حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۵٠ لایت با طراحی Honor X20 و مشخصات مشابه Nova 8i معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

آنر بالأخره قصد دارد تا با محصولات جدید خود به بازار جهانی بازگردد. این کمپانی چینی، برنامه‌های زیادی برای ورود در بازار جهانی دارد. آنر ۵٠ لایت، یکی از گوشی‌هایی است که در شایعات، از آن نام برده شده است. گفته می‌شود که این دستگاه به زودی به عنوان میان رده جدید آنر معرفی می‌شود.

آنر ۵٠ لایت، از طراحی Honor X20 و مشخصات Nova 8i هواوی بهره خواهد برد

آنر چند ماه قبل از سری Honor 50 خود پرده برداشت. این گوشی‌ها، تا به حال تنها به طور گسترده در بازار چین عرضه شده‌اند.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

به نقل از Gizmochina، آنر در تاریخ ۵ آبان ١۴٠٠ یک رویداد جهانی جدید را برگزار خواهد کرد. گفته می‌شود که در این رویداد، از دو گوشی Honor 50 و Honor 50 Lite برای اروپا پرده برداری می‌شود.ظاهراً Honor 50 Lite یک گوشی از آنر است که پیش از آن نیز شاهد رونمایی آن بوده‌ایم.

بر اساس گفته‌های یک افشاگر نزدیک به آنر، گوشی Honor 50 Lite با طراحی مشابه Honor X20 مشخصات Nova 8i روانه بازار جهانی می‌شود. این ممکن است گیج کننده باشد. اما در واقع چنین چیزی نیست.

هواوی Nova 8i و Honor X20 بسیار شبیه به یکدیگر هستند. اندازه و نوع نمایشگر هر دو دستگاه یکسان است. هر دو مجهز به دوربین سلفی، باتری و فناوری شارژ سریع یکسانی هستند. اما در بخش ماژول دوربین، آنر ایکس ٢٠ مجهز به دوربین اصلی سه گانه و نوا 8i مجهز به دوربین اصلی چهارگانه می‌باشند. فلش LED نماینده آنر، در ماژول دوربین آن واقع شده است. اما در مقابل، این فلش LED خارج از ماژول دوربین واقع شده است.

از آن جایی که طراحی Honor X20 و Honor 50 Lite یکسان است، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که دوربین اصلی گوشی جدید آنر نیز سه گانه است. همچنین در صورت درستی این ادعا، آنر ۵٠ لایت از اینترنت 5G بی بهره است. بر خلاف آنر X20 که از Dimensity 900 بهره می‌برد، نوا 8i دارای Snapdragon 662 است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، آنر ۵٠ لایت همان Honor X20 با تراشه Snapdragon 662 است!

بر اساس این اطلاعات، Honor 50 Lite می‌بایست با نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و حفره نمایشگر بیضوی روانه بازار شود. این دوربین سلفی، متشکل از دوربین سلفی دوگانه ١۶ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی سه گانه آن نیز شامل سنسورهای ٢+٢+۶۴ مگاپیکسلی است. نکته قابل توجه، فقدان دوربین فوق عریض در این گوشی است. باتری ۴,۳٠٠ میلی آمپر ساعتی، شارژر ۶۶ واتی درون جعبه، حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم، درگاه Type-C، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض و پشتیبانی از سرویس موبایل گوگل، از دیگر مشخصات Honor 50 Lite است.

فکر می‌کنید که این گوشی با چه قیمتی ارزش خرید داشته باشد؟ شما منتظر پرده برداری از این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، چیپستش واقعا توذوق زد، آنر50لایت، با اسنپ سری 6،واقعا که این کارآنرواقعا بد بود، انتظار نداشتم، یعنی دیگه چیپست بهتری نبود، فقط فست شارژش خوبه و دوربین اصلیش وتا حدودی باطریش که البته4500 عادیه نمیشه گفت خوبه اگه بالای 5000 بود میشه گفت خوبه، حالا باید موند تا ببینیم با همین چیپست واقعا میخواد بیاد به بازهر یا نه، و اینکه چه قیمتی میخواد بزاره و اونطوری که ازاین خبر فهمیدم مختص بازار اروپاهستش فقط

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️