل قبلی خود با تغییرات زیادی مواجه شده است و این تغییرات، بیشتر در بخش دوربین دیده می‌شوند؛ چرا که دوربین اصلی چهارگانه این گوشی، ١٠٨ مگاپیکسلی است! برای یادآوری، ردمی Note 10S دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بود. دوربین اصلی Note 11S، دارای قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. نمایشگر Redmi Note 11S، اندازه ۶.۴٣ اینچی دارد و از پنل AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی، درون حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. این دوربین سلفی، وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد.

وزن و ضخامت ردمی Note 11S، به ترتیب برابر با ١٧٩ گرم و ٨.٠٩ میلی متر است. تراشه به کار گرفته شده در Note 11S، مدیاتک Helio G96 است که در نسخه 4G ردمی نوت ١١ پرو هم استفاده شده بود. همچنین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X در کنار ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2، این تراشه را همراهی می‌کنند. ردمی درگاه کارت حافظه جانبی را در نوت ١١ اس قرار داده است.

خوشبختانه جک ٣.۵ میلی متری هدفون، اسپیکر استریو و درگاه Type-C در این گوشی حضور دارند. حسگر تشخیص اثرانگشت ردمی نوت ١١ اس، با دکمه پاور آن ادغام شده و بر روی فریم قرار گرفته است. انرژی Redmi Note 11S، به لطف باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن تأمین می‌گردد. شارژر درون جعبه این گوشی، ٣٣ واتی است. در نهایت، قیمت Note 11S به شرح زیر است:

– ۶/۶۴ گیگابایتی: ٢۴٩ دلار آمریکا

– ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٢٧٩ دلار آمریکا

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢٩٩ دلار آمریکا

مشخصات فنی و قیمت ردمی نوت ١١ نسخه جهانی

در انتها، نوبت به مرور مشخصات و ویژگی‌های آخرین عضو از نسخه جهانی خانواده ردمی نوت ١١ می‌رسد؛ یعنی خود Redmi Note 11! ردمی نوت ١١، مشخصاتی متفاوت با همزاد چینی خود دارد. بنابراین، این گوشی با Poco M4 Pro 5G نیز تفاوت‌هایی دارد.

در همین ابتدا باید گفت که Redmi Note 11 و Redmi Note 11S، وجوه اشتراک‌های زیادی دارند. این وجوه اشتراک، شامل بخش‌هایی از جمله نمایشگر، حسگرهای تصویر فرعی در سیستم دوربین اصلی، طراحی و ابعاد، وزن و ضخامت و سایر مشخصات آن‌ها می‌شود. اما تفاوت‌ها مربوط به کدام بخش‌ها می‌شود؟

اولین تفاوت مهم، به تراشه موجود در Redmi Note 11 باز می‌گردد؛ این دستگاه، به تراشه رده پایین اما پیشرفته Snapdragon 680 تجهیز شده است. البته ما فکر می‌کنیم که این تراشه، نسبت به Snapdragon 678، یک پسرفت قابل توجه باشد. همچنین ردمی از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی در ردمی Note 11 استفاده نموده است.

در ادامه، دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی موجود در ردمی نوت ١١، وضوح کم‌تری نسبت به نمونه به کار رفته در برادرانش دارد. به همین شکل، حافظه رم این گوشی نیز به دو نسخه ۴ یا ۶ گيگابايتی تقسیم بندی می‌شود. قیمت نسخه‌های مختلف Redmi Note 11 4G، به این ترتیب است:

– نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی: ١٧٩ دلار آمریکا

– نسخه ۴/١٢٨ گیگابایتی: ١٩٩ دلار آمریکا

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٢٢٩ دلار آمریکا

چه نظری در مورد رونمایی از این دو گوشی دارید؟ کدام دستگاه از دیدگاه شما ویژگی‌های مهم‌تری را به خریداران ارائه می‌دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

عاااااااااالیه

Mahdi

نوت ۱۰ اس دوربینش ۶۴ بود نه ۴۸ اصلاح کنید لطفا

behr00znew1

اسنپ ۶۸۰ درسته فرق چندانی با ۶۷۸ نداره ولی در بخش باتری امتیازهای خیلی بهتری اورده و اونم بخاطر ۶ نانومتری بودنش نسبت به ۱۱ نانومتری نسل قبلش هست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️