حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی Note 11 شیائومی یک گوشی با شارژر ١٢٠ واتی دارد + حضور دیمنسیتی ۹۲۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، ردمی، شایعات

سری ردمی نوت، هر ساله با پیشرفت‌های چشمگیری همراه می‌شود. این پیشرفت‌ها، در بخش‌های زیادی مانند شارژر رخ داده‌اند. بر اساس تأیید رسمی ردمی، سری ردمی Note 11 یک گوشی با شارژر ١٢٠ واتی دارد. همچنین یک گوشی با تراشه Dimensity 920 در این سری خواهد بود.

سری ردمی Note 11 به زودی به سریع‌ترین شارژر موجود شیائومی مجهز می‌شود!

مشخصات ردمی نوت ١١ پرو پلاس که فاش شده بودند را چندی پیش مرور کردیم.

 

مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus فاش شد: شارژر ١٢٠ وات و دیمنسیتی ١٢٠٠

 

به گزارش Gizmochina، ردمی سری جدید گوشی‌های خود را در تاریخ ۶ آبان در چین معرفی می‌کند. طبق معمول، این کمپانی پیش از ارائه سری جدید گوشی‌های خود، برخی از مشخصات آن را تبلیغ کرده است تا طرفداران را هیجان زده کند. بر اساس اطلاعات تازه، سری ردمی Note 11 میزبان یک دستگاه با شارژر ١٢٠ واتی خواهد بود.

بنابر بر پوستر رسمی ردمی، سری ردمی نوت ١١ بالأخره شارژری در حد پرچمداران خواهد داشت. این شارژر، در جعبه شیائومی Mi Mix 4 موجود بود. انتظار می‌رود که این سری، متشکل از سه عضو با نام‌های ردمی نوت ١١، ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس باشد. بنابراین، شارژر ١٢٠ واتی متعلق به نسخه برتر خواهد بود.

شایعات حاکی از آن هستند که مشخصات Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro Plus مشابه خواهد بود. احتمالاً نسخه پرو، با شارژر ۶٧ واتی و Dimensity 920 عرضه می‌شود. اما نسخه پرو پلاس، مشخصات دیگری دارد. این گوشی گران‌تر، دارای نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد بود. تراشه این دستگاه، Dimensity 1200 است. حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب از نوع LPDDR4X و UFS 3.1 است. باتری این گوشی، ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. دوربین سلفی آن، ١۶ مگاپیکسلی است. همچنین در قاب پشتی دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دیگر مشخصات این گوشی را نیز پیش‌تر ذکر کرده بودیم.

اما جدا از این‌ها، دو نتیجه جدید از سوی بنچمارک گیک بنچ منتشر شده است. این نتایج، متعلق به یک گوشی جدید از شیائومی هستند. دو دستگاه جدید تست شده، مدل نامبر 21091116C و 21091116UC را دارا هستند. احتمال می‌دهیم که این دو، ردمی نوت ١١ پرو باشند. اجازه بدهید تا نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

اسم رمز دستگاه‌هایی که در گیک بنچ ظاهر شده‌اند، Pissaro و Pissaropro است. این نام‌ها، چندین ماه پیش فاش شده بودند. دستگاه اول، در نسخه قدیمی‌تر گیک بنچ ۴ ظاهر شده است. این دستگاه از ٨ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض بهره مند است. تراشه آن نیز Dimensity 920 نام دارد که از لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC برخوردار است. پردازنده گرافیکی آن، Mali-G68 است. امتیاز کسب شده توسط این تراشه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ٣,۶٠٧ و ٩,٢۵۵ می‌رسد.

دستگاه دیگر که Pissaropro نام دارد، در گیک بنچ ۵ ظاهر شده است. این دستگاه نیز همان مشخصات Pissaro را با خود یدک می‌کشد. امتیاز بخش تک هسته‌ای ٧۴٠ و چند هسته‌ای ٢,٢٢١ نیز توسط این گوشی به دست آمده است. ما مطمئن نیستیم که این دو دستگاه، واقعاً ردمی نوت ١١ پرو هستند یا خیر. اما پیش‌تر گفته شده بود که Pissaro، نسخه استاندارد ردمی نوت ١١ است که تراشه Dimensity 810 را به همراه دارد. اما ظاهراً این گوشی ممکن است به یک تراشه قدرتمندتر تجهیز شود. در نهایت، توصیه می‌کنیم که منتظر اخبار رسمی باشید.

نظر شما در مورد سری ردمی Note 11 چیست؟ فکر می‌کنید که استفاده از این شارژر، تا چه حد جذاب است؟ تراشه‌های مدیاتک را در این سری می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️