حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ردمی نوت ۱۱ شیائومی مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، ردمی، عمر باتری

ردمی نوت ۱۱ یکی از موبایل های پرفروش و اساسی شیائومی خواهد بود. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تجهیز شده است و نمایشگر OLED دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز می تواندجذابیت ویژه ای برای آن باشد، اما برای عمر باتری چطور؟ امروز عمر باتری ردمی نوت ۱۱ شیائومی مشخص شده است و با هم آن را بررسی می کنیم.

عمر باتری ردمی نوت ۱۱

اگر بخواهیم امتیاز کلی را مقایسه کنیم باید بگوییم که Redmi Note 11 نسبت به Redmi Note 10 پیشرفت خوبی داشته است. با این حال در بخش مکالمه شاهد افت جزئی هستیم. در بخش پخش ویدیو عملکرد تقریبا یکسان با Redmi Note 10 و وبگردی به مراتب بهتر را می بینیم.

عمر باتری ردمی نوت ۱۱

عمر باتری ردمی نوت ۱۱

به صورت کلی امتیاز ۱۲۶ ساعت در تست باتری Gsmarena می تواند عدد خیلی خوبی برای یک موبایل باشد و جای نگرانی برای آن باقی نمی گذارد.

سرعت شارژ شدن Redmi Note 11

درباره موبایل های شیائومی عموما (نه لزوما) موضوع عجیبی وجود دارد. اینکه با شارژرهای دیگر و حتی سریع تر شاید سریع تر شارژ نشوند و حتی دیرتر شارژ شوند!

در ردمی نوت ۱۱ این موضوع دیده می شود. این گوشی با وجود اینکه شارژر درون جعبه اش ۳۳ وات است اما همین شارژر می تواند گوشی را خیلی سریع تر از شارژر ۶۵ وات با استاندارد PD شارژ کند!

به هر صورت برای کاربری که این موبایل را می خرد، عملکرد همان شارژر ۳۳ واتی مهم است. همانطور که می بینید، در ۳۰ دقیقه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری Redmi Note 11 شیائومی به بالای ۵۰ درصد می رسد. همچنین شارژر کامل ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه به طول می انجامد.

نظر شما درباره عملکرد ردمی Note 11 در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)