حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۱ در TENAA با نمایشگر ۶.۶ اینچی و باتری ۴,۹۰۰ میلی آمپری مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

طبق گزارش ها، شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی سری Redmi Note 11 در ۲۸ اکتبر (ششم آبان) همراه با تعدادی از گجت های پوشیدنی است. ردمی نوت یکی از محبوب ترین سری های شیائومی است. امسال تغییرات قابل توجهی مانند شارژر سریع‌تر و تراشه های بهتر با امکان اتصال به شبکه 5G به این مجموعه اضافه خواهند شد. تا کنون اطلاعات زیادی از این مجموعه فاش شده است. در حال حاضر نیز برخی مشخصات ردمی نوت ۱۱ از طریق داده های TENAA فاش شده است.

ردمی نوت ۱۱ با دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و نسخه Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

به گفته Digital Chat Station این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. به گفته TENAA، این صفحه نمایش از نوع OLED است. با این حال، Digital Chat Station این موضوع را یک اشتباه می‌داند. و معتقد است ردمی نوت ۱۱ از نمایشگر LCD بهره مند است. صفحه نمایش OLED صرفا برای Redmi Note 11 Pro استفاده خواهد شد. همچنین سنسور اثرانگشت این دستگاه بر روی فریم کناری قرار گرفته است.

پوستر Redmi Note 11

نسخه استاندارد از یک ماژول دوربین دوگانه ۱۶+۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. مدل Pro اما در این بخش بسیار قدرتمند ظاهر شده و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. ردمی نوت ۱۱ دارای تراشه Dimensity 810 خواهد بود، در حالی که نسخه Pro با دیمنسیتی ۹۲۰ عرضه خواهد شد.

به گواه داده های TENAA این دستگاه دارای نسخه هایی با ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت و حتی ۱۲ گیگابایت حافظه رم است. گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی نیز بسیار گسترده هستند و شما امکان انتخاب ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و یا ۵۱۲ گیگابایت را دارید. این دستگاه همچنین از کارت حافظه Micro SD نیز پشتیبانی می‌کند.

برخی ویژگی های این سری در زمینه پخش صدا

مطابق با گزارش GizChina، باتری ردمی نوت ۱۱ مانند ردمی نوت ۹ ظرفیتی ۵,۰۰۰ میلی آمپری دارد. در میان داده های TENAA هیچ اشاره ای به توان شارژر این گوشی نشده است، اما گواهینامه 3C به توان ۳۳ واتی شارژر این گوشی اشاره کرده است. Redmi Note 11 Pro از شارژر ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند که برای یک دستگاه میان رده بسیار جذاب به نظر می‌رسد. همچنین گواهی TENAA تأیید می‌کند که این دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا و فرستاده مادون قرمز خواهد بود. ابعاد ردمی نوت ۱۱ ۱۶۳.۵۶×۷۵.۷۸×۸.۷۵ است. وزن این گوشی نیز ۱۹۵ گرم خواهد بود.

مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus فاش شد: شارژر ١٢٠ وات و دیمنسیتی ١٢٠٠

گذشته از اطلاعاتی که توسط TENAA فاش شده است، تیزر های رسمی شیائومی نشان می‌دهند که سیستم صوتی این سری از میان رده های این شرکت توسط JBL تولید شده است. Redmi Note 11 از اسپیکر های استریو برخوردار خواهد بود. این سری با پشتیبانی از Dolby Atmos، Hi-Res Audio و Hi-Res Audio Wireless عرضه خواهند شد.

آیا سری Redmi Note 11 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی