حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده مراسم اپل دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ + محصولات مورد انتظار

هفته گذشته بود که برای شما در ترنجی نوشتیم تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل مشخص شد و برای ٢۶ مهر ١۴٠٠ برنامه ریزی شده است. این مراسم پاییزی اپل معمولا برای سخت افزارهایی مانند لپتاپ و ایرپادزها انجام می شود. اگر شما هم به تماشای مراسم Unleashed اپل علاقه مند هستید، اینجا درباره نحوه تماشای پخش زنده مراسم اپل دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ و محصولات مورد انتظار صحبت خواهیم کرد.

پخش زنده مراسم اپل دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰

اپل مراسم پاییزی ۱۴۰۰ خود را برای امروز دوشنبه بیست و ششم مهرماه برنامه ریزی کرده است. این مراسم ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران و به صورت آنلاین پخش خواهد شد. البته مراسم به صورت “Live” نیست ولی منظور از پخش زنده این است که اولین مرتبه ای است که این مراسم پخش می شود و نحوه پخش آن به صورت آنلاین است.

خب طبق معمول چند دوره گذشته پخش زنده مراسم Apple به ۲ صورت قابل تماشا کردن است. اولی وب سایت اپل و دومی یوتیوب است.

برای تماشای مراسم Unleashed اپل از وب سایت این شرکت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

📽️📽️ تماشای پخش زنده مراسم Unleashed اپل از وب سایت این شرکت  📽️📽️

توجه داشته باشید که تماشای مراسم از وب سایت Apple به این دلیل خوب است که نیازی به فیلترشکن ندارد. از طرفی اما شما کنترلی روی کیفیت پخش ندارید و وب سایت اپل با نهایت کیفیت ممکن براساس پهنای باند شما این مراسم را استریم می کند. پس اگر می خواهید حجم اینترنت خود را مدیریت کنید، گزینه بعدی یعنی یوتیوب برای شما مفیدتر است.

برای تماشای مراسم Unleashed اپل از یوتیوب شما می توانید با روشن بودن فیلترشکن خود از همین صفحه از قاب زیر به تماشای مراسم اپل بنشینید:

انتظار ارایه چه محصولاتی از اپل را برای مراسم پاییزی این شرکت داریم؟

محصولات مورد انتظار

محصولات مورد انتظار

با نگاه کردن به شایعات، ایده بسیار خوبی از آنچه از این رویداد انتظار داریم به دست خواهیم آورد. مارک گورمن از بلومبرگ، تغییرات گسترده ای را برای مک بوک پرو پیش بینی می کند. اپل می تواند دو نسخه را معرفی کند: مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی که هر دو بر روی تراشه اختصاصی اپل کار می کنند. تراشه ای که احتمالاً ارتقا نیز خواهد داشت. این شرکت از سال ۲۰۱۹ مک بوک پرو ۱۶ اینچی خود را به روز نکرده است.

این مک بوک های جدید می توانند نشان دهنده یک تغییر بزرگ در دوران طراحی اپل باشد که فرم باریک و تقریبا غیر قابل تعمیر را بر عملکرد ترجیح می دهد. جانی آیو، مدیر ارشد طراحی سابق اپل، در ژوئن 2019 این شرکت را ترک و شرکت طراحی خود را راه اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت به تدریج از تصمیمات بحث برانگیزتر طراحی خود، مانند صفحه کلیدهای وحشتناک پروانه ای، عقب نشینی می کند. انتظار می رود مک بوک های جدید با استفاده از شارژرهای MagSafe، اتصال HDMI، پورت های متعدد USB ارایه خواهند شد و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که شکاف کارت SD هم وجود داشته باشد. حتی شایعه ناپدید شدن Touch Bar نیز وجود دارد.

همچنین صحبت از مک مینی جدید است که دارای پردازنده تقویت شده و تعداد زیادی پورت نیز خواهد بود. در مورد نرم افزاری که بر روی این دستگاه ها اجرا می شود، به احتمال زیاد اپل تاریخ انتشار آخرین نسخه عمومی و عمومی MacOS Monterey را اعلام می کند، جدیدترین نسخه سیستم عامل دسکتاپی اپل که در ماه ژوئن عرضه شد.

سرانجام، شایعات زیادی در مورد AirPods جدید در طول سال به گوش می رسید. اگر اپل تصمیم بگیرد خط استاندارد خود را به روز کند، AirPods 3 می تواند سری لاستیکی داشته باشد و طول ساقه بلندی را که از گوش شما بیرون می زند را کاهش دهد.

مراسم امشب را تماشا خواهید کرد؟ کدام محصول برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)