حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Galaxy S22 Ultra سامسونگ را با جایگاه اختصاصی S-Pen و طراحی شاسی سری Galaxy Note تماشا کنید!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

پس از انتشار شایعات ادغام سری Galaxy Note و Galaxy S، هم اکنون تمام نگاه‌ها به رونمایی از نسل بعد Galaxy S، یعنی سری Galaxy S22 دوخته شده است. پیش از رونمایی رسمی پرچمدار جدید سامسونگ، رندر آن توسط یک منبع معتبر منتشر شده است. اما رندر Galaxy S22 Ultra، چه جزئیاتی را به ما نمایش می‌دهد؟

رندر Galaxy S22 Ultra با طراحی مشابه سری Galaxy Note؛ ادغام سری Galaxy Note و Galaxy S نزدیک‌تر از همیشه!

چند ماه پیش، در ترنجی نگاهی به طرح مفهومی Galaxy S22 Ultra داشتیم. اما این طرح مفهومی، ظاهراً از واقعیت به دور است.

 

طرح مفهومی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را ببینید: دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی Olympus به همراه S Pen و فن خنک کننده

 

بر اساس گزارش Digit با همکاری OnLeaks می‌گوید که طی سال آینده، شاهد رونمایی از سری Galaxy S22 خواهیم بود. با این حال، این منابع نگاهی اجمالی به پرچمدار بعدی سامسونگ را در اختیار ما قرار داده‌اند. به همین صورت، رندر Galaxy S22 Ultra منتشر شده است. این رندرها، طراحی Galaxy S22 Ultra را با شباهت به طراحی Galaxy Note 20 Ultra نشان می‌دهد.

خب، سری Galaxy S21 یا به طور دقیق‌تر، Galaxy S21 Ultra اولین گوشی سامسونگ بود که با وجود عدم عضویت در سری Galaxy Note، از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کرد. این قلم، جدا از گوشی بود. ما قرار بود که امسال شاهد ارائه سری Galaxy Note 21 باشیم. اما سامسونگ تولید و ادامه این سری را تاکنون لغو کرده است. در نتیجه، ما شاهد رد پاهایی از سری Galaxy Note در سری Galaxy S سامسونگ هستیم.

در نهایت، منابع موثق این حوزه در همکاری با یکدیگر، رندر Galaxy S22 Ultra را به اشتراک گذاشته‌اند. در کنار انتشار رندر این گوشی پرچمدار آینده، برخی از مشخصات کلیدی آن نیز انتشار یافته است. در ابتدا، اجازه بدهید تا کمی از طراحی گوشی پرچمدار آینده برایتان بگوییم.

به نظر می‌رسد که Galaxy S22 Ultra، حداقل دو رنگ بندی خواهد داشت. قاب پشتی این گوشی، مورد اضافه‌ای به جز لوگوی سامسونگ و ماژول دوربین ندارد. البته این ماژول دوربین، شکلی نامتعارف و کم‌تر دیده شده دارد. چینش دوربین‌های این دوربین، ما را به یاد Galaxy Note 20 Ultra 21 می‌اندازد. در واقع ماژول دوربین Galaxy S22 Ultra، میزبان چهار سنسور مختلف، فوکوس لیزری و سنسورهای کمکی به همراه فلش LED است. قاب پشتی نیز حالت خمیده دارد.

فریم Galaxy S22 Ultra، از جنس فلز خواهد بود. جنس قاب پشتی آن، از شیشه است. درگاه Type-C و اسپیکر استریو در این گوشی حضور خواهند داشت. نکته قابل توجه و بسیار مهم، حضور درگاه اختصاصی برای قلم استایلس S-Pen در این گوشی است. این اولین باری است که یک گوشی از سری Galaxy S، به چنین قابلیتی مجهز می‌شود. در نتیجه، احتمال ادغام سری Galaxy S و Galaxy Note بیش از پیش قوت می‌گیرد. در نهایت، Galaxy S22 Ultra در قاب جلویی یک نمایشگر ۶.٨ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X را در اختیار دارد. این نمایشگر، از دو لبه خمیده و حفره نمایشگر مرکزی بهره می‌برد.

شایان ذکر است که ضخامت این گوشی، در حالت عادی ۸.٩ میلی متر است. اما با احتساب میزان بیرون زدگی دوربین، این ضخامت به ١۰.۵ میلی متر می‌رسد! انتظار می‌رود که سامسونگ بهینه سازی‌های قابل توجهی را نسبت به نسل قبل در بخش دوربین حاصل کند. هرچند انتظار نمی‌رود سامسونگ به سراغ استفاده از حسگر تصویر ٢٠٠ مگاپیکسلی خود برود. بنابراین، استفاده از دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی در این گوشی محتمل‌تر است. مشخص نیست که سامسونگ این گوشی را چه زمانی معرفی می‌کند. اما با توجه به روال همیشگی این کمپانی کره‌ای، معرفی سری Galaxy S22 در اوایل سال ٢٠٢٢ دور از ذهن نیست.

رندر Galaxy S22 Ultra

نظر شما در مورد رندر Galaxy S22 Ultra چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ نظر شما در مورد استفاده از جایگاه اختصاصی قلم S-Pen در این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

وای خداااااتت، عاشقشم، گوشه های تیز، همه چی عالی!!!+

بابا این چه رندریه دیگه؟
اصالت سری نوت کلا با سری S m از زمین تا آسمون فرق داره به احتمال ۹۹ درصد این شدنی نیست
در مورد اسلات قلم هم اینو بگم که سامسونگ واسه خاطر سود دهی بیشتر قلم رو جداگونه به فروس میرسونه و اگه هم بخواد از اسلات قلم استفاده کنه باید قید باتری حجیم تر رو بزنه و به جای ۵۰۰۰ به همون ۴۵۰۰ راضی باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️