حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه ابعاد احتمالی سری گلکسی S22 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، سامسونگ، مقایسه از هر نوع

آیس یونیورس به‌تازگی دو تصویر را در حساب توییتری خود منتشر کرده است که خانواده سامسونگ گلکسی S22 را با مدل نسل پیشین خود و همچنین سری جدید آیفون ۱۳ اپل از لحاظ ابعاد احتمالی نمایشگر و فریم کلی گوشی مقایسه می‌کند. در این تصاویر مشخص می‌شود که ابعاد نسخه عادی گلکسی S22 حتی نسبت به آیفون ۱۳ اپل جمع‌وجورتر بوده و نسبت تصویر نمایشگر نیز از ۲۰:۹ در سری گلکسی S21 به ۱۹.۳:۹ در نسخه جدید تغییر یافته است.

مقایسه ابعاد سری گلکسی S22 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

شایعاتی که تاکنون پیرامون پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شده‌اند، حاکی از آنست که گلکسی S22 فشرده‌ترین پرچمدار سامسونگ از زمان Galaxy S10e خواهد بود و دارای نمایشگر 6.06 اینچی و حداقل حاشیه اطراف صفحه‌نمایش می‌باشد. افشاگر مشهور سامسونگ، در تصویری نسخه عادی S22 را با S21 و iPhone 13 مقایسه می‌کند که ضمن آن مشخص می‌شود که پرچمدار معرفی نشده، به‌طور قابل ملاحظه‌ای از S21 کوتاه‌تر بوده و کمی نیز باریک‌تر از هر دو گوشی می‌باشد.

در این تصاویر و اطلاعات افشا شده، از ابعاد دقیق دستگاه‌های جدید حرفی به‌میان نیامده است؛ با این حال، مسئله واضح اینست که S22 باریک‌تر و کوتاه‌تر از آیفون 13 اپل می‌باشد که چندی پیش معرفی شده و دارای ابعاد 146.7×71.5 میلی‌متر است. بنابراین درنهایت احتمالا شاهد سایزی مشابه Galaxy S10e خواهیم بود.

مقایسه ابعاد سری گلکسی S22 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

مقایسه ابعاد سری گلکسی S22 سامسونگ با آیفون ۱۳ اپل

همچنین در تصویر دیگری، ابعاد احتمالی گلکسی‌های +S22 و S22 Ultra نیز به‌نمایش در‌آمده‌اند که در اینجا نیز، تفاوت بزرگی بین این سه را شاهد هستیم که نشان می‌دهد که سامسونگ طیف وسیعی از ابعاد مختلف گوشی‌های پرچمدار آینده خود را برای کاربرانی با سلیقه‌های متفاوت درنظر گرفته است.

مقایسه ابعاد سری گلکسی S22 سامسونگ

مقایسه ابعاد سری گلکسی S22 سامسونگ

دیدگاه شما چیست؟ به‌نظر شما تصمیم سامسونگ مبني‌بر کاهش حجم باتری و تغییر نسبت تصویر دستگاه‌های خود و عریض‌تر کردن آنها درعوض کم‌کردن ارتفاع و درمجموع کوچک‌تر کردن ابعاد سری جدید، منطقی می‌باشد؟ همچنین آیس یونیورس در جایی دیگر اشاره می‌کند که حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۲، مانند آیفون‌های اپل، از هر جهت دقیقا هم‌اندازه بوده و در حالت کلی بسیار کمتر از نسل پیشین می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی