حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا توسط آیس یونیورس تایید شد

نوشته

2 سال قبل | 21 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

تاکنون شایعات و رندرهای متفاوتی از رده‌بالاترین پرچمدار آینده سامسونگ را با یکدیگر دیده‌ایم که عمده تفاوت آنها، در طراحی قاب دوربین پنل پشتی می‌باشد. دو طرحی که تاکنون بیشترین توجهات را به خود جلب کرده و احتمال استفاده سامسونگ از آنان بالا بود، با طرح‌هایی به‌صورت P و 11 برای قاب دوربین شناخته می‌شدند. با این حال، باتوجه به طراحی عجیب آنها مخصوصا در نسخه P، خیلی از افراد به صحت آن شک داشتند. با تمام این تفاسیر، امروز درنهایت مورد اعتمادترین افشاگر محصولات سامسونگ یعنی آیس یونیورس، رسما اعلام کرد که طراحی نهایی قاب دوربین و لنزهای گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌صورت قطره‌ای می‌باشد. طرحی که ال جی پیش‌تر ‌آن را با گوشی Velvet خود ارائه کرده بود و بزرگانی از جمله اپل نیز، از آن استفاده می‌کنند.

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

اگر شایعات صحت داشته باشند، تا پایان سال جاری میلادی، می‌توان انتظار معرفی سری جدید گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را داشت. طبق آخرین گمانه‌زنی‌ها، شرکت کره‌ای درنظر دارد تا گوشی پرحاشیه‌ی گلکسی S21 FE خود را بی‌سر‌وصدا در دی‌ماه معرفی کرده و مدتی پس از آن نیز، از پرچمداران S22 خود رونمایی کند.

امروز اما، letsgodigital طراحی نهایی گلکسی S22 Ultra سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

همان‌طور که از تصاویر مشخص است، پنل جلویی دستگاه طبق انتظارات ما و شایعات پیشین، با گوشه‌های تیزتر خود نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا، شباهت بیشتری به دستگاهی از سری نوت پیدا کرده و به‌قول‌معروف، گوشی طراحی جعبه‌ای به خود گرفته است. شاید درواقع بتوان آن را گلکسی نوتی عنوان کرد که در مجموعه اس معرفی می‌شود؛ چراکه سامسونگ تصمیم گرفته تا اسلات اختصاصی قلم S Pen خود را نیز برای این گوشی درنظر بگیرد تا با نمایشگر بزرگ آن، تماما حس استفاده از یک گوشی گلکسی نوت به شما القا شود.

خوشبختانه یا متاسفانه، سامسونگ دوربین سلفی زیر نمایشگر را در این دستگاه بکار نبرده و برای سومین سال متوالی در سری S، شاهد استفاده از سوراخ نمایشگر تکی در وسط صفحه‌نمایش برای جایگیری دوربین هستیم. با این حال، لبه‌های کناری نمایشگر مانند گذشته دارای انحنایی نرم بوده که به زیبایی دستگاه کمک شایانی می‌کند.

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

پنل پشتی اما، بیشترین قسمتی است که نظرات پیرامون آن متفاوت می‌باشد. در اینجا، Ice universe تایید می‌کند که طراحی قاب دوربین، به‌صورت قطرات آب بوده و هر لنز به‌طور جداگانه از لنز دیگر جدا شده است.

این طراحی هر چه که باشد، مسلما جذاب‌ترین رندر این گوشی تاکنون به‌شمار رفته و از طرح‌های پیشین که به‌صورت P و 11 بودند، منطقی‌تر است. همچنین به نقل از آیس یونیورس، سامسونگ این‌بار از شر قاب جزیره‌ای دوربین خلاص شده تا از این طریق، بتواند حتی با افزودن قلم به این گوشی، وزن آن را دقیقا معادل با گلکسی اس ۲۱ اولترا یعنی ۲۲۸ گرم حفظ کند.

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

از دیگر مشخصات شایعه شده برای این گوشی، می‌توان به نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED با وضوح 2K و حداکثر روشنایی 1800 نیت اشاره کرد که یک رکورد در نوع خود محسوب می‌شود. همچنین باتری این دستگاه نیز احتمالا مانند گذشته ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع ۴۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه بکار رفته در اس ۲۲ اولترا، شامل دو مدل اگزینوس ۲۲۰۰ با گرافیک AMD و اسنپدراگون ۸۹۸ می‌باشد که این‌بار و برخلاف سال‌های گذشته، انتظار می‌رود نسخه اگزینوس مختص به بازار چین و ایالات متحده بوده و نسخه اسنپدراگون به‌صورت جهانی عرضه شود.

