حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C300 در میان داده های Geekbench مشاهده شد

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

نوکیا در حال توسعه گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود است. به تازگی این شرکت Nokia C12 Pro را در کشور هند معرفی کرده است ‌‌. امروز اما تلفن هوشمند جدید نوکیا با نام C300، در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است. با ترنجی همراه بمانید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

نوکیا C300 از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ برخوردار خواهد بود

نوکیا C300 پس از گذراندن تست های تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۳۰۶ و پس از تست های چند هسته ای موفق به ثبت امتیاز ۱۱۶۴ شده است. بر اساس داده های بنچمارک Geekbench، می‌دانیم که این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز خواهد بود. این تراشه، از پردازنده گرافیکی Adeno 610 استفاده می‌کند. لیست بنچمارک مذکور همچنین نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده‌ نوکیا به طور پیش‌فرض از دوازدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود.

امتیازات کسب شده توسط نوکیا C300

نوکیا C12 Pro با چه مشخصاتی عرضه شد؟

نوکیا C12 Pro که به تازگی معرفی شده، به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ مجهز است.این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید ۱۲ (نسخه گو) بهره می‌برد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند رزولوشن ۵ مگاپیکسلی داشته و دوربین اصلی آن از سنسوری ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دستگاه از باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. اما متاسفانه در Nokia C12 Pro خبری از شارژ سریع نبوده و این گوشی حداکثر از شارژر های ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. تراشه Unisoc SC9863A1 به همراه حداکثر ۳ گیگابایت حافظه رم، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می‌کند. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده و از کارت حافظه Micro SD نیز پشتیبانی می‌کند.

نوکیا C12 Pro با اندروید ۱۲ نسخه Go و تراشه Unisoc معرفی شد

 

همان طور که Pricebaba اشاره می‌کند، نوکیا سی ۱۲ پرو یک تلفن هوشمند اقتصادی است. اما این دستگاه از ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G، بلوتوث ۵.۲، GPS، پورت micro USB، رادیو FM، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و برخورداری از استاندارد IP52 اشاره کرد.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند مقرون به صرفه جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی