حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه ایلان ماسک به اپل در راستای رونمایی از پارچه تمیز کننده نمایشگر!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار، چهره ها

کمپانی اپل که ساکن در شهر کوپرتینوی ایالت کالیفرنیای آمریکا است هم اکنون عنوان با ارزش ترین برند جهان را با خود یدک می‌باشد. اما هر چه که باشد همچنان ایند کمپانی بزرگ از گزند طعنه‌ها در امان نیست. طعنه ایلان ماسک به اپل اخیرا خبرساز شده است. این طعنه حول محور رونمایی اپل از یک پارچه نسبتا گران برای تمیز کردن نمایشگر محصولاتش است.

طعنه ایلان ماسک به اپل در مورد محصول جنجالی این کمپانی!

همان طور که اشاره کردیم اپل یک پارچه مخصوص را برای تمیز کردن نمایشگر محصولات خود با قیمت 19 دلار آمریکا رونمایی کرده بود.

 

اپل پارچه تمیزکننده برای نمایشگر محصولاتش را با قیمت ۱۹ دلار معرفی کرد

 

به گزارش GizChina، اخیراً یک پارچه درجه یک با بافت نانو توسط اپل عرضه شده است. این پارچه تمیز کننده، مخصوص نمایشگرهای Pro Display XDR اپل است که  اخیراً به فروش رسیده است. ظاهراً چهره شناخته شده این روزها یعنی ایلان ماسک، سعی در تمسخر اپل داشته است. اپل پس از رونمایی این محصول، موجی از ترول‌ها  و میم‌ها را به خود اختصاص داد. ایلان ماسک که مؤسس شرکت تسلا است نیز به این موج ملحق شد. در همین راستا، اپل دیروز یک فروشگاه جدید را در استانبول ترکیه بازگشایی کرد. به همین مناسب، مدیرعامل فعلی اپل یعنی تیم کوک، از افراد دعوت کرد تا از این فروشگاه دیدار کنند. ایلان ماسک نیز به تیم کوک پیوست و از افراد برای بازدید از پارچه تمیز کننده این کمپانی دعوت کرد!

این اظهار نظر ایلان ماسک، تعجب و واکنش‌های زیادی را از سوی کاربران برانگیخت. آن‌ها متوجه شدند که ایلان ماسک در حالی اپل را مسخره می‌کند که خود از محصولات اپل استفاده می‌کند. همچنین توییت مورد اشاره ایلان ماسک، از یک آیفون منتشر شده است. همچنین این کاربران به ایلان ماسک یادآوری کردند که یک کمپانی تولید کننده خودروهای برقی، دست به تولید پوشاک و مواردی از این قبیل نمی‌زند. در مقابل، ایلان ماسک نیز خاطرنشان کرد که مجموعه محصولات تسلا شامل یک بطری شیشه‌ای شراب است. هرچند این کمپانی تنها برای ارائه یک سری محفظه مخصوص نوشیدنی‌ها، ١۵٠ دلار درخواست می‌کند! همچنین برای طرفداران تسلا یک پتوی حیوان خانگی ١٣۵ دلاری، چتری با قیمت ۶٠ دلار و یک درایو USB ١٢٨ گیگابایتی با قیمت ۴۵ دلار در نظر گرفته شده است.

در واقع، هیچ چیز سر جایش نیست. اپل پارچه می‌فروشد و تسلا، بطری شراب! این یعنی کمپانی‌ها سعی می‌کنند تا از راه‌های بیشتری درآمد کسب کنند. در نتیجه، این دو تفاوت اساسی با هم ندارند و طعنه ایلان ماسک به اپل، بی معنی است؛ در واقع رطب خورده منع رطب کی کند؟

جزئیات محصول جدید اپل: پارچه‌ای برای تمیز کردن نمایشگر!

همه ما می‌دانیم که در هنگام استفاده از محصولات الکترونیکی، گرد و غبار بر روی سطح آن‌ها جمع می‌شود. همچنین ممکن است آثاری از چربی نیز بر روی آن‌ها دیده شود. به همین دلیل، آن‌ها نیاز به نظافت مرتب دارند. معضل بسیاری از کاربران، چگونگی نگهداری و تمیز کردن محصولات است. اپل نیز نگاهی به نیاز این دسته از کاربران انداخته است و یک پارچه تمیز کننده برای نمایشگر محصولات جدیدش را معرفی کرده است.

کوپرتینویی‌ها نیز به کاربران توصیه کرده‌اند تا برای تمیز کردن نمایشگرهای Pro Display XDR، از هیچ پارچه‌ای به جز این نوع پارچه استفاده نکنند. همچنین اپل پیش بینی می‌کرد که محصول بعدی‌اش، قرار است سفید رنگ باشد. اما این محصول دیجیتال نبود و صرفاً یک پارچه بود!

نظر شما در مورد این حرکت ایلان ماسک چیست؟ با طعنه او موافق  هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اینستاگرام سونی اکسپریا تیزر جدیدی داده بیرون اشاره به سه روز دیگه کرده ؟
ووو خودتون برید ببینید
https://www.instagram.com/reel/CVXSRghllaN/?utm_medium=copy_link

Sarnevesht

فک کن یه پارچه با ابعاد 20 در 20 سانت رو بری بخری 500 هزار تومن. زیبا نیست؟؟!!!!!!! 😏😏

mmd (ص)

زیبا ارزش پول میلی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️