دوربین اصلی Galaxy S22 Ultra نیز از موارد ارتقا یافته خواهد بود؛ به‌طوری‌که سنسور 108 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی باقی می‌ماند، اما این بار میزبان ماژول و حسگر تصویر جدیدی خواهد بود که دارای دیافراگم وسیع‌تر و جذب نور بیشتر است. سیستم لرزگشیر اپتیکال تصویر نیز بهبود می‌یابد که انتظار می‌رود 48 درصد از اثر لرزش دست را در مقایسه با مدل قبلی کاهش دهد.

مقایسه ابعاد احتمالی سری گلکسی S22 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

نظر شما راجع‌به طراحی نهایی گلکسی S22 Ultra و شکل قاب دوربین آن چیست؟ آیا این سبک طراحی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

این طرحه بهتره

meiyou

 
واقعا زیباست
 
حتی برای من که یمقداری سخت گیر هستم هم واقعا زیبا و جذابه!
اون رنگ جیگری هم خیلی لوکس به نظر میرسه!
 
این گوشی اگه یه ظرفیت باتری 6000 میلی آمپری + شارژ سریع 66 واتی داشت دیگه با اختلاف میتونست بهترین گوشی سال لقب بگیره

persepolis

طرحش مثله یه گوشی معرفی نشده از هواوی است سمت چپش دقیق مثله خودشه

Mahdi

خیلی خوشگله ، اون یکی اصلا جالب نبود

عجب طرح پشم ریزونی خدایی خیلی خوشگل تر شده❤🤍😍

Faez

از اون طرح قبلی بهتره ولی هنوزم خوب نیست (((((ماژول)))))
ولی صفحه نمایشش بهتر
طراحی پشت گوشی شبیه به a32هست

Mahdi

تویی که از طرح ریش تراش فیلیپس خوشت میاد بهتره اینجا حرفی نزنی

Mahdi

😂😂عجب حقی گفتی جیگرم حال اومد

Mahdi

اخه حرفاش خیلی منطقی بود😂

sobhanabzar

داداش دمت گرم زدی تو خال تا یک دقیقه داشتم از خنده جر میخوردم

Mahdi

😂😂😂😜

Faez

احتمالا نسخه اگزینوسش سنگین تر شده باشه

s.h

اگه واقعا این باشه یکی از زیباترین و مینیمال ترین پرچمدارای سامسونگه . از اون طراحی مسخره p شکل خیلی پیشرفت کرده و بهتر شده

AŁɪ

آهان الان بهتر شد ، نه اون طراحی چرت قبلی ♥️

kazem940

بعیده که طرح دوربین پشت شبیه این باشه. چون شرکت‌ها مجبورن ضخامت دوربین رو از ضخامت گوشی بیشتر بگیرند و برای همین یه قاب باید اطراف دوربین باشه تا این بیشتر بودن ضخامت رو بپوشونه.

Mohammadreza

من طراحی قبلی رو هم دوست داشتم.
اما این طرح هم کامل تر شده و هم زیباتر

mehpsa

قشنگ ترین گوشی که تا بحال دیدم همینه، آفرین سام

Auroro

آفرین بمال

Mahdi

خوشگله😃😃
فقط با این طراحی دوربین ها خیلی بیرون زده نمیشه 🤔🤔

sobhanabzar

من شهید این طرح شد خیلی خوب و خفن شده طرحی دوربینش اخ اخ چی بشه اس ۲۲ اولترا

ali karimi

سلام، واقعا ایندفعه طراحیش خیلی باحالترشده، بقول این خبر طراحی جعبه ای شکلش که شبیه به سری نوت شده خیلی خوشکلخره، ولی خب چینش دوربین بازم یجورایی مثل سری قبل هستش فرق آنچنان زیادی نکرده، ولی روی هم رفته هز سری قبل خیلی خوشکلتر شده، بیا زودتر بیینیم چیکار هستی s22, موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی