حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 Ultra ممکن است اسلات اختصاصی قلم S Pen را با خود داشته باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

همین دیروز بود که برای شما نوشتیم افشاگر معتبر، Ice Universe، از کنار گذاشتن همیشگی سری نوت از سوی سامسونگ و جایگزینی خانواده گلکسی S22 به‌جای خبر آن داد. امروز و در ادامه‌ی افشاهای این منبع معتبر، دو فرد مستقل به آیس یونیورس گفته‌اند که رده‌بالاترین پرچمدار جدید سری S با نام احتمالی گلکسی S22 Ultra، دارای اسلات اختصاصی برای جایگیری قلم S Pen خواهد بود.

اسلات اختصاصی قلم S Pen در راه گلکسی S22 Ultra

گلکسی S21 Ultra اولین گوشی غیر نوتی بود که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کرد، اما استفاده از قاب مخصوص به‌منظور داشتن فضایی برای قرار دادن قلم، ایده‌آل نبود. ظاهراً اولترا جدید این مشکل خاص را برطرف می‌کند که در همین راستا نیز، به برخی تغییرات در طراحی خود نیاز دارد.

برای شروع، نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا دارای نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ خواهد بود که با گلکسی نوت ۲۰ اولترا مطابقت دارد (گوشی‌های S21 همه دارای صفحه‌نمایش ۲۰:۹ هستند). این بدان معناست که تلفن عریض‌تر شده و احتمالاً جایی برای قلم ایجاد می‌کند. همچنین طبق گفته‌های آیس یونیورس، در این نسخه گوشه‌های دستگاه نسبت به سری S21 تیزتر خواهند بود، هرچند باز هم به‌اندازه سری نوت نمی‌باشد.

اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی S22 Ultra

اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی S22 Ultra

علی‌رغم استفاده از اسلات اختصاصی و قلم اس پن، افشاگر ادعا می‌کند که ظرفیت باتری اولترا کماکان 5000 میلی‌آمپرساعت (500 میلی‌آمپرساعت بیشتر از Note 20 Ultra و مطابق با S21 Ultra) می‌باشد که این مورد نیز، باز هم به‌دلیل عریض‌تر شدن دستگاه ممکن است.

ما هنوز رندرهای معتبری از Samsung Galaxy S22 Ultra را مشاهده نکرده‌ایم که بتواند وجود اسلات اختصاصی S Pen را برای آن تأیید کند. البته از آنجا که معرفی پرچمداران آینده احتمالا در ماه ژانویه ۲۰۲۲ خواهد بود، هنوز برای افشای رندرها و مشخصات دقیق دستگاه و بدست آوردن اطلاعات موثق کمی زود است.

سامسونگ علامت تجاری گلکسی نوت خود را تمدید نکرده است؛ پایان راه این سری محبوب؟

نظر شما راجع‌به پشتیبانی گلکسی S22 Ultra از قلم مخصوص سامسونگ به‌همراه اسلات اختصاصی آن چیست؟ درصورت صحت این شایعه، تقریبا مطمئین خواهیم شد که سری گلکسی نوت برای همیشه خاتمه یافته و دیگر تولید نخواهد شد. درعوض، سامسونگ احتمالا پرچمداران نیمه اول سال را با همان سری گلکسی S ادامه داده و در نیمه دوم سال نیز، با گوشی‌های تاشو تاحدودی راه نوت را در پیش می‌گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

یه قلم تا شونده طراحی کنه که اندازه سوراخ هدفون جا لازم داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی