حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ پیکسل ۶ گوگل در رنگ Sorta Seafoam را در ویدیوی لو رفته آن ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

نشت تصاویر، مشخصات و ویدیوهای تبلیغاتی پرچمداران آینده پیکسل ۶ تمامی ندارد. در فاصله یک روز مانده به برگزاری رویداد اختصاصی گوگل، اکنون کلیپ کوتاهی از آنباکسینگ پیکسل ۶ این شرکت در رنگ Sorta Seafoam منتشر شده است که لوازم‌جانبی داخل جعبه دستگاه را نیز نشان می‌دهد.

آنباکسینگ پیکسل ۶ گوگل

مشخصات سری پیکسل ۶ گوگل اکنون به‌سرعت فاش می‌شود و شاهد انتشار انواع و اقسام اطلاعات جا مانده احتمالی از این گوشی‌ها هستیم. ویدئو لو رفته اخیر، از طریق CristianDimboiu در اکانت توییتری وی منتشر شده است و مواردی را که پیش‌تر در مورد بسته‌بندی دستگاه می‌دانستیم، در این کلیپ کوتاه تأیید می‌شوند.

 

 

در وهله اول، امسال هیچ شارژری داخل جعبه پیکسل وجود ندارد. درعوض، شما تنها یک کابل USB-C به USB-C و یک کانکتور انتقال داده دریافت خواهید کرد. جالب است بدانید که نمایشگر Pixel 6 دارای یک پوشش/محافظ صفحه از جنس کاغذ بوده که اطمینان می‌دهد صفحه‌نمایش 6.4 اینچی هنگام جعبه‌گشایی، بدون هیچ‌گونه اثری از خط و خش نمایان شود. همچنین به‌نظر می‌رسد برگه‌هایی شامل توضیحات مختصر در باب گوشی و نحوه راه‌اندازی آن و احتمالا یک برچسب لوگوی “G” نیز در جعبه وجود داشته باشد.

اگر به کسب اطلاعات بیشتری از جعبه‌گشایی پیکسل ۶ امیدوار بودید، باید اعلام کنیم که به‌نظر می‌رسد موارد ذکر شده، تمام چیزی باشد که نصیب شما خواهد شد. این اولین بار است که خارج از رندرها و تبلیغات لو رفته خود گوگل، شاهد رنگ Sorta Seafoam پیکسل ۶ در دنیای واقعی و ویدیو آنباکسینگ آن هستیم. این رنگ نسبت به برخی از رندرهای منتشر شده از آن، کمی بی‌حس‌وحال‌تر است، اما این می‌تواند به‌دلیل وضعیت نور و یا الگوریتم فشرده‌سازی ویدیو در توییتر باشد.

لوازم داخل جعبه در آنباکسینگ پیکسل ۶

لوازم داخل جعبه در آنباکسینگ پیکسل ۶

درحالی‌که بیش از 24 ساعت تا معرفی پیکسل 6 و 6 پرو توسط گوگل باقی نمانده، ممکن است حتی در ادامه شاهد لو رفتن‌های بیشتری از این سری باشیم. کسی چه می‌داند؛ شاید ویدیوی جعبه‌گشایی پیکسل ۶ پرو نیز توسط همین فرد و یا اشخاص دیگر منتشر شود.

فراموش نکنید که گوگل، شرکتی است که هرساله معمولا گوشی‌های خود را کمی جلوتر به اصحاب رسانه، سایت‌های خارجی و یوتیوبرهای مشهور می‌دهد تا آنها تنها کمی پس از رونمایی رسمی از پیکسل‌ها، بررسی و یا نگاه اولیه خود را پیرامون آنها در فضای وب منتشر کنند.

امتیاز Geekbench سری پیکسل ۶ به‌همراه رنگ‌بندی و میزان برآمدگی دوربین آنها مشخص شد

دیدگاه شما درباره پیکسل ۶، رنگ آبی خاص آن و محتویات درون جعبه گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی