حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت با Magic UI 6 خیلی دیر ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، آنر، اندروید ۱۲

جدایی آنر از هواوی نسبتا خوب انجام شد و حالا این برند در حال فروش محصولات جدیدش در بازار چین و بازار جهانی است. یکی از فاکتورهای مهم برای موفقیت در بازار اندروید، ارایه آپدیت سریع است. به تازگی می شنویم که آپدیت اندروید ۱۲ آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت با Magic UI 6 خیلی دیر ارایه می شود. این شاید برای خریداران محصولات Honor خیلی جذاب نباشد.

آپدیت اندروید ۱۲ آنر ۵۰

بد نیست بدانید که گوشی های جدید Honor Magic V و Magic 4 Pro با Magic UI 6.0 عرضه می شوند. با این حال، آنر X8 با اندروید ۱۱ قدیمی عرضه شد، حتی سری آنر 50 هم با همان سیستم عامل قدیمی در دسترس است اما این دستگاه ها در آینده به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

Honor 50

Honor 50

اکثریت گوشی‌های هوشمند Honor همچنان از رابط کاربری Magic UI 5.0 استفاده می‌کنند که اندروید 11 را به عنوان نسخه نرم‌افزاری زیربنایی دارد. پیش از این، آنر نقشه راه را برای عرضه اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.0 اعلام کرده بود. البته شایان ذکر است که نقشه راه قبلی مختص بازار چین بود. امروز، این شرکت در حال شفاف سازی مواردی برای مشتریان جهانی خود است که اساساً از دارندگان سری Honor 50 تشکیل شده است.

آپدیت آزمایشی بهار ۱۴۰۱ و آپدیت نهایی تابستان ۱۴۰۱

عرضه جهانی آپدیت Magic UI 6.0 با Honor 50 آغاز می شود. این گوشی هوشمند میان رده ممتاز حوالی بهار ۱۴۰۱ رابط کاربری Magic UI 6.0 مبتنی بر Android 12 را دریافت می کند.

در همین حال Honor 50 Lite ارزان‌تر به‌روزرسانی خود را در تابستان ۱۴۰۱ دریافت خواهد کرد. این به روز رسانی از طریق کانال OTA به این دستگاه ها می رسد.

در نقشه راه به روز شده اشاره ای به Honor 50 Pro یا Honor 50 SE نشده است. با این حال، این گوشی ها در بازارهای جهانی موجود نیستند. در واقع، 50 و 50 Lite همین چند ماه پیش به اروپا رسیدند. متاسفانه خبری از سری آنر 60 هم نیست. طبق نقشه راه چین، سری آنر 60 نیز حوالی بهار ۱۴۰۱ به روز رسانی خواهد شد. با این حال، این دستگاه ها هنوز به بازارهای جهانی نرسیده اند.

بهبود رابط کاربری Magic UI 6.0

تا آنجا که به به‌روزرسانی Magic UI 6.0 مربوط می‌شود، پیشرفت‌های متعددی را به همراه دارد. بهبود چندوظیفه ای، بهبود امنیت و Honor Share از این پیشرفت ها هستند. قابلیت Honor Share از اشتراک گذاری صفحه نمایش، صفحه کلید و ماوس بین تلفن و لپ تاپ پشتیبانی می کند.

این به روز رسانی همچنین GPU Turbo X را برای بهبود عملکرد به ارمغان می آورد. این به روز رسانی مصرف رم را کاهش می دهد و اتصال بی سیم را بهبود می بخشد.

شما جدیدا از برند آنر خرید کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)