حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید گلکسی S22 Ultra طراحی فریم و قاب دوربین متفاوت آن را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | رندر، سامسونگ

در روزهای گذشته، ما شاهد انتشار اولین رندرهای Galaxy S22 Ultra بر اساس اطلاعات فاش شده بودیم که نشان می‌داد طراحی پرچمدار آینده سامسونگ به چه صورت بوده و چگونه از سری نوت الهام گرفته است. با این حال، با توجه به اینکه اولین رندرها معمولا از اطلاعات پایه و غیردقیق ایجاد می‌شوند، ممکن است جزئیات آنها تا حد زیادی نادرست باشد. این موضوع به‌خصوص در مورد رندر فاش شده پیشین و با توجه به فرم طراحی عجیب قاب دوربین آن، صادق بود. حال پس از گذشت مدتی از زمان انتشار اولین رندر توسط OnLeaks، وی با توجه به اطلاعات کسب کرده دقیق‌تر، رندرهای گلکسی S22 Ultra خود را به‌روز کرده تا ایده کلی از طراحی جدید قاب دوربین پرچمدار آینده سامسونگ را به ما بدهد.

رندر جدید گلکسی S22 Ultra

در میان بسیاری از موارد دیگر، اولین رندر Galaxy S22 Ultra طرحی با ردپای مربعی شکل و قاب غیرمعمول دوربین را نشان می‌داد. علاوه‌بر این، یک فریم فلزی نیز وجود داشت که در اطراف دکمه‌های جانبی گسترده شده بود؛ بنابراین، در نگاه اول هیچ چیز غیرعادی در رندر پیشین به‌چشم نمی‌خورد؛ به‌جز طراحی عجیب و تاحدودی زشت آن!

با این حال، پس از به‌اشتراک گذاشتن اولین رندرها توسط OnLeaks، اطلاعات جدیدی از UniverseIce بیرون آمد که وی ادعا می‌کرد طراحی قاب دوربین متفاوت است. OnLeaks بعدها تأیید کرد که حداقل یک نمونه اولیه Galaxy S22 Ultra با قاب جانبی یکنواخت نیز وجود دارد و رندر جدیدی را به اشتراک گذاشت که انتخاب احتمالی سامسونگ برای طراحی جدید را در برمی‌گیرد.

مقایسه رندر قدیم و جدید گلکسی S22 Ultra

مقایسه رندر قدیم و جدید گلکسی S22 Ultra

قاب جانبی عریض‌تر می‌تواند به ساختار قوی‌تری گوشی بیانجامد و گلکسی S22 Ultra را مقاوم‌تر از مدل‌های فعلی کند.

علاوه‌بر ترکیب فریم فلزی، طراحی قاب دوربین نیز می‌تواند متفاوت به‌نظر برسد. بنابراین، ایوان بلس رندر دیگری با طراحی احتمالی ثانویه برای محفظه دوربین به‌اشتراک گذاشت. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که رندر پیشین، بر اساس اطلاعات فاش نشده بوده است. این موضوع به‌سادگی امکان ظاهر متفاوت قاب دوربین را بررسی می‌کند که ممکن است صحت داشته باشد.

لبه پایینی گوشی در این رندرهای جدید نشان داده نمی‌شود، بنابراین یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های شایعه شده برای اولترا آینده، یعنی شکاف اختصاصی S Pen، پنهان است. اینکه آیا این دستگاه تحت نامگذاری برند نوت عرضه خواهد شد یا خیر، هنوز معلوم نیست و در آینده مشخص می‌شود. ازنظر تئوری، سامسونگ باید از سری Galaxy S22 در دی ماه رونمایی کند، هرچند شایعاتی مبنی‌بر عرضه احتمالی آن در آذرماه نیز وجود دارد.

مقایسه ابعاد احتمالی سری گلکسی S22 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

دیدگاه شما چیست؟ به‌نظر شما کدام رندر درست بوده و سامسونگ درنهایت کدام فرم طراحی را برای گلکسی اس/نوت ۲۲ اولترا خود انتخاب می‌کند؟ هر چند که از منظر منطقی و زیباشناسی، استفاده از طراحی نشان داده شده در رندر جدید، بسیار کارآمدتر و عاقلانه‌تر است.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، قاب پشت دوربین به نظرم یجورایی زشته بخصوص و بقول همین خبر طرح قبلی بازم جدیده یکم بهتره ولی در کل هر دوتاش قشنگ نیستش، سری اس21 طراحی دوربین عقب واقعا قشنگ بود

ali karimi

نمیدونم چرا سامسونگ زیاد خو طراحی دوربینهای پشتی خلاقیت به خرج نمیده ولی هواوی خیلی خوبه، الان طراحی میت 50 توهمین ترنجی بینید بازم دایره هستش ولی وسط بازم خالیه و قسمت پایین دایره هم خالیه و همونجا نوشته لایکا، که یجورایی خبر خوبیه چون مشخص میکنه هنوز هواوی داره با لایکا کار میکنه، حالا خوانندهای عزیز خودتون ببنید میفهمید که طراحی دوربین عقب میت 50 قشنگتر ازسامسونگ اس22، حتی واسه شیائومی می12 هم خوبه، حالا باید دید چی میشه

نیما عرفانی

تلفیقی از کادر دوربین نوت ۲۰ اولترا و نوت ۱۰ پلاس! So So🤏
به نظرم بهترین حرکتی که سامسونگ تو طراحی سری اس ۲۲/نوت ۲۲ میتونه پیاده کنه ؛ ادغام فرم فریم(شاسی) و حاشیه های نمایشگر سری نوت ۲۰ با دیزاین و چینش دوربین های سری اس ۲۱ هستش…
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image

Elyas

چقدر شبیه گوشیای سونی هست
البته خیلی ام زیبان

AŁɪ

خوب نیست ، می‌تونست بهتر باشه طراحی رندرش.

mehpsa

به نظر من سامسونگ می بایست همون طرح s21 رو ادامه بده فقط دوربین بالایی را با پایینی جابجا کنه ، مثل کاری که اپل بعد از مرحوم استیون میکنه

Faez

احیانا شما نماینده سامسونگ موبایل تو ایران نیستید که به اپل هی کنایه میزنه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی