حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گشایی پارچه نمایشگر اپل برای اولین بار منتشر شد!

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، اخبار

اپل یک کمپانی پر رمز و راز و عجیب است. کوپرتینویی‌ها، با ارزش‌ترین برند در جهان هستند. اپل معمولاً طی هر بازه زمانی، محصولاتی عجیب و جنجالی را عرضه می‌کند. پارچه نمایشگر اپل، یکی از آن محصولات است. حال، جعبه گشایی پارچه نمایشگر اپل منتشر شده است.

جعبه گشایی پارچه تمیز کننده نمایشگر اپل

مدتی پیش، ایلان ماسک به پارچه تمیز کننده نمایشگر اپل که اخیراً رونمایی شده است، تیکه انداخته بود.

 

طعنه ایلان ماسک به اپل در راستای رونمایی از پارچه تمیز کننده نمایشگر!

 

به نقل از GizChina، چندی پیش، اپل از یک پارچه تمیز کننده نمایشگر با بافت نانو رونمایی کرد. به وسیله این پارچه، می‌توان تقریباً تمام محصولات اپل را به خوبی تمیز کرد. اما موضوع کلی این محصول و همچنین قیمت آن، جنجال‌ها و انتقادات زیادی را به همراه داشت. همان طور که گفتیم، حتی ایلان ماسک هم نتوانست مقاومت کند و به این محصولات تیکه انداخت.

اما نکته مهم، این است که ابزار مدرن دیگری به اندازه این پارچه تمیز کننده نمایشگر، جنجالی نبوده است. مسئله عجیب جایی است که کاربران برای خرید آن هجوم آوردند و صف انتظار برای دریافت آن، تا سال آینده نیز به طول می‌انجامد! اما کسانی هستند که خوش شانس هستند و این پارچه را زودتر دریافت کرده‌اند! بنابراین، یکی از این افراد تصمیم گرفت تا تصاویری را از پارچه نمایشگر اپل منتشر کند تا با آن آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

به سراغ جعبه گشایی پارچه نمایشگر اپل می‌رویم. اولین نکته، این است که اپل بسته بندی اعلای خود را فراموش نکرده است. یک محصول ممتاز، می‌بایست در چنین جعبه‌ای با کیفیت مناسب و کاغذ توضیحات تحویل داده شود. ظاهراً اپل فراموش کرده است که طرفدار محیط زیست است! در قسمت جلو، این محصول به چشم می‌خورد. در پشت آن نیز توضیحات مربوطه قرار گرفته است. علاوه بر جعبه نسبتاً بزرگ این پارچه، موضوع دیگر رنگ این پارچه بود. این پارچه در سایت اپل به رنگ سفید نمایش داده شده است. اما در واقعیت، رنگ تیره‌تری دارد. بر اساس نظر صاحب این پارچه، کیفیت آن واقعاً عالی است.

به جز این موارد، چیز دیگری در جعبه این پارچه تمیز کننده نمایشگر اپل به چشم نمی‌خورد. در کل، این محصول جنجالی توانست توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران را به خود معطوف کند. اما با این وجود، کیفیت بالای این پارچه شاید بتواند سبب شود که در خارج ارزش خرید آن بالا باشد. این پارچه تمیز کننده نمایشگر اپل در آمریکا با قیمت ١٩ دلار عرضه می‌شود. اما در بازارهای دیگر، قیمت آن به ٢٨ دلار آمریکا می‌رسد. خب، این قیمت شاید برای ساکنان خارج خیلی زیاد نباشد. اما اگر ساکن ایران باشید، احتمالاً می‌بایست نزدیک به ١ میلیون تومان هزینه کنید تا تنها بتوانید نمایشگر Pro Display XDR خود را از راه‌های ایمن و توصیه شده تمیز کنید!

نظر شما در مورد بسته بندی این محصول و خود آن چیست؟ فکر می‌کنید که این پارچه نمایشگر، ارزش هزینه کردن را داشته باشد؟ از این ایده اپل استقبال می‌کنید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خدایا به خودت قسم حق ما انحطاطه با این وضعیت… اون شهاب‌سنگو بده بیاد ناز نکن…

soroushp1367

خداشاهده یه دستمال نانو۴ساله گرفتم ازعینک فروشی سرکوچه ۴تومن اپل گردشم نمیرسه ازکیفیت وزیبایی تازه رنگشم سبزفسفریه خخخخ😆

AŁɪ

از فردا اپل ناخن گیر هم توی باکس می‌کنه میفروشه ۲۰ دلار 😆

یه جوری اپل بزرگنمایی و بسته بندی کرده انگاری سفینه رو به فضا پرتاب کرده من باشم با دستمال گل گلی مادربزرگم همه چی رو پاک میکنم.😁😁

Mohammadreza

این حجم از جعبه برای یه دستمال
محیط زیست به خطر نمی افته؟؟!!

mahdiyar haj heydari

بچه بیا پایین سرمون درد گرف چهار ساله برا گوشیم ی گلس شخمی ننداختم اون موقع بیام برا ی دسمال دماغی اینقد پول بدم

mehpsa

اپل باید وازلین هم بزنه خیلی از مشتریانش برای کادو گرفتن لازمش دارن، قیمتش هم حدود ۴۰۰ دلار باشه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️