حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل پارچه تمیزکننده برای نمایشگر محصولاتش را با قیمت ۱۹ دلار معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

در جریان رویداد “Unleashed” اپل، این شرکت از مک بوک پرو جدید خود در سایزهای 14 و 16 اینچی رونمایی کرد. این نوت بوک دارای تراشه‌های اختصاصی قدرتمند جدید اپل با نام M1 Pro و M1 Max، نمایشگر mini-LED، تنوع مناسبی از پورت‌ها، شارژ MagSafe، ناچ صفحه و موارد دیگر می‌باشد. با این حال، اگر می‌پرسیدید که چگونه می‌توان صفحه‌نمایش مک جدید را تمیز کرد، به‌نظر می‌رسد که اپل فکر این مورد را نیز کرده است اما با هزینه‌ای گزاف! اپل در روز معرفی محصولات تازه خود، لوازم‌جانبی جدیدی شامل یک پارچه تمیزکننده مخصوص از جنس میکروفیبر را نیز معرفی کرد که هم‌اکنون می‌توانید آن را از سایت رسمی این شرکت و با قیمت ۱۹ دلار خریداری کنید.

پارچه تمیزکننده اپل

اگرچه رویداد اپل از نظر سخت‌افزاری بر روی لپ تاپ‌های مک و ایرپادز نسل سوم و از نظر نرم‌افزار نیز، بر روی اپل موزیک و سرویس‌های آن متمرکز بود، اما این شرکت یک محصول خاص و عجیب دیگر را نیز معرفی کرد که شامل یک تکه پارچه پولیش مخصوص از جنس ماده “غیرساینده” برای تمیز کردن هرگونه نمایشگر دستگاه‌های خود، ازجمله شیشه نانو استفاده شده در نمایشگر Pro Display XDR، می‌شود.

اپل معمولاً هشدارهایی را در قالب احتیاط برای تمیز کردن شیشه نانو در Pro Display XDR و iMac 27 اینچی خود اعلام می‌کند؛ اما ظاهراً پارچه تمیزکننده جدید، حتی برای استفاده از این نمایشگرها نیز مناسب است.

پارچه تمیزکننده اپل

پارچه تمیزکننده اپل

در وب‌سایت رسمی اپل آمده است:

 پارچه پولیش که با مواد نرم و غیرساینده ساخته شده، هرگونه نمایشگر محصولات اپل، ازجمله شیشه با بافت نانو را با خیال راحت و موثر تمیز می‌کند.

پارچه پولیش در کنار نسل سوم ایرپادز، گزینه‌های رنگی جدید هوم پاد مینی و مدل‌های رده‌بالای مک بوک پرو به فروشگاه اپل اضافه شده‌اند و از هم‌اکنون نیز قابل سفارش هستند. پارچه پولیش به‌همراه مدل‌های جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو ارائه نمی‌شود؛ بنابراین اگر برای این دستگاه‌ها یک پارچه جلادهنده می‌خواهید، باید هزینه آن را با برچسب قیمتی ۱۹ دلار، به‌صورت جداگانه بپردازید.

نظر شما پیرامون محصول جدید اپل در وب‌سایت رسمی این شرکت چیست؟ آیا تهیه پارچه‌ای با این قیمت را برای تمیزکردن نمایشگر محصولات خود عاقلانه و منطقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اپل بیا کلیه و کبد کاربرانتو هم ۱۰,۰۰۰ دلار بفروش خجالت نکش ….

m.b

خداییش هر چیزی بگم از طنز ماجرا کم میشه… فقط نگاه میکنم…

Auroro

خنده داره واقن

Mahdi

این پارچه از الیاف رشته کوه های سیاره مریخ و مشتری ساخته شده ، خودش هم خط و خش رو از بین میبره ⚛️⚛️⚛️
Proton Xpr to the moon 🚀🚀🚀🚀

Mohammadr

دمت گرم نوت بوکای معرکه ای معرفی کردی…
ولی جان ما این دیگ چیه؟
بعد مگه رو نوت بوکاشون گلس نمیندازن؟
چه وضشه اقا…

Mohammadr

آپل آب دهن تمیزکننده برای نمایشگر محصولاتش را با قیمت 18.5 دلار معرفی کرد.
(این خیلی به کار من میاد😂!!)
#صرفا_جهت…

من با پاشیدن آب و استفاده از محصولات س.افتلن تمیزش میکنم ۲۰ تومن میدم به دستمال کاغدی تا ۱۹ دلار بدم به اپل🤷🏻‍♂️😂

mehpsa

خدا رو شکر اپل دستمال توالت نمیزنه وگرنه الان فقط قشر مرفه میتونستند دستشویی برن
خجالت بکش درسته یه عده آدم مشکل دار برای رفع عقده هاشون و خودنمایی محصولات شما رو میخرند دیگه دلیل نمیشه اینقدر بچپونی بهشون

Auroro

ببشتر معلومه ی نفر دیگه عقده هاشو اینطور خالی میکنه تا خریدارای اپل.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی