حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی Note 11 4G به زودی با این مشخصات در بازار جهانی معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، رندر، شایعات

سری Note 11 ردمی به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد. البته باید بدانید که این گوشی‌ها، همان محصولاتی نیستند که در بازار چین ارائه شده بودند. ردمی Note 11 4G، یکی از دستگاه‌هایی است که به زودی در بازار جهانی معرفی می‌شود. اما آیا این دستگاه، دقیقاً همان محصولی است که در چین معرفی شده بود؟

جزئیات تازه از نسخه جهانی ردمی Note 11 4G

قبلاً فاش شده بود که Redmi Note 11 4G در بازار جهانی به چه شکل ارائه می‌شود.

 

ردمی نوت ١١ ۴ جی نسخه جهانی ممکن است با Snapdragon 680 معرفی شود؟

 

به نقل از Gizmochina، ردمی رسماً تأیید کرده است که نسخه جهانی سری Redmi Note 11 این کمپانی، در تاریخ ۶ بهمن ١۴٠٠ معرفی می‌شود. این کمپانی، به طور رسمی مشخص نکرده است که ما شاهد ارائه چه محصولات جدیدی در بازار جهانی خواهیم بود. با این حال، ما می‌دانیم که نسخه‌های 4G و 5G ردمی Note 11 Pro جزوی از این خانواده خواهند بود. به همین ترتیب، یک فهرست خرده فروشی آنلاین نیز جزئیات مهمی را نیز از Redmi Note 11 4G فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Shopee، ردمی قرار است جدیدترین گوشی اقتصادی خود را با برچسب قیمتی ٨,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١٧۵ دلار آمریکا) به فروش برساند. این قیمت، برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی دستگاه است. اما این تمام ماجرا نیست!

با ورود به جزئیات، می‌توان متوجه شد که نه تنها قیمت، بلکه رندر و برخی از مشخصات کلیدی ردمی Note 11 4G نیز در این وب سایت خرده فروشی آنلاین قرار کرده است. هرچند که یکی از ویژگی‌های ذکر شده در تصویر محصول، با مشخصات ذکر شده در برگه مشخصات دستگاه، در تضاد است که این ممکن است یک اشتباه سهوی بوده باشد.

بر اساس تصاویر قرار گرفته در این وب سایت، ردمی Note 11 4G از تراشه Snapdragon 680 قدرت می‌گیرد. این گوشی، مجهز به نمایشگر ٩٠ هرتزی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD است. اسپیکر استریوی این دستگاه و وجود دوربین اصلی چهارگانه ۵٠ مگاپیکسلی، آن را جذاب‌تر کرده‌اند. این دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را داراست. در نهایت، باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت به همراه شارژر ٣٣ واتی، انرژی این گوشی را تأمین می‌کند. طراحی این گوشی نیز ما را به یاد ردمی نوت ١٠ می‌اندازد.

با این حال، یک سری از مشخصات ذکر شده با هم تناقض دارند. توضیحات ارائه شده در برگه مشخصات این محصول، مربوط به Redmi 10 Prime هستند. به نظر می‌رسد که تصاویر مربوطه، رسمی باشند؛ اما خود فروشگاه در تغییر مشخصات دستگاه، سهل انگاری کرده است. اگر این مشخصات نهایی و واقعی باشند، Redmi Note 11 4G تا حدودی مشابه با ردمی Note 10 خواهد بود که مدتی پیش به دلیل بحران کمبود تراشه، تولید آن متوقف شده بود.

نظر شما در مورد Redmi Note 11 4G چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند یک دستگاه اقتصادی جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

فقط قیافش به A32 می ارزه باقیش بماند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️