حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C210 با Snapdragon 662 و قیمت ۱۰۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

نوکیا امروز ۲ موبایل اقتصادی را در بازار امریکا رسما رونمایی کرد. پس از آشنایی با نوکیا G310 حالا می‌خواهیم با نمونه ارزان‌تر آن آشنا شویم. نوکیا C210 با Snapdragon 662 و قیمت ۱۰۹ دلار از ۱ ماه دیگر و در بازار امریکا برای خرید در دسترس خواهد بود.

نوکیا C210 با Snapdragon 662

سری C نوکیا، مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات این برند فنلاندی است. جدیدترین گوشی در این سری را می‌توان نوکیا سی ۲۱۰ دانست. این یک موبایل 4G در محدود قیمتی ۱۰۰ دلاری برای بازار امریکا است، در نتیجه نمی‌توان خیلی به دنبال مشخصات خاص در آن بود.

Nokia C210

Nokia C210

چیپست اقتصادی کوالکام اسنپدراگون 662 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن انتخاب شده است. در جلو یک پنل LCD در اندازه 6.3 اینچی با رزولوشن 720p قرار دارد که پشت شیشه مقاوم گوریلا گلس 3 محافظن می‌شود.

دوربین جلو 5 مگاپیکسل است و دوربین دوگانه در پشت با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسل عمق سنج ارائه می‌شود.

باتری در اینجا 3000 میلی آمپر ساعت بوده و توان شارژر یا پورت آن دقیقا اعلام نشده است.

سیستم عامل پیش‌فرض نوکیا سی ۲۱۰ اندروید ۱۳ است. جک 3.5 میلی متری صدا و بلوتوث 5.1 دارد و نوکیا ویژگی OZO Audio خود را برای صدای واضح تر در فیلم ها، روی این دستگاه ارائه کرده است.

بدیهی است که این گوشی برای مخاطبانی ساخته شده است که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند بپردازند، بنابراین Nokia C210 قیمتی معادل 109 دلار دارد.

نظر شما درباره Nokia C210 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